Idd denk dat als je haar leert kennen dat je niet zo over dr praat of zn mening neerlegt...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:10 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Je kent haar niet eens man je lult maar wat. typisch mannelijk het is het 1 of het ander en als je ze zou leren kennen dan krabbel je terug. tenzij het echt een kutwijf is natuurlijk
Klopt, en jij ken mij ook niet..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:10 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Je kent haar niet eens man je lult maar wat. typisch mannelijk het is het 1 of het ander en als je ze zou leren kennen dan krabbel je terug. tenzij het echt een kutwijf is natuurlijk
arogantie is een feit. het beter voelen als iemand anders is ook een feit. en het is ook normaal. het recht van de sterkste. mooie mensen krijgen makkelijker werk enz enz enz enz..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:13 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Idd denk dat als je haar leert kennen dat je niet zo over dr praat of zn mening neerlegt...
Maar goed.. nou is hier iedereen wel een beetje arrogant moet ik zeggen...
Ho eens, ik heb geen mening over jouw vriendin.. ken ze niet zoals net ook gezegd werd..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:13 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Idd denk dat als je haar leert kennen dat je niet zo over dr praat of zn mening neerlegt...
Maar goed.. nou is hier iedereen wel een beetje arrogant moet ik zeggen...
Leuk voor je dat je een meisje kende..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:16 schreef Suphafly het volgende:
[..]
arogantie is een feit. het beter voelen als iemand anders is ook een feit. en het is ook normaal. het recht van de sterkste. mooie mensen krijgen makkelijker werk enz enz enz enz..
Ik kende een meisje. en die ja hoe kan je het zeggen dat is 1 van die meisjes die je dan ziet en je weet dat het een hele andere klasse is zeg maar. en hoe triest het ook is mijn eerste reactie was ook wat een arogant wijf zeg. Maar nu ik ze wat beter ken schaam ik me dat ik dat dacht als ik zie wat voor ranzige aandacht ze constant krijgt van mannen en hoe ze daar dan maar leuk op MOET reageren omdat ze anders maar een hoer of wat dan ook is dan schaam ik me nog veel meer.
Ik heb medelijden met je nappel
oh en je het bovenstaande is arogantie omdat ik me beter voel dan je.
Dus als je dr mag en ze is en blijft arrogant (want dat zal ze niet afleren ) dan is het opeens wel goed?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:22 schreef nappel het volgende:
[..]
Ho eens, ik heb geen mening over jouw vriendin.. ken ze niet zoals net ook gezegd werd..
Ik weet wel hoe ik over arrogante vrouwen denk.. Als ik haar leer kennen, en ik mag haar, dan zal ze in mijn ogen niet arrogant zijn..
nounou wat heeft dat meisje het zwaar zeg! echt strontvervelend als je zo mooi bent!...sorry hoor,quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:16 schreef Suphafly het volgende:
Maar nu ik ze wat beter ken schaam ik me dat ik dat dacht als ik zie wat voor ranzige aandacht ze constant krijgt van mannen en hoe ze daar dan maar leuk op MOET reageren omdat ze anders maar een hoer of wat dan ook is dan schaam ik me nog veel meer.
Nee, als ze zich beter voelt dan anderen, zal ik haar nooit mogen..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:24 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Dus als je dr mag en ze is en blijft arrogant (want dat zal ze niet afleren ) dan is het opeens wel goed?
Sorry als ik wist dat je het nodig had dan had ik het beter uitgeschrevenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:24 schreef nappel het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je een meisje kende..![]()
Ik ken er zoveel.. Jouw medelijden hoef ik ook niet.. Ik heb nl de luxe dat ik de arrogante meiden eruit kan filteren![]()
En dat je je beter voelt dan mij vind ik fijn voor je![]()
Wel apart.. zoals je ook al zei; Je kent me helemaal niet!
Wat die mannen in mij zien, doet er niet toe. De gemiddelde man fluit naar alles wat blond is of lang haar heeft, ook al heeft het een bochel of een grote neus, dat is in deze discussie dus ook helemaal niet aan de orde en heeft met verschil in smaak te maken. Je hoeft dat dus niet elke keer te vernoemen, ik weet nu wel dat ik niet naar je smaak ben. Nou prima toch? Verder met het onderwerpquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je daarvan arrogant wordt. Ik zeg dat je van jezelf denkt dat je mooi bent en dat dat samenhangt met een bepaalde mate van arrogantie. Ik heb het al bij tig vrouwen gezien en dus trek ik die conclusie. Het kan best zijn dat jij een uitzondering bent, maar ik maak uit je posts op fok in ieder geval niet op dat je niet arrogant zou zijn, noch dat je jezelf niet mooi zou vinden. Sterker nog, ik vind jou een treffend voorbeeld van mijn stelling.
Overigens snap ik niet goed wat "al die gemiddelde mannen" in jou zien. Sja, je bent blond. NFI overigens.
Omdat ik zo nu en dan een foto op fok plaats en een goed gevuld fotoboek heb ben ik dus meteen arrogant? Lariekoekstelling en m.i. heb je een verwrongen beeld van vrouwen.quote:Het kan best zijn dat jij een uitzondering bent, maar ik maak uit je posts op fok in ieder geval niet op dat je niet arrogant zou zijn, noch dat je jezelf niet mooi zou vinden. Sterker nog, ik vind jou een treffend voorbeeld van mijn stelling.
Nee dan moet je mn posts nog een keer goed doorlezen, ze voelt zich niet beter dan anderen soms IS ze gewoon beter dan anderen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:28 schreef nappel het volgende:
[..]
Nee, als ze zich beter voelt dan anderen, zal ik haar nooit mogen..
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:25 schreef zurekop het volgende:
[..]
nounou wat heeft dat meisje het zwaar zeg! echt strontvervelend als je zo mooi bent!...sorry hoor,
maar laten we de mooiste vrouwen die op deze aardkloot rondlopen niet meteen de slachtoffer-rol
toebedelen (klinkt misschien jaloers-achtig maarja)
als iemand er echt moe van zou worden (van zoveel kerels die haar aanspreken), dan mag ze
best kut reageren.. dat is niet arrogant.
En dat niet eens. Dat zeg ik nergens.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze geeft toch niet aan arrogant te zijn (iemand te min vinden is in mijn ogen arrogant), maar minder vriendelijk te worden door de manier waarop veel mannen vrouwen benaderen.
Het is zo jammer dat iedereen er maar vanuit gaat dat je wat van ze wil.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En dat niet eens. Dat zeg ik nergens.
Ik word niet minder vriendelijk; ik reageer gewoon niet meer mannen die niet origineel zijn.
Iemand met een originele opmerking/lieve opmerking kan ik zeker nog wel waarderen hoor
Nogmaals; ik heb jou of jouw vriendin nooit persoonlijk aan willen vallen!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:29 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Nee dan moet je mn posts nog een keer goed doorlezen, ze voelt zich niet beter dan anderen soms IS ze gewoon beter dan anderen.
Dat heb ik ook...
Hoe reageer je als een jongen aan je zou vragen hoe laat het is? zou je dan denken hmm hij heeft geen horloge of denk je dan jah tuurlijk jongen nou daar krijg je me niet mee hoor?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik word niet minder vriendelijk; ik reageer gewoon niet meer mannen die niet origineel zijn.
Iemand met een originele opmerking/lieve opmerking kan ik zeker nog wel waarderen hoor
HAHAHAHAHAHAHA om ze effe in een hoekie te douwenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:36 schreef nappel het volgende:
[..]
Ik heb zelfs bewondering voor super mooie vrouwen, die veel bereikt hebben, maar zich nog steeds 'normaal' gedragen!
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij zou reageren als je elke dag te horen zou krijgen dat je een lekker stel kloten tussen je benen hebt hangen en dat 100 keer achter elkaar
Dan vertel ik hem gewoon de tijdquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:36 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Hoe reageer je als een jongen aan je zou vragen hoe laat het is? zou je dan denken hmm hij heeft geen horloge of denk je dan jah tuurlijk jongen nou daar krijg je me niet mee hoor?
Om maar ff op jouw niveau te blijven;quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:38 schreef Suphafly het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA om ze effe in een hoekie te douwenzolang je niet snapt dat er geen verschil tussen zit ben je in en in triest.
Ik heb ook nooit het gevoel gehad dat je haar of mij aanvalt.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:36 schreef nappel het volgende:
[..]
Nogmaals; ik heb jou of jouw vriendin nooit persoonlijk aan willen vallen!
Ik heb alleen gezegd dat ik een hekel heb aan vrouwen die zich beter voelen dan een ander..
Arrogantie vertaal ik als 'zich beter voelen dan 'n ander..'.
En jij hebt in een eerdere post gemeld dat je vorige vriendin wel eens arrogant was, en je huidige is precies zo..
Ik heb zelfs bewondering voor super mooie vrouwen, die veel bereikt hebben, maar zich nog steeds 'normaal' gedragen!
In dat geval zouden meer mensen naief moeten zijn. anders heeft iedereen meteen een mening klaar over elkaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan vertel ik hem gewoon de tijd
Daarin ben ik best vaak nog naief: dan lijken mensen te vragen hoe interessant mijn werk bijv. is en uiteindelijk is het dan nog een verkapte pickupline en heb ik het weer eens niet door.
en gelijk heb jequote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:30 schreef SEMTEX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |