Dat idee had ik ook al ja... Maar het moet binnenkort dan ook gaan gebeuren tochquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:54 schreef clauwheee het volgende:
Snoopy! Misschien de laatste foto...heel mooi buikkie. Hij zit ook al wat lager of verkijk ik me nu?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al ja... Maar het moet binnenkort dan ook gaan gebeuren toch![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik kom even speciaal uit lurkstand voor Knorretje. Jeetje meid wat heb jij (weer) een prachtige buik. Om eerlijk te zijn maakte ik me een klein beetje zorgen toen je zo was afgevallen en dat je buikkie ook was afgenomen. Dat is zo te zien weer helemaal goedgekomen en hij is mooier dan ooit![]()
![]()
HORMOOOOOOOOOOONEN(zoals mijn man dat altijd gilt, als ik weer emotioneel incontinent ben)quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:06 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand trouwens waarom dat is?
Soms kun je het al zien met kleding aanquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:41 schreef Loena-tik- het volgende:
HORMOOOOOOOOOOONEN(zoals mijn man dat altijd gilt, als ik weer emotioneel incontinent ben)
Hele mooie buik trouwens al, vind juist dat je het al heel goed kunt zien hoor, mooi buikje al!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |