Ik las een keer een interview met haar, en meteen gingen de boulimia-alarmbelletjes rinkelen. De interviewer schreef dat ze de hele tijd zat te snaaien, nootjes enzo, en Kirsten beweerde dat ze alles kon eten maar nooit dik werd. Nou bestaan dat soort mensen natuurlijk, alleen vond ik het bij haar erg ongeloofwaardig overkomen om een of andere reden.quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:58 schreef Spindizzy het volgende:
Kirsten Dunst mag van mij ook wel een boterhammetje extra eten per dag
[afbeelding]
Bij haar geloof ik dat ook absoluut niet, ze was toch wel een klein beetje mollig in Spiderman? (als ik het me goed herinner)quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:47 schreef Toeps het volgende:
Ik las een keer een interview met haar, en meteen gingen de boulimia-alarmbelletjes rinkelen. De interviewer schreef dat ze de hele tijd zat te snaaien, nootjes enzo, en Kirsten beweerde dat ze alles kon eten maar nooit dik werd. Nou bestaan dat soort mensen natuurlijk, alleen vond ik het bij haar erg ongeloofwaardig overkomen om een of andere reden.
Is dit nou niet gewoon een ouder foto of zo? Want normaal heeft ze ook wat grotere borsten dan op dat fotoquote:Op zaterdag 20 november 2004 09:58 schreef Spindizzy het volgende:
[afbeelding]
Dat meen je niet.... Er was ook een stukje waar de jury tegen Yoanna zei dat ze vetrollen had. Ivetje noemde dat al geloof ik. Dat meiske is een US size 0 (maat 32 in Europa)!! Echt niet ok.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:08 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vond het bij America's Next Top Model erg schokkend dat ze iemand met hooguit maat 38 een plussize model noemdenJa, daar krijg je wel hele generaties verknipte meisjes van...
Bah.quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:58 schreef Spindizzy het volgende:
[afbeelding]
Klassequote:Op zondag 21 november 2004 15:42 schreef Suzy83 het volgende:
[..]
Dat meen je niet.... Er was ook een stukje waar de jury tegen Yoanna zei dat ze vetrollen had. Ivetje noemde dat al geloof ik. Dat meiske is een US size 0 (maat 32 in Europa)!! Echt niet ok.
Dan ben ik maar een plussize model met m'n maat 36/38 hoorBen blij dat ik heupen heb, krijg er niet echt een kick van om alleen maar botten met wat vel er op te zien als ik in de spiegel kijk.
dun, dunner, dunstquote:Op zaterdag 20 november 2004 09:58 schreef Spindizzy het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij had Yoanna een size 2? Ze had trouwens geen vetrollen, maar huidrollen omdat ze zo veel was afgevallen. Neemt niet weg dat ze eng dun is...quote:Op zondag 21 november 2004 15:42 schreef Suzy83 het volgende:
[..]
Dat meen je niet.... Er was ook een stukje waar de jury tegen Yoanna zei dat ze vetrollen had. Ivetje noemde dat al geloof ik. Dat meiske is een US size 0 (maat 32 in Europa)!! Echt niet ok.
Dan ben ik maar een plussize model met m'n maat 36/38 hoorBen blij dat ik heupen heb, krijg er niet echt een kick van om alleen maar botten met wat vel er op te zien als ik in de spiegel kijk.
Dat was ik idd, ze riepe dat ze een probleemzone rond haar middel hadquote:Op zondag 21 november 2004 15:42 schreef Suzy83 het volgende:
[..]
Liever wel dan niet eigenlijk Kersje!quote:Op maandag 22 november 2004 14:11 schreef cherrybaby het volgende:
OEEHH wat eng allemaal,een beetje vet mag er toch wel aanzitten toch?
Wow, die was vroeger echt wel knap! Even naar de kapper en in de zon en ze zag er stukken beter uit dan nu.quote:
quote:Op maandag 22 november 2004 13:49 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Gisteren Destiny's Child bij top of the pops gezien. Dat ene gospelmeisje ziet er echt graatmager uit, vooral die armpjes vallen op. Michelle heet ze geloof ik. Is dat iemand anders ook opgevallen misschien?
Volgens mijn vrouw was ze inderdaad altijd al mager.quote:Op maandag 22 november 2004 17:49 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
In 2001 was ze ook al niet een van de diksten. Misschien is het haar bouw, gecombineerd met een druk leven?
Je kunt ook overal over vallen natuurlijk....waarschijnlijk hadden ze het juist over een probleemzone rond haar middel OMDAT ze voor de rest zo mager is. Was ze overal wat voller geweest, dan was dat beetje vet bij haar buik in proportie geweest en dus misschien wel helemaal niet meer bestempeld als 'probleemzone'?quote:Op maandag 22 november 2004 11:09 schreef ivetje het volgende:
Dat was ik idd, ze riepe dat ze een probleemzone rond haar middel hadDie mensen zijn echt gek daar...volgens mij is mijn lichaam dan 1 grote probleemzone
Jakkes...quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:56 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
ja, maar dan is het toch niet een probleemzone...als ze voor de rest zo mager is, dan vinden ze dat blijkbaar daar heel goed. En ze praatte yoanna duidelijk een complex aan over dat buikje. Dat is toch ook niet goed...quote:Op maandag 22 november 2004 18:42 schreef thaleia het volgende:
[..]
Je kunt ook overal over vallen natuurlijk....waarschijnlijk hadden ze het juist over een probleemzone rond haar middel OMDAT ze voor de rest zo mager is. Was ze overal wat voller geweest, dan was dat beetje vet bij haar buik in proportie geweest en dus misschien wel helemaal niet meer bestempeld als 'probleemzone'?
quote:Op zondag 21 november 2004 17:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dun, dunner, dunst
Zo mager is dat toch niet?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:56 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |