abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20661687
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:10 schreef Suphafly het volgende:

[..]

Je kent haar niet eens man je lult maar wat. typisch mannelijk het is het 1 of het ander en als je ze zou leren kennen dan krabbel je terug. tenzij het echt een kutwijf is natuurlijk
Idd denk dat als je haar leert kennen dat je niet zo over dr praat of zn mening neerlegt...
Maar goed.. nou is hier iedereen wel een beetje arrogant moet ik zeggen...
'The world is mine'
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:14:05 #27
17698 nappel
raar menneke..
pi_20661704
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:10 schreef Suphafly het volgende:

[..]

Je kent haar niet eens man je lult maar wat. typisch mannelijk het is het 1 of het ander en als je ze zou leren kennen dan krabbel je terug. tenzij het echt een kutwijf is natuurlijk
Klopt, en jij ken mij ook niet..
Daarentegen ken ik mezelf wel; en ik weet dat ik zwaar afknap op arrogante vrouwen..
Wil niet zeggen dat ik per definitie alle vrouwen die én mooi zijn én dit van zichzelf weten k*twijven vind.. Wél als ze daardoor denken dat ze beter zijn dan de rest..
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_20661756
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:13 schreef Twisted_TpaU het volgende:

[..]

Idd denk dat als je haar leert kennen dat je niet zo over dr praat of zn mening neerlegt...
arogantie is een feit. het beter voelen als iemand anders is ook een feit. en het is ook normaal. het recht van de sterkste. mooie mensen krijgen makkelijker werk enz enz enz enz..

Ik kende een meisje. en die ja hoe kan je het zeggen dat is 1 van die meisjes die je dan ziet en je weet dat het een hele andere klasse is zeg maar. en hoe triest het ook is mijn eerste reactie was ook wat een arogant wijf zeg. Maar nu ik ze wat beter ken schaam ik me dat ik dat dacht als ik zie wat voor ranzige aandacht ze constant krijgt van mannen en hoe ze daar dan maar leuk op MOET reageren omdat ze anders maar een hoer of wat dan ook is dan schaam ik me nog veel meer.

Ik heb medelijden met je nappel

oh en je het bovenstaande is arogantie omdat ik me beter voel dan je.
Deal with it; rock 'n roll
pi_20661830
niet iedere vrouw en man die arrogant loopt/praat/doet is gelijk arrogant..

alleen waar ik alleen woon wel een beetje zo doet.. iedereen moet beter dan een ander zijn..

daarintegen hebben wij zoiets van, ik ben wie ik ben, dont like it? opdonderen dan.
Is dat dan ook arrogant? ik heb het naar mn zin en ik ga me niet aanpassen..
'The world is mine'
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:22:10 #30
17698 nappel
raar menneke..
pi_20661861
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:13 schreef Twisted_TpaU het volgende:

[..]

Ho eens, ik heb geen mening over jouw vriendin.. ken ze niet zoals net ook gezegd werd..
Ik weet wel hoe ik over arrogante vrouwen denk.. Als ik haar leer kennen, en ik mag haar, dan zal ze in mijn ogen niet arrogant zijn..
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:24:51 #31
17698 nappel
raar menneke..
pi_20661918
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:16 schreef Suphafly het volgende:

[..]

arogantie is een feit. het beter voelen als iemand anders is ook een feit. en het is ook normaal. het recht van de sterkste. mooie mensen krijgen makkelijker werk enz enz enz enz..

Ik kende een meisje. en die ja hoe kan je het zeggen dat is 1 van die meisjes die je dan ziet en je weet dat het een hele andere klasse is zeg maar. en hoe triest het ook is mijn eerste reactie was ook wat een arogant wijf zeg. Maar nu ik ze wat beter ken schaam ik me dat ik dat dacht als ik zie wat voor ranzige aandacht ze constant krijgt van mannen en hoe ze daar dan maar leuk op MOET reageren omdat ze anders maar een hoer of wat dan ook is dan schaam ik me nog veel meer.

Ik heb medelijden met je nappel

oh en je het bovenstaande is arogantie omdat ik me beter voel dan je.
Leuk voor je dat je een meisje kende..

Ik ken er zoveel.. Jouw medelijden hoef ik ook niet.. Ik heb nl de luxe dat ik de arrogante meiden eruit kan filteren
En dat je je beter voelt dan mij vind ik fijn voor je
Wel apart.. zoals je ook al zei; Je kent me helemaal niet!
pi_20661919
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:22 schreef nappel het volgende:

[..]

Ho eens, ik heb geen mening over jouw vriendin.. ken ze niet zoals net ook gezegd werd..
Ik weet wel hoe ik over arrogante vrouwen denk.. Als ik haar leer kennen, en ik mag haar, dan zal ze in mijn ogen niet arrogant zijn..
Dus als je dr mag en ze is en blijft arrogant (want dat zal ze niet afleren ) dan is het opeens wel goed?
'The world is mine'
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:25:54 #33
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_20661939
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:16 schreef Suphafly het volgende:

Maar nu ik ze wat beter ken schaam ik me dat ik dat dacht als ik zie wat voor ranzige aandacht ze constant krijgt van mannen en hoe ze daar dan maar leuk op MOET reageren omdat ze anders maar een hoer of wat dan ook is dan schaam ik me nog veel meer.
nounou wat heeft dat meisje het zwaar zeg! echt strontvervelend als je zo mooi bent!...sorry hoor,
maar laten we de mooiste vrouwen die op deze aardkloot rondlopen niet meteen de slachtoffer-rol
toebedelen (klinkt misschien jaloers-achtig maarja)

als iemand er echt moe van zou worden (van zoveel kerels die haar aanspreken), dan mag ze
best kut reageren.. dat is niet arrogant.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:28:07 #34
17698 nappel
raar menneke..
pi_20661977
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:24 schreef Twisted_TpaU het volgende:

[..]

Dus als je dr mag en ze is en blijft arrogant (want dat zal ze niet afleren ) dan is het opeens wel goed?
Nee, als ze zich beter voelt dan anderen, zal ik haar nooit mogen..
pi_20661982
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:24 schreef nappel het volgende:

[..]

Leuk voor je dat je een meisje kende..

Ik ken er zoveel.. Jouw medelijden hoef ik ook niet.. Ik heb nl de luxe dat ik de arrogante meiden eruit kan filteren
En dat je je beter voelt dan mij vind ik fijn voor je
Wel apart.. zoals je ook al zei; Je kent me helemaal niet!
Sorry als ik wist dat je het nodig had dan had ik het beter uitgeschreven ik heb die luxe niet nodig ik zie gewoon de goeie kanten bij iedereen die ik ken.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:29:03 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_20661995
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je daarvan arrogant wordt. Ik zeg dat je van jezelf denkt dat je mooi bent en dat dat samenhangt met een bepaalde mate van arrogantie. Ik heb het al bij tig vrouwen gezien en dus trek ik die conclusie. Het kan best zijn dat jij een uitzondering bent, maar ik maak uit je posts op fok in ieder geval niet op dat je niet arrogant zou zijn, noch dat je jezelf niet mooi zou vinden. Sterker nog, ik vind jou een treffend voorbeeld van mijn stelling.
Overigens snap ik niet goed wat "al die gemiddelde mannen" in jou zien. Sja, je bent blond. NFI overigens.
Wat die mannen in mij zien, doet er niet toe. De gemiddelde man fluit naar alles wat blond is of lang haar heeft, ook al heeft het een bochel of een grote neus, dat is in deze discussie dus ook helemaal niet aan de orde en heeft met verschil in smaak te maken. Je hoeft dat dus niet elke keer te vernoemen, ik weet nu wel dat ik niet naar je smaak ben. Nou prima toch? Verder met het onderwerp
quote:
Het kan best zijn dat jij een uitzondering bent, maar ik maak uit je posts op fok in ieder geval niet op dat je niet arrogant zou zijn, noch dat je jezelf niet mooi zou vinden. Sterker nog, ik vind jou een treffend voorbeeld van mijn stelling.
Omdat ik zo nu en dan een foto op fok plaats en een goed gevuld fotoboek heb ben ik dus meteen arrogant? Lariekoekstelling en m.i. heb je een verwrongen beeld van vrouwen.
Ik vind het eigenlijk onzinnig om op al je verder beschuldigingen nog in te gaan of te moeten weerleggen waarom ik dan niet arrogant zou zijn:
de reden waarom ik reageerde in het topic is, dat veel posters (overwegend man) het 'vervelende pick-up lines beu zijn' verwarren met arrogantie.
Dat heeft helemaal niets met het uiterlijk van die bewuste vrouw te maken of haar attitude; soms zijn mannen weinig origineel in het laten blijken van hun waardering.

Ik ben benieuwd hoe jij zou reageren als je elke dag te horen zou krijgen dat je een lekker stel kloten tussen je benen hebt hangen en dat 100 keer achter elkaar
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_20661996
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:28 schreef nappel het volgende:

[..]

Nee, als ze zich beter voelt dan anderen, zal ik haar nooit mogen..
Nee dan moet je mn posts nog een keer goed doorlezen, ze voelt zich niet beter dan anderen soms IS ze gewoon beter dan anderen.

Dat heb ik ook...
'The world is mine'
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:30:06 #38
17698 nappel
raar menneke..
pi_20662013
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:25 schreef zurekop het volgende:

[..]

nounou wat heeft dat meisje het zwaar zeg! echt strontvervelend als je zo mooi bent!...sorry hoor,
maar laten we de mooiste vrouwen die op deze aardkloot rondlopen niet meteen de slachtoffer-rol
toebedelen (klinkt misschien jaloers-achtig maarja)

als iemand er echt moe van zou worden (van zoveel kerels die haar aanspreken), dan mag ze
best kut reageren.. dat is niet arrogant.
p'cies!!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:30:30 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_20662021
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 11:44 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ze geeft toch niet aan arrogant te zijn (iemand te min vinden is in mijn ogen arrogant), maar minder vriendelijk te worden door de manier waarop veel mannen vrouwen benaderen.
En dat niet eens. Dat zeg ik nergens.
Ik word niet minder vriendelijk; ik reageer gewoon niet meer mannen die niet origineel zijn.
Iemand met een originele opmerking/lieve opmerking kan ik zeker nog wel waarderen hoor
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_20662124
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:30 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik word niet minder vriendelijk; ik reageer gewoon niet meer mannen die niet origineel zijn.
Iemand met een originele opmerking/lieve opmerking kan ik zeker nog wel waarderen hoor
Het is zo jammer dat iedereen er maar vanuit gaat dat je wat van ze wil.
En het is jammer dat de steriotype mooie vrouw arrogant is en de steriotype man een dom varken is die overal naar fluit en op geilt.

En om het tegendeel te bewijzen zou je elkaar moeten kennen.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:36:17 #41
17698 nappel
raar menneke..
pi_20662130
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:29 schreef Twisted_TpaU het volgende:

[..]

Nee dan moet je mn posts nog een keer goed doorlezen, ze voelt zich niet beter dan anderen soms IS ze gewoon beter dan anderen.

Dat heb ik ook...
Nogmaals; ik heb jou of jouw vriendin nooit persoonlijk aan willen vallen!
Ik heb alleen gezegd dat ik een hekel heb aan vrouwen die zich beter voelen dan een ander..
Arrogantie vertaal ik als 'zich beter voelen dan 'n ander..'.
En jij hebt in een eerdere post gemeld dat je vorige vriendin wel eens arrogant was, en je huidige is precies zo..

Ik heb zelfs bewondering voor super mooie vrouwen, die veel bereikt hebben, maar zich nog steeds 'normaal' gedragen!
pi_20662136
quote:

[..]

Hoe reageer je als een jongen aan je zou vragen hoe laat het is? zou je dan denken hmm hij heeft geen horloge of denk je dan jah tuurlijk jongen nou daar krijg je me niet mee hoor?
pi_20662159
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:36 schreef nappel het volgende:

[..]

Ik heb zelfs bewondering voor super mooie vrouwen, die veel bereikt hebben, maar zich nog steeds 'normaal' gedragen!
HAHAHAHAHAHAHA om ze effe in een hoekie te douwen zolang je niet snapt dat er geen verschil tussen zit ben je in en in triest.
pi_20662175
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoe jij zou reageren als je elke dag te horen zou krijgen dat je een lekker stel kloten tussen je benen hebt hangen en dat 100 keer achter elkaar
"Ja he, neuken?" Zou ik dan steevast antwoorden. In die omgekeerde wereld zouden een hoop vrouwen hier wellicht op ingaan. Maar goed dat is dan weer een ander verschil tussen mannen en vrouwen, wat in een omgekeerde wereld wellicht ook niet zou bestaan.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:40:00 #45
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20662194
Overigens kijken sommige vrouwen ook gewoon boos
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:40:59 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_20662211
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:36 schreef Suphafly het volgende:

[..]

Hoe reageer je als een jongen aan je zou vragen hoe laat het is? zou je dan denken hmm hij heeft geen horloge of denk je dan jah tuurlijk jongen nou daar krijg je me niet mee hoor?
Dan vertel ik hem gewoon de tijd
Daarin ben ik best vaak nog naief: dan lijken mensen te vragen hoe interessant mijn werk bijv. is en uiteindelijk is het dan nog een verkapte pickupline en heb ik het weer eens niet door.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:41:22 #47
17698 nappel
raar menneke..
pi_20662220
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:38 schreef Suphafly het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHA om ze effe in een hoekie te douwen zolang je niet snapt dat er geen verschil tussen zit ben je in en in triest.
Om maar ff op jouw niveau te blijven;
'wat je zegt, dah ben je zelluuf..'

Er IS verschil..
Over hokjesgeest gesproken..
pi_20662222
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:36 schreef nappel het volgende:

[..]

Nogmaals; ik heb jou of jouw vriendin nooit persoonlijk aan willen vallen!
Ik heb alleen gezegd dat ik een hekel heb aan vrouwen die zich beter voelen dan een ander..
Arrogantie vertaal ik als 'zich beter voelen dan 'n ander..'.
En jij hebt in een eerdere post gemeld dat je vorige vriendin wel eens arrogant was, en je huidige is precies zo..

Ik heb ook nooit het gevoel gehad dat je haar of mij aanvalt.

Iedereen voelt zich wel eens beter dan een andere denk dat jij dat ook wel eens gedacht heb.
Iedereen maar dan ook iedereen zal zich wel eens beter dan een andere hebben gevoeld, of het nou is omdat je er leuk uiziet of omdat jij iets op je werk of studie wel opgelost krijgt en een andere niet dan denk jij ook zo dat heb IK toch maar even WEL voor elkaar gekregen en jullie niet.. Dan ben je dus ook arrogant.
'The world is mine'
pi_20662236
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dan vertel ik hem gewoon de tijd
Daarin ben ik best vaak nog naief: dan lijken mensen te vragen hoe interessant mijn werk bijv. is en uiteindelijk is het dan nog een verkapte pickupline en heb ik het weer eens niet door.
In dat geval zouden meer mensen naief moeten zijn. anders heeft iedereen meteen een mening klaar over elkaar.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:42:41 #50
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_20662241
quote:

en gelijk heb je

zie toch regelmatig van die kneuzen, die dan met een of andere lompe opmerking op een meisje afstappen, en als ze dan niet leuk reageert is ze ineens 'arrogant'
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')