Ik zeg niet dat je daarvan arrogant wordt. Ik zeg dat je van jezelf denkt dat je mooi bent en dat dat samenhangt met een bepaalde mate van arrogantie. Ik heb het al bij tig vrouwen gezien en dus trek ik die conclusie. Het kan best zijn dat jij een uitzondering bent, maar ik maak uit je posts op fok in ieder geval niet op dat je niet arrogant zou zijn, noch dat je jezelf niet mooi zou vinden. Sterker nog, ik vind jou een treffend voorbeeld van mijn stelling.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik schijn daar volgens jou 'arrogant' van te worden en 'ik denk dat ik mooi ben'
terwijl de gemiddelde man je 100 keer dezelfde oubollige pickupline naar je hoofd gooit
waar je gewoon na een keer of 10 al geen behoefte meer aan hebt, wat dus niets met
arrogantie te maken heeft, maar meer met verveling
Als het je zo vaak wordt verteld, dan dénk je het niet alleen, dan wéét je het onderhand ook!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik zeg dat je van jezelf denkt dat je mooi bent
Ze geeft toch niet aan arrogant te zijn (iemand te min vinden is in mijn ogen arrogant), maar minder vriendelijk te worden door de manier waarop veel mannen vrouwen benaderen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je daarvan arrogant wordt. Ik zeg dat je van jezelf denkt dat je mooi bent en dat dat samenhangt met een bepaalde mate van arrogantie. Ik heb het al bij tig vrouwen gezien en dus trek ik die conclusie. Het kan best zijn dat jij een uitzondering bent, maar ik maak uit je posts op fok in ieder geval niet op dat je niet arrogant zou zijn, noch dat je jezelf niet mooi zou vinden. Sterker nog, ik vind jou een treffend voorbeeld van mijn stelling.
Overigens snap ik niet goed wat "al die gemiddelde mannen" in jou zien. Sja, je bent blond. NFI overigens.
Komop zeg.. hier op Fok wordt onderhand alles waar borsten aan zitten verafgodt.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Als het je zo vaak wordt verteld, dan dénk je het niet alleen, dan wéét je het onderhand ook!
Dat iemand niet aangeeft arrogant te zijn wil zeggen dat diegene niet arrogant is, volgens jou?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze geeft toch niet aan arrogant te zijn (iemand te min vinden is in mijn ogen arrogant), maar minder vriendelijk te worden door de manier waarop veel mannen vrouwen benaderen.
De tiende keer dat je hoort: " Kijk niet zo sjacherijnig, je bent veel leuker als je lacht" of "Weet je dta je hele mooie ogen hebt" reageer je allicht wat minder enthousiast als de eerste keer.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Komop zeg.. hier op Fok wordt onderhand alles waar borsten aan zitten verafgodt.
En dat werkt om de vrouw van je dromen aan de haak te slaan? Of om een avondje te bekken?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Precies, ik vind dat mannen gewoon vrouwen een tijdje moeten gaan negeren. Eens kijken of ze het dan nog zo leuk vinden.
Door gefrustreerde sukkels misschien. Niet door normale mannen/jongens. Of misschien ben ik wel gezegend met een geweldige vriendengroep met allemaal mannen die nooit op een meid zouden afstappen met de mededeling dat ze het mooiste is wat ze ooit gezien hebben.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:49 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Ehm, eyeopener, dergelijke dingen worden ook IRL tegen vrouwen gezegd hoor.
Semtex was het niet eens met je stelling, jij concludeerde daaruit dat zij zichzelf onder de zeer mooie vrouuwen schaarde en dus arrogant was. Dat lijkt me geen juiste redenering.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat iemand niet aangeeft arrogant te zijn wil zeggen dat diegene niet arrogant is, volgens jou?
Ik kan me voorstellen dat je de 100ste keer wat sjagrijnig reageert op hetzelfde pickuplijntje. Maar dat heeft met arrogantie niets te maken.
Duh.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Niet door normale mannen/jongens.
Dat doen we per ongelukquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:56 schreef Moonah het volgende:
Trouwens, zelfs hele leuke mannen maken complimenten.
Dan hebben ze geen zelfrespect.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:56 schreef Moonah het volgende:
Trouwens, zelfs hele leuke mannen maken complimenten.
* Trekt neus op.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:02 schreef nappel het volgende:
Je ziet er leuk uit Moonah!![]()
![]()
Hoezo niet? K ga liever om etc met meiden die een beetje van zich af bijten en een attitude hebben dan van die kutjes die bij alles wat je zegt een rode kop krijgen of niet voor zich zelf kunnen opkomen of die alles goed vinden etc etc.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:02 schreef nappel het volgende:
Je ziet er leuk uit Moonah!![]()
![]()
Arrogantie en zelfverzekerdheid kunnen idd nogal snel verward worden..
Maar vrouwen met een attitude, daar stapt een jongen toch ook niet zo snel op af??
Tuurlijk mag ze wel zelfverzekerd zijn!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:07 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Hoezo niet? K ga liever om etc met meiden die een beetje van zich af bijten en een attitude hebben dan van die kutjes die bij alles wat je zegt een rode kop krijgen of niet voor zich zelf kunnen opkomen of die alles goed vinden etc etc.
Mijn vorige vriendin was een 'bitch' en ze was zeker van zichzelf en af en toe arrogant ja.. niets mis mee. ben ik ook... Ze roepen af en toe niet voor niets dat ik mn ego eens moet thuis laten.
En het huidige meisje zit net zo in elkaar als de vorige...
Je kent haar niet eens man je lult maar wat. typisch mannelijk het is het 1 of het ander en als je ze zou leren kennen dan krabbel je terug. tenzij het echt een kutwijf is natuurlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:08 schreef nappel het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze wel zelfverzekerd zijn!
Maar als ze zich beter voelt dan anderen, vind ik 't maar een k*twijf..
Ik vind SEMTEX idd een aantrekkelijke vrouw.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je daarvan arrogant wordt. Ik zeg dat je van jezelf denkt dat je mooi bent en dat dat samenhangt met een bepaalde mate van arrogantie. Ik heb het al bij tig vrouwen gezien en dus trek ik die conclusie. Het kan best zijn dat jij een uitzondering bent, maar ik maak uit je posts op fok in ieder geval niet op dat je niet arrogant zou zijn, noch dat je jezelf niet mooi zou vinden. Sterker nog, ik vind jou een treffend voorbeeld van mijn stelling.
Overigens snap ik niet goed wat "al die gemiddelde mannen" in jou zien. Sja, je bent blond. NFI overigens.
Pics!! linkje!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Komop zeg.. hier op Fok wordt onderhand alles waar borsten aan zitten verafgodt.
Ze voelt zich niet beter dan anderen maar soms is ze nou eenmaal gewoon beter dan een andere.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:08 schreef nappel het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze wel zelfverzekerd zijn!
Maar als ze zich beter voelt dan anderen, vind ik 't maar een k*twijf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |