Ik ben zo benieuwd! (ik vind zelf een 2de zoon wel erg leuk, maar mijn echtgenoot zegt stoicijns: zusje voor Damonquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:59 schreef bixister het volgende:
idem hier lily. volgens mij zegt het helemaal niks maar ik betrap mezelf ook regelmatig op die gedachte.
Damon interesseert het echt helemaal niks! Als je hem erop aanspreekt zegt hij niks meer...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:03 schreef bixister het volgende:en wat denkt Damon zelf?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:08 schreef Ladybos het volgende:
Het gekke is dat ik sinds het begin van de zwangerschap 1 kilo ben afgevallen, maar dus wel behoorlijk dikker ben geworden.. Het moet toch ergens anders vanaf gegaan zijn zou je denken ?? (misschien mijn hersens, ben nogal vergeetachtig
Ik heb nog alleen maar winter positiebroeken van vorige keer. Ik weet het nu ook even niet meer...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:14 schreef bixister het volgende:
ik viel eerst ook af maar ben nu definitief aan 't aankomen.niet dat 't me erg dwarszit maar 't is af en toe wel lastig met kleding. ik heb dus af en toe al wel positiebroeken aan lily.
Hahaha precies datzelfde gevoel had ik ook !! Rond een maand of 5 begon je bij mij pas een buik te zien, en dat was dan nog net z'on buik waarvan mensen dachten : "heeft ze nou z'on vette buik of zou ze zwanger zijn?" En ik denk dat jij nu ook in die periode zit.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:51 schreef Ladybos het volgende:
mooie foto's Miss-Take ! En ja ik wéét ook wel dat ik me niet druk moet maken over het dikker worden, ik kijk ook heel erg uit naar een echte zwangere buik, maar nu zie je alleen nog maar vet en met dat warme weer is dat even slikken
heb afgelopen woensdag een heel leuke oranje broek bij de H&M ge'scoord', niet echt super positie maar wel geschikt voor de eerste tijd. heeft net wat meer ruimte voor de buik, met een 'adjustable waist' zoals dat heet. daar ook nog wat grappige positiebloesjes gekocht maar die zijn nog veel te wijd.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:16 schreef lily het volgende:
in ieder geval tijd voor de H&M
das wel een tip jaquote:Op zondag 25 juli 2004 20:04 schreef bixister het volgende:
verder had de 'Promiss' super uitverkoop waar ik voor bijna niks een leuke broek, een shirt, een hemdje en een vrolijke buikband gekocht heb.
Dank je wel voor de lieve reactie (niet alleen Brighteyes, maar de rest ook). Ik zal heel erg mijn best doen om nooit meer te zeggen!quote:Op zondag 25 juli 2004 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
Enne, even speciaal voor M@x, wil jij nooit meer zeggen dat je te dik bent! Je ziet er echt pracahtig uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |