Uhhhh hoesow???quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:04 schreef beefcake het volgende:
MiSs-TaKe ook al zo’n mooie buik!! Je hebt trouwens meldplicht
Uhmm.... ik droeg tijdens mijn werk vaak een mantelpakje, rokje met een colbertje...... dit werd na een maand of 6 zwangerschap een probleem en ik heb toen heel goed kunnen slagen bij de positiekleding van Carla C.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:30 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik vind het bijzonder vervelend dat er nergens zakelijke postiekleding verkrijgbaar is. Voor mijn werk draag ik normaal een net broekpak (pantalon met bijpassende colbert). Maar als je zwanger bent, gaat dit vrij moeilijk. Gelukkig dat ik nu in de zomer zwanger ben, zodat ik wat pantalons met blouses aan kan.
hier houdt meldplicht in dat als je 37 weken bent je je elke dag moet(mag) melden voor 9 uur als het ff kanquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:42 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Uhhhh hoesow???![]()
Ik post hier nog niet zo lang........![]()
ik dacht net, ik ga in het buiktopic bix eens even aansporen tot een fotoquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:11 schreef bixister het volgende:
vies groen, vies roze, en dat dan in streepjes naast elkaar.
maar ontopic: ik zal ook snel weer es een buikfoto maken. 't groeit hard hier. (zit ook veel spek bij hoor.)
Ja ik kwam kijken of ier er al stond!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:04 schreef Belana het volgende:
[..]
ik dacht net, ik ga in het buiktopic bix eens even aansporen tot een foto
Ik verwacht dus ook al een enorme buik, want dat zou dan het tempo verklarenquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja ik kwam kijken of ier er al stond!!
Snel zei ze. Als snel voor haar bijna 5 uur is, wat is langzaam dan wel niet![]()
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:09 schreef bixister het volgende:
hehheh snel is een relatief begrip he.
de camera is helaas mee uit vissen.
meldquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:55 schreef Martineke het volgende:
[..]
hier houdt meldplicht in dat als je 37 weken bent je je elke dag moet(mag) melden voor 9 uur als het ff kanheeft niks met posten te maken of hoelang je al post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |