abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20828894
idem hier lily. volgens mij zegt het helemaal niks maar ik betrap mezelf ook regelmatig op die gedachte.
pi_20828932
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 15:59 schreef bixister het volgende:
idem hier lily. volgens mij zegt het helemaal niks maar ik betrap mezelf ook regelmatig op die gedachte.
Ik ben zo benieuwd! (ik vind zelf een 2de zoon wel erg leuk, maar mijn echtgenoot zegt stoicijns: zusje voor Damon )
pi_20828962
en wat denkt Damon zelf?
pi_20829016
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 16:03 schreef bixister het volgende:
en wat denkt Damon zelf?
Damon interesseert het echt helemaal niks! Als je hem erop aanspreekt zegt hij niks meer...

(maar hij wilde een broertje....eerder )

met het hartje luisteren afgelopen week had hij ook geen interesse
pi_20829065
Het gekke is dat ik sinds het begin van de zwangerschap 1 kilo ben afgevallen, maar dus wel behoorlijk dikker ben geworden.. Het moet toch ergens anders vanaf gegaan zijn zou je denken ?? (misschien mijn hersens, ben nogal vergeetachtig
pi_20829100
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 16:08 schreef Ladybos het volgende:
Het gekke is dat ik sinds het begin van de zwangerschap 1 kilo ben afgevallen, maar dus wel behoorlijk dikker ben geworden.. Het moet toch ergens anders vanaf gegaan zijn zou je denken ?? (misschien mijn hersens, ben nogal vergeetachtig
(zou best kunnen )

ik kwam laatst bij een vergadering niet meer op de naam van mijn vorige baas
pi_20829188
ik viel eerst ook af maar ben nu definitief aan 't aankomen. niet dat 't me erg dwarszit maar 't is af en toe wel lastig met kleding. ik heb dus af en toe al wel positiebroeken aan lily.
pi_20829209
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 16:14 schreef bixister het volgende:
ik viel eerst ook af maar ben nu definitief aan 't aankomen. niet dat 't me erg dwarszit maar 't is af en toe wel lastig met kleding. ik heb dus af en toe al wel positiebroeken aan lily.
Ik heb nog alleen maar winter positiebroeken van vorige keer. Ik weet het nu ook even niet meer...
Ik zit ook nog een paar dagen op kantoor, dat is de sh*t. Thuis red ik me nog wel met joggingspul.

in ieder geval tijd voor de H&M
  zaterdag 24 juli 2004 @ 17:12:11 #159
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_20830154
Zoals al heel lang beloofd hier weer twee buikfotootjes van mij. De kwaliteit is niet fantastisch, maar dat komt omdat de foto's met de telefoon zijn gemaakt (klinkt heel logisch, toch )

29 weken en 1 dag
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_20830203
Mooie buik M@x
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 24 juli 2004 @ 18:31:20 #161
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20831468
moooooooooooooooooooooooie buik M@X
pi_20831702
Mooi buik idd. M@x !!
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 15:51 schreef Ladybos het volgende:
mooie foto's Miss-Take ! En ja ik wéét ook wel dat ik me niet druk moet maken over het dikker worden, ik kijk ook heel erg uit naar een echte zwangere buik, maar nu zie je alleen nog maar vet en met dat warme weer is dat even slikken
Hahaha precies datzelfde gevoel had ik ook !! Rond een maand of 5 begon je bij mij pas een buik te zien, en dat was dan nog net z'on buik waarvan mensen dachten : "heeft ze nou z'on vette buik of zou ze zwanger zijn?" En ik denk dat jij nu ook in die periode zit.
Ik voelde me toen ook zo ellendig en onzeker daardoor...... ik heb tot +/- 28 weken mijn buik verborgen gehouden door losse kleding te dragen....... toen begon er echt een zwangere buik te komen waar mensen niet meer aan konden twijfelen en toen begon ik mezelf ook weer wat zekerder te voelen ondanks dat ik zwaarder werd.
Klinkt gek maar toen hoefde ik me niet meer 'te schamen' voor andere mensen.

Ik weet niet hoever jij nu bent want ik post hier eigenlijk sinds kort in het 'ouders' topic.

Ik zal eens een foto plaatsen van mijn 'twijfelgevalbuik' toen

Buik met 24 weken

En inneens was daar 'die buik' waar niemand meer aan twijfelde met 28 weken
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  zaterdag 24 juli 2004 @ 21:07:13 #163
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_20834003
waw, wat een mooie buiken allemaal!

ik ben nu 11 weken 'ver' en werd door een vriendin geshockeerd doordat ze toen ze naast me zat opeens zei "jeetje je bent echt dikker geworden he, ben je zwanger ofzo " Toen heb ik maar minnelijk gegrijnst en nadat er een soort comprehension dawnde omhelsde ze me... ik wilde het toch al wel die dag vertellen, maar goed, daarna zei ze dat je het niet echt zag hoor, maar dat ik toch wel iets meer buik aan het krijgen was (terugkrabbelen he!). Ze moet het goedmaken door met mij n meest verhullende kleding uit te zoeken binnenkort. En desnoods meer te kopen (oh nee, the horror! )
..en laat gaan...
pi_20836385
Texelonia, MiSs-TaKe en M@x, wat een mooie buiken!!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 25 juli 2004 @ 15:48:33 #165
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_20846332
erug mooie buiken....
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_20847702
Miss-Take, ik ben nu ruim 13 weken zwanger, ik moet ook zeggen dat het per dag verschilt hoor hoe 'vet' ik me voel Met dat warme weer wil je er toch wat bloter bijlopen en dan voel ik me minder lekker dan wanneer ik gewoon een vestje aan kan doen wat wat meer camoufleert.. Bij jou is die buik echt naar buiten geschoten zeg, volgens mij zie ik er binnenkort al uit zoals jij op je 24 weken foto !
pi_20851486
max, leuk!!! en mooie buik hoor!

missTake, ook mooi! en best bescheiden volgens mij. zeker als ik die van 28 weken zie, pfff daar zit ik nu al bijna aan. zo voelt het althans. en ik ben 14,5 weken zwanger!
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 16:16 schreef lily het volgende:
in ieder geval tijd voor de H&M
heb afgelopen woensdag een heel leuke oranje broek bij de H&M ge'scoord', niet echt super positie maar wel geschikt voor de eerste tijd. heeft net wat meer ruimte voor de buik, met een 'adjustable waist' zoals dat heet. daar ook nog wat grappige positiebloesjes gekocht maar die zijn nog veel te wijd.
verder had de 'Promiss' super uitverkoop waar ik voor bijna niks een leuke broek, een shirt, een hemdje en een vrolijke buikband gekocht heb. en de V&D zou toch alle positiekleding voor de halve prijs hebben? nou dat gold alleen voor de oude collectie, en daar vond ik echt niks leuks bij zitten. heb wel nog een leuk jurkje + shirt uit de nieuwe collectie gekocht. wilde 't eigenlijk uit principe niet doen maar uiteindelijk wilde ik die kleren nog liever.
  zondag 25 juli 2004 @ 20:23:14 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20851962
Mooie buiken allemaal hoor!
Enne, even speciaal voor M@x, wil jij nooit meer zeggen dat je te dik bent! Je ziet er echt pracahtig uit!
pi_20853850
M@X mooie buik
  zondag 25 juli 2004 @ 22:53:40 #170
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_20855432
wat een mooie buiken weer allemaal!

heb nog mooie foto's liggen van mijn 36wk. buik.. vergeet ze alleen steeds in te scannen (komt ook omdat ik zelf geen scanner heb) Maar vergeleken bij sommige bescheiden buiken hier was ie toch best groot, al had ik toen dat idee niet zo..

[ Bericht 22% gewijzigd door E.T. op 25-07-2004 22:54:27 (aanvulling) ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_20865320
Mooi, m@x
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:04 schreef bixister het volgende:
verder had de 'Promiss' super uitverkoop waar ik voor bijna niks een leuke broek, een shirt, een hemdje en een vrolijke buikband gekocht heb.
das wel een tip ja , had ik nog niet aan gedacht
  maandag 26 juli 2004 @ 13:46:01 #172
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_20866130
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
Enne, even speciaal voor M@x, wil jij nooit meer zeggen dat je te dik bent! Je ziet er echt pracahtig uit!
Dank je wel voor de lieve reactie (niet alleen Brighteyes, maar de rest ook). Ik zal heel erg mijn best doen om nooit meer te zeggen!
Nu moet ik er wel bij vermelden dat dit zichtbaar zwangere buikje er pas sinds een week of 3 zit. Daarvoor was het voor degenen die niet wisten dat ik zwanger was gewoon een vetbuikje. Volgens mij is dat voor de zwangeren die al een buik-complex hebben ook de rotste tijd. Zelf weet je dat je zwanger bent maar voor de buitenwereld heb je gewoon een dikke pens.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_20898398
komk op meiden ik wil nog meer buikjes zien
pi_20901905
Sugar, kun jij niet gewoon zwanger blijven?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2004 01:08:32 ]
pi_20904906
Mijn buik in het bloot en niet bloot bij 23 weken en 4 dagen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')