abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20660931
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 11:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik schijn daar volgens jou 'arrogant' van te worden en 'ik denk dat ik mooi ben'
terwijl de gemiddelde man je 100 keer dezelfde oubollige pickupline naar je hoofd gooit
waar je gewoon na een keer of 10 al geen behoefte meer aan hebt, wat dus niets met
arrogantie te maken heeft, maar meer met verveling
Ik zeg niet dat je daarvan arrogant wordt. Ik zeg dat je van jezelf denkt dat je mooi bent en dat dat samenhangt met een bepaalde mate van arrogantie. Ik heb het al bij tig vrouwen gezien en dus trek ik die conclusie. Het kan best zijn dat jij een uitzondering bent, maar ik maak uit je posts op fok in ieder geval niet op dat je niet arrogant zou zijn, noch dat je jezelf niet mooi zou vinden. Sterker nog, ik vind jou een treffend voorbeeld van mijn stelling.
Overigens snap ik niet goed wat "al die gemiddelde mannen" in jou zien. Sja, je bent blond. NFI overigens.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 11:43:46 #2
11682 Moonah
Jolie femme
pi_20660986
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik zeg dat je van jezelf denkt dat je mooi bent
Als het je zo vaak wordt verteld, dan dénk je het niet alleen, dan wéét je het onderhand ook!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 11:44:27 #3
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_20661003
quote:

[..]

Ik zeg niet dat je daarvan arrogant wordt. Ik zeg dat je van jezelf denkt dat je mooi bent en dat dat samenhangt met een bepaalde mate van arrogantie. Ik heb het al bij tig vrouwen gezien en dus trek ik die conclusie. Het kan best zijn dat jij een uitzondering bent, maar ik maak uit je posts op fok in ieder geval niet op dat je niet arrogant zou zijn, noch dat je jezelf niet mooi zou vinden. Sterker nog, ik vind jou een treffend voorbeeld van mijn stelling.
Overigens snap ik niet goed wat "al die gemiddelde mannen" in jou zien. Sja, je bent blond. NFI overigens.
Ze geeft toch niet aan arrogant te zijn (iemand te min vinden is in mijn ogen arrogant), maar minder vriendelijk te worden door de manier waarop veel mannen vrouwen benaderen.

De tiende keer dat je hoort: " Kijk niet zo sjacherijnig, je bent veel leuker als je lacht" of "Weet je dta je hele mooie ogen hebt" reageer je allicht wat minder enthousiast als de eerste keer.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_20661038
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 11:43 schreef Moonah het volgende:

[..]

Als het je zo vaak wordt verteld, dan dénk je het niet alleen, dan wéét je het onderhand ook!
Komop zeg.. hier op Fok wordt onderhand alles waar borsten aan zitten verafgodt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_20661093
Precies, ik vind dat mannen gewoon vrouwen een tijdje moeten gaan negeren. Eens kijken of ze het dan nog zo leuk vinden.
pi_20661095
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 11:44 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ze geeft toch niet aan arrogant te zijn (iemand te min vinden is in mijn ogen arrogant), maar minder vriendelijk te worden door de manier waarop veel mannen vrouwen benaderen.

De tiende keer dat je hoort: " Kijk niet zo sjacherijnig, je bent veel leuker als je lacht" of "Weet je dta je hele mooie ogen hebt" reageer je allicht wat minder enthousiast als de eerste keer.
Dat iemand niet aangeeft arrogant te zijn wil zeggen dat diegene niet arrogant is, volgens jou?

Ik kan me voorstellen dat je de 100ste keer wat sjagrijnig reageert op hetzelfde pickuplijntje. Maar dat heeft met arrogantie niets te maken.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 11:49:56 #7
11682 Moonah
Jolie femme
pi_20661139
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 11:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Komop zeg.. hier op Fok wordt onderhand alles waar borsten aan zitten verafgodt.

Ehm, eyeopener, dergelijke dingen worden ook IRL tegen vrouwen gezegd hoor.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 11:51:04 #8
11682 Moonah
Jolie femme
pi_20661164
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 11:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Precies, ik vind dat mannen gewoon vrouwen een tijdje moeten gaan negeren. Eens kijken of ze het dan nog zo leuk vinden.
En dat werkt om de vrouw van je dromen aan de haak te slaan? Of om een avondje te bekken?

Yuk. Ik heb echt een hekel aan dergelijke spelletjes.
pi_20661187
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 11:49 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ehm, eyeopener, dergelijke dingen worden ook IRL tegen vrouwen gezegd hoor.
Door gefrustreerde sukkels misschien. Niet door normale mannen/jongens. Of misschien ben ik wel gezegend met een geweldige vriendengroep met allemaal mannen die nooit op een meid zouden afstappen met de mededeling dat ze het mooiste is wat ze ooit gezien hebben.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 11:52:29 #10
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_20661190
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 11:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat iemand niet aangeeft arrogant te zijn wil zeggen dat diegene niet arrogant is, volgens jou?

Ik kan me voorstellen dat je de 100ste keer wat sjagrijnig reageert op hetzelfde pickuplijntje. Maar dat heeft met arrogantie niets te maken.
Semtex was het niet eens met je stelling, jij concludeerde daaruit dat zij zichzelf onder de zeer mooie vrouuwen schaarde en dus arrogant was. Dat lijkt me geen juiste redenering.

Zoals ik al zei kunnen er vrouwen zijn die in de spiegel kijken en denken:" Ik zie er goed uit" en die zich daarop niet laten voorstaan. Dat is zelfverzekerdheid. Arrogantie is jezelf mooi vinden en daaraan de conclusie verbinden dat je daarom te goed voor anderen bent. Dat is weer wat anders.

Disclaimer: ik ben zeker niet blij met mijn uiterlijk, voor het geval mensen denken dat ik me waar dan ook onder schaar.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_20661216
Vrouwen kunnen zich met deze klacht misschien beter richten op de vrouwen die kennelijk wel reageren op dergelijke mannen, als het nooit zou werken dan zou het ook nooit zo ver gekomen zijn.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 11:55:35 #12
11682 Moonah
Jolie femme
pi_20661255
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 11:52 schreef American_Nightmare het volgende:

Niet door normale mannen/jongens.
Duh.
Jawel hoor. So-called normale mannen maken ook complimenten.
Alleen druipt dan de wanhopigheid er niet zo vanaf.
Waardoor zo'n compliment weer veel oprechter overkomt.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 11:56:21 #13
11682 Moonah
Jolie femme
pi_20661286
Trouwens, zelfs hele leuke mannen maken complimenten.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:01:32 #14
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20661414
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 11:56 schreef Moonah het volgende:
Dat doen we per ongeluk
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:02:56 #15
17698 nappel
raar menneke..
pi_20661454
Je ziet er leuk uit Moonah!

Arrogantie en zelfverzekerdheid kunnen idd nogal snel verward worden..
Maar vrouwen met een attitude, daar stapt een jongen toch ook niet zo snel op af??
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_20661479
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 11:56 schreef Moonah het volgende:
Dan hebben ze geen zelfrespect.
pi_20661494
oh kut een r&p topic.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:06:19 #18
11682 Moonah
Jolie femme
pi_20661533
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:02 schreef nappel het volgende:
* Trekt neus op.
Puh.
pi_20661552
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:02 schreef nappel het volgende:

Arrogantie en zelfverzekerdheid kunnen idd nogal snel verward worden..
Maar vrouwen met een attitude, daar stapt een jongen toch ook niet zo snel op af??
Hoezo niet? K ga liever om etc met meiden die een beetje van zich af bijten en een attitude hebben dan van die kutjes die bij alles wat je zegt een rode kop krijgen of niet voor zich zelf kunnen opkomen of die alles goed vinden etc etc.

Mijn vorige vriendin was een 'bitch' en ze was zeker van zichzelf en af en toe arrogant ja.. niets mis mee. ben ik ook... Ze roepen af en toe niet voor niets dat ik mn ego eens moet thuis laten.
En het huidige meisje zit net zo in elkaar als de vorige...
'The world is mine'
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:08:45 #20
17698 nappel
raar menneke..
pi_20661582
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:07 schreef Twisted_TpaU het volgende:

[..]

Hoezo niet? K ga liever om etc met meiden die een beetje van zich af bijten en een attitude hebben dan van die kutjes die bij alles wat je zegt een rode kop krijgen of niet voor zich zelf kunnen opkomen of die alles goed vinden etc etc.

Mijn vorige vriendin was een 'bitch' en ze was zeker van zichzelf en af en toe arrogant ja.. niets mis mee. ben ik ook... Ze roepen af en toe niet voor niets dat ik mn ego eens moet thuis laten.
En het huidige meisje zit net zo in elkaar als de vorige...
Tuurlijk mag ze wel zelfverzekerd zijn!
Maar als ze zich beter voelt dan anderen, vind ik 't maar een k*twijf..
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_20661588
ik zou ook wel als een stuk vlees gezien willen worden.. dan was ik ook arrogant.
Deal with it; rock 'n roll
pi_20661611
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:08 schreef nappel het volgende:

[..]

Je kent haar niet eens man je lult maar wat. typisch mannelijk het is het 1 of het ander en als je ze zou leren kennen dan krabbel je terug. tenzij het echt een kutwijf is natuurlijk
Deal with it; rock 'n roll
pi_20661639
quote:

[..]

Ik vind SEMTEX idd een aantrekkelijke vrouw.
1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
pi_20661647
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 11:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Pics!! linkje!
pi_20661656
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:08 schreef nappel het volgende:

[..]

Ze voelt zich niet beter dan anderen maar soms is ze nou eenmaal gewoon beter dan een andere.
De ene is nou eenmaal mooier of slimmer of bijdehander dan iemand anders.. so what..

Ik ga ook niet benadrukken dat ik in iets beter ben dan een andere of dat ik slimmer of mooier ben.. Maar als het er op aankomt om iets te krijgen of om iets voor elkaar te krijgen en ik moest dat wel doen dan doe ik het wel.
'The world is mine'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')