SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, en dit is dus GEEN klaagtopic...
[ Bericht 2% gewijzigd door Troel op 16-07-2004 11:51:01 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
nee hoor, ik klaag niet...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:43 schreef RigorMortis het volgende:
Typisch KLAAGBAAK topic dit...
En doe even een betere topictitel.
Als een man poept houdt ie toch ook de bril omlaag gok ik? Dus er wordt vaker gebruik gemaakt van een toilet met een bril omlaag.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:44 schreef Breuls het volgende:
Mja, leuk punt.
Waarom klagen vrouwen altijd dat de bril omlaag moet, maar maken mannen er nooit een probleem van dat de vrouw 'm nooit voor hen omhoog zet?
Da's geen argument. Wij moeten dat ding steeds omhoog zetten als we willen plassen. Weet je hoe irritant dat is? (okej, dat is dus niet irritant, dus waarom zou omlaag doen irritant moeten zijn?)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Als een man poept houdt ie toch ook de bril omlaag gok ik? Dus er wordt vakaer gebruik gemaakt van een toilet met een bril omlaag.
Als de vrouwen bij ons in de familie de auto willen pakken komen ze na 5 minuten op hoge poten weer binnen om de mannen uit te foeteren welke achterlijke holbewoner de handrem zo strak heeftt aangetrokken dat ze zelfs met 2 handen het ding niet omlaag krijgen.quote:Komt het je bekend voor? Snap je de frustratie?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:50 schreef Rest het volgende:
mijn god
wat maakt dat nou uit van die bril?
Net als het niks uit maakt van die auto.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Weet je hoe ik me voel als ik die bril weer eens omhoog moet doen vóór het pissen
HWquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Dit vind ik ook altijd zo'n over genomen irritatie. Als je er over nadenkt maakt het iid geen fuck uit, maar het is een standaard klacht.
Als je het niet van iemand gehoord had was je er nooit zelf over begonnen, wedden?
Lezen is ook iets waarvoor je zeker eerst gestudeerd moet hebben?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:55 schreef MrG het volgende:
Als je van alle kleine dingen in het leven zo'n groot punt moet maken... aaah nou snap ik waarom veel vrouwen vaak zo gestressed zijn en eerder ziek zwak en misselijk.
Tel eerst eens tot 10 en dan pas klagen... En al staat mn stoel naar voren dat zou me echt geen reet roest, hendel aantrekken, stoel naar achter duwen en ik zit. Maar goed, je kan daarom natuurlijk ook de 3e wereldoorlog in je eigen huis ontketenen.
Stel je niet aan.. klaagbaak-topic
Ik zeur nooit. Ik voer het nu slechts aan als argument.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:55 schreef Troel het volgende:
[..]
HW
Ik klaag niet, ik irriteer me niet op dit moment, ik wil alleen reacties uitlokken. Het zijn altijd de heren die zeuren dat ze de bril omhoog moeten doen en de dames die zeuren dat ze hem omlaag moeten doen. Dit verhaaltje zou in een ietwat andere vorm ook opgaan voor de vrouwen. Het is een punt wat nooit opgelost zal worden, toch vind ik het leuk om reacties hierop te krijgen.
Snappie?
Ik laat em gewoon naar beneden. Dan krijgen ze maar een natte kont.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Weet je hoe ik me voel als ik die bril weer eens omhoog moet doen vóór het pissen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |