quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja BrownKappen
![]()
Ik klik trouwens nog steeds elke keer gewoonMijn maag, wat doe je?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik klik trouwens nog steeds elke keer gewoonMijn maag, wat doe je?
In dit soort gevallen nietquote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]nieuwsgierig zijn roeleert
![]()
Ik wil toruwens niet eens WETEN waar je alles vandaan haaltquote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]nieuwsgierig zijn roeleert
![]()
Surferquote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:46 schreef silver-surfer het volgende:
Mogguuuuh
Nooootjeeequote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SurferHeersende Game God !
Dat is godver dezelfdequote:
Stuur hem ook ff naar je baas dan?quote:
Wat game je nu?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nooootjeee![]()
Jij bent de game god hoor... ik ben slechts een engeltje![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SurferHeersende Game God !
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHA en nog een keer klikken ookquote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is godver dezelfdeTYFUS !
die is op vakantiequote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Stuur hem ook ff naar je baas dan?
Ja... ik vond hem ook iets te vriendelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Nee Gijs,......... jij bent een discipel,.... die Judas heet !quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nooootjeee![]()
Jij bent de game god hoor... ik ben slechts een engeltje![]()
FSW ... maar dat is singleplayer niet zo leuk... die speel ik met Cho nog een keer online uit..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat game je nu?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs,......... jij bent een discipel,.... die Judas heet !
Viewtiful Joe en PN03 op de Cubequote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
FSW ... maar dat is singleplayer niet zo leuk... die speel ik met Cho nog een keer online uit..
Jij?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
FSW ... maar dat is singleplayer niet zo leuk... die speel ik met Cho nog een keer online uit..
Jij?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs,......... jij bent een discipel,.... die Judas heet !
das kut! Maar je hebt wel de tijd om lekker veel te fotosoepenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:10 schreef mr_Brown het volgende:
wij zijn deze ochtend gesloten, voor klanten niet te bereikenin plaats dat die typhus hoeren ons dan gewoon vrij geven ofzo....
maaar NEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
das kut! Maar je hebt wel de tijd om lekker veel te fotosoepen
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mee bezig ook ja
Wij volgens mij ook ....heb nog geen telefoon over horen gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:10 schreef mr_Brown het volgende:
wij zijn deze ochtend gesloten, voor klanten niet te bereiken![]()
VJ .. ja die heb ik gezien ja... review van IGN.. zag er erg leuk uit...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Viewtiful Joe en PN03 op de CubeJe zou VJ eens een keer moeten proberen
Erg tof, en denk dat jij die ook wel ok vind. PN03 is vooral een simpel tussendoortje dat erg stijlvol maar wat eentonig is.
Terechtquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:10 schreef mr_Brown het volgende:
wij zijn deze ochtend gesloten, voor klanten niet te bereikenin plaats dat die typhus hoeren ons dan gewoon vrij geven ofzo....
maaar NEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zet mijn review nou eens op de site joh..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:41 schreef Tigress74 het volgende:ze zijn de automaat aan het schoonmaken dus geen koffie
Ja vond je hem cool Gijs ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:02 schreef silver-surfer het volgende:
Gisteren "The Majestic" gezien.. erg leuke film van Jim Carrey.... aanrader hoor
De nieuwe film van Jim Carrey scoort ook heel erg hoog.. http://www.imdb.com/title/tt0338013/combined
Gijs ik ben bezigquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zet mijn review nou eens op de site joh..![]()
Ja! Topper hoor... mooie rol van Jim ... die man kan ook serieus acteren... en goed ook!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja vond je hem cool Gijs ?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik ben bezig![]()
![]()
heb je de taalfouten van die domme dikke eruit gefilterd gijsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik ben bezig![]()
![]()
dat is meer werk dan compleet herschrijvenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb je de taalfouten van die domme dikke eruit gefilterd gijs
Goh.. wat een briljante grap weer...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb je de taalfouten van die domme dikke eruit gefilterd gijs
tis geen grap vetgemeste strontvlieg ..... tis een beetje lullig voor consolegamers andersquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goh.. wat een briljante grap weer...
Bolle inktvlek..
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis geen grap vetgemeste strontvlieg ..... tis een beetje lullig voor consolegamers anders
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:34 schreef silver-surfer het volgende:
Poot... heb je die KKK site wel eens gezien? Wat een gruwelijk lelijk ding zeg ..
Ik zal de link maar niet posten maar het is iets met kkk en dan .com erachter
:')quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:36 schreef Tigress74 het volgende:
Vakantie gaat dus niet door...zooi zit vol !!
scheld, vloek tier!!
dit is nog heel subtiel en netjes uitgedrukt....ik ga nu ff iets slopen
Raorrrr !quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:36 schreef Tigress74 het volgende:
Vakantie gaat dus niet door...zooi zit vol !!
scheld, vloek tier!!
dit is nog heel subtiel en netjes uitgedrukt....ik ga nu ff iets slopen
Ooooooh... die foto die je er bij hebt gezet...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:45 schreef Chocobo het volgende:
Je review staat online Gijs.... leest lekker weg. Heb de lightning term laten staan !Screenshots link werkt nog niet want ik ben bezig met een nieuwe layout voor reviews ! Niks vernieuwend maar een iets andere indeling !
Ga zo Strol's FSW review ook in jouw layout doen... wacht maar totdat je die icon ziet !quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ooooooh... die foto die je er bij hebt gezet...![]()
![]()
Hahahahahah
Prima review hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ooooooh... die foto die je er bij hebt gezet...![]()
![]()
Hahahahahah
hij sucked in taal gijsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prima review hoorEen cursusje Nederlands zou overigens niet verkeerd zijn
Tis een prima review verder, alleen mist ie soms wat hfdletters en doet zijn spatie knop het ook niet altijd even goedquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hij sucked in taal gijs![]()
tis net magneet gijsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis een prima review verder, alleen mist ie soms wat hfdletters en doet zijn spatie knop het ook niet altijd even goed
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis net magneet gijs
zeg meneer de eindredactie games.fok.nl dat nog niet eens bestaatquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis een prima review verder, alleen mist ie soms wat hfdletters en doet zijn spatie knop het ook niet altijd even goed
Er zitten voor zover ik kan zien echt geen spelfouten in hoor...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prima review hoorEen cursusje Nederlands zou overigens niet verkeerd zijn
[middelvingersmilie]quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis net magneet gijs
Oh... ja dat zou zeker kunnen...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
wat een heerlijke zin weer gijsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
zeg meneer de eindredactie games.fok.nl dat nog niet eens bestaat
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat een heerlijke zin weer gijs![]()
je sucked gewoon vet stuk bluebandquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh... ja dat zou zeker kunnen...
Ik heb hem om 01.00 uur 's nachts nog helemaal omgegooid..
Ach ja.. het is maar voor de lol hoor..
zooooo hard ookquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je sucked gewoon vet stuk blueband
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh... ja dat zou zeker kunnen...
Ik heb hem om 01.00 uur 's nachts nog helemaal omgegooid..
Ja tuurlijk. Hij is verder ook prima geschreven, super eerlijk. Gewoon precies hoe je het ziet! Respectquote:Ach ja.. het is maar voor de lol hoor..
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]! zo laat
[..]
Ja tuurlijk. Hij is verder ook prima geschreven, super eerlijk. Gewoon precies hoe je het ziet! Respect![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:16 schreef Gaaaast het volgende:
[..]slijmbal
Wattisur lieverd?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:22 schreef Nadientje het volgende:
Wat iser meissie ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:22 schreef Nadientje het volgende:
Ik ook......Maar jij kan toch vroeg gaan..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:22 schreef silver-surfer het volgende:
Maar ja... ik moet nog even wachten...
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:25 schreef Nadientje het volgende:
kreeg een smsje van een vriendin dat ik op de voorpagina moest lezen dat er iets ergs gebeurd was. er stond 5 kerkradenaren crashen in namibie... dat zijn mijn vrienden die zijn vorige week vertrokken naar zuid afrika de dag ervoor zijn we nog bij hun geweest... eentje is er slecht aan toe van de rest weten ze het niet ... verdomme
damn, sterkte meidquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:25 schreef Nadientje het volgende:
kreeg een smsje van een vriendin dat ik op de voorpagina moest lezen dat er iets ergs gebeurd was. er stond 5 kerkradenaren crashen in namibie... dat zijn mijn vrienden die zijn vorige week vertrokken naar zuid afrika de dag ervoor zijn we nog bij hun geweest... eentje is er slecht aan toe van de rest weten ze het niet ... verdomme
He gadver... zie net dat je het zeker weet dat zij het zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:25 schreef Nadientje het volgende:
nee het was geen vliegtuigcrash, een autoongeluk, maar het zijn ze zeker.. ze kwamen uit eygelshoven en dat is een gat van een paar duizend inwoners en er stond bij dat ze op bezoek gingen bij iemand die er stage liep en dat was ook zoquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:28 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
He gadver...weet je zeker dat je vrienden in dat vliegtuig zaten ??
(er zitten overal veel nederlanders tenslotte...of staan er namen bij?)
Sterkte meid
Wat??? Joooh... wat erg zeg.. damn..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:25 schreef Nadientje het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:26 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ik ook......Maar jij kan toch vroeg gaan..
Dan gaan PR en YB samen laat (ze waren ook als laatste binnen dus logisch op zich)
Plus dat ik dan niet alleen zit met MuPu...
[lief kijkt]
pleasssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[/lief kijkt]
Ja ik las het net al....Sterkte meidquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:31 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee het was geen vliegtuigcrash, een autoongeluk, maar het zijn ze zeker.. ze kwamen uit eygelshoven en dat is een gat van een paar duizend inwoners en er stond bij dat ze op bezoek gingen bij iemand die er stage liep en dat was ook zo
En bedanktquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]......... Nee
![]()
Ff serieus chickquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:34 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
En bedankt
erg voorspelbaar maar ok![]()
Wat?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:40 schreef Gaaaast het volgende:
Heerlijk gijs, breedbeeld is echt tof, hij alleen daardoor wel een beetje breed, der zit ok goed geluid, met subwoofer(tje)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:43 schreef silver-surfer het volgende:
Hoe doet je laptop het trouwens gijs? Doet ie het goed?
Waarom heb je voor een laptop gekozen gijs? Waarom niet een lekker towertje met alles erop en eraan... makkelijk te verbouwen enzo?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:47 schreef Gaaaast het volgende:
Heerlijk gijs, breedbeeld is echt tof, hij alleen daardoor wel een beetje breed, der zit ok goed geluid, met subwoofer(tje)
Ik ook denk ik, uitbouwen is veel makkelijker, tis goedkoper, je kan er meer mee en tis makkelijker te besturen (geen klein toetsenbord en muis).quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:52 schreef silver-surfer het volgende:
Maar ik zou voor een tower kiezen..
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:25 schreef Nadientje het volgende:
Tig heeft het niet naar haar zin omdat die vakantie niet doorgaat en ik niet denk dat er dit jaar nog vakantie in zit dus voor me..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:50 schreef silver-surfer het volgende:
En Tig reageert niet meer...![]()
neem je ze toch allebeiquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Waarom heb je voor een laptop gekozen gijs? Waarom niet een lekker towertje met alles erop en eraan... makkelijk te verbouwen enzo?
Mooi ding hoor... zeker weten..
Jazeker ... een laptop met een wireless kaart is heeel stoer...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook denk ik, uitbouwen is veel makkelijker, tis goedkoper, je kan er meer mee en tis makkelijker te besturen (geen klein toetsenbord en muis).
Een laptop is echter handig om hem overal neer te zetten, in combi met wireless is het erg tof
Dat suckedquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:57 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Tig heeft het niet naar haar zin omdat die vakantie niet doorgaat en ik niet denk dat er dit jaar nog vakantie in zit dus voor me..
Ja op wintersport eind van het jaar ...met mijn schoonoudersNo way !!!!
![]()
Dus baal ff beetje...en zit alsnog Inet af te struinen voor het geval er ergens nog iets te regelen is..
Ohja wat ook helpt is een smsje van je vriend die zegt "ach ik kan volgende week toch ook nog zoeken..ik ben toch vrij" Meneer heeft gewoon 4 weken vrij nu !!! Nee die opmerkingen helpen
Eten met MuPu![]()
Whehehehe... ja.. maar die spullen van jou zijn niet eens van de vrachtwagen gevallen..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neem je ze toch allebeigewoon lekker zo.... 2 laptopjes en paar desktopjes zooo heerlijk lekker voor NASA spelen
Het is ook niet te geloven he.... wat een kut leven heb ik toch..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:59 schreef Tigress74 het volgende:MuPu gaat eerder weg dus die gaat niet eten....en nu mag Slurfer dus met mij mee
![]()
Gaat gezellie worden
*GUNT!!!!!!*quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het is ook niet te geloven he.... wat een kut leven heb ik toch..![]()
Het meeste wat ik doe is mssnne en fokken, surfen. Dat kan ik nu overal (draadloos internet) Hij brand dvd`s en is snel zat om video te bewerken + een pc in de woonkamer vind ik niet mooie, hebben we ook geen plek voorquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Waarom heb je voor een laptop gekozen gijs? Waarom niet een lekker towertje met alles erop en eraan... makkelijk te verbouwen enzo?
Mooi ding hoor... zeker weten..
Ok, dit zijn wel goede redenen...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:04 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Het meeste wat ik doe is mssnne en fokken, surfen. Dat kan ik nu overal (draadloos internet) Hij brand dvd`s en is snel zat om video te bewerken + een pc in de woonkamer vind ik niet mooie,
quote:hebben we ook geen plek voor
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHA zooooo guntquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het is ook niet te geloven he.... wat een kut leven heb ik toch..![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whehehehe... ja.. maar die spullen van jou zijn niet eens van de vrachtwagen gevallen..
Sterker nog... ze zijn er nooit in gekomen....
Nu eten..
Gijs waar moet ik een kast wegzetten met printer, scanner pc beeldscherm en alle andere shit , zonder dat het het gezicht van de woonkamer bepaaldquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok, dit zijn wel goede redenen...
[..]
Draadloosquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:04 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Het meeste wat ik doe is mssnne en fokken, surfen. Dat kan ik nu overal (draadloos internet) Hij brand dvd`s en is snel zat om video te bewerken + een pc in de woonkamer vind ik niet mooie, hebben we ook geen plek voor
Met elkaarquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:06 schreef Gaaaast het volgende:
Zaten gister allebei (kuiken en ik) op een eigen laptop te draadloos msnne
Wheheheheh mooi he..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHA zooooo gunt![]()
Ja..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:41 schreef mr_Brown het volgende:
Hé pootttt..... Fok doet het wel hoor![]()
ja idd... bij mij ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja..... pffff.... net deed ie het niet hoor..
Tot hoelaat moet je?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja idd... bij mij ook nietkreeg bijna een hartverzakking
eerder een serverkill oidquote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:36 schreef mr_Brown het volgende:
heeerlijke topickill weer Neet![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Draadloos![]()
![]()
Zo leuk is dat... lekker in je luie stoel zitten internetten .. heerlijk.
Ik heb zelf mijn pc in een andere kamer staan, in de woonkamer vind ik ook zeker niet mooi!!
Post nog eens een plaatje van je pc gijs... met wat specs...
Mooi ding gijs...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:06 schreef Gaaaast het volgende:
SPECS + PICs
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooi ding gijs...
Heerlijk om de 1e dagen mee te spelen... zulke leuke speeltjes
Oh my Godquote:Chirurg amputeert ten onrechte penis patiënt
Gepost door Tim (ActaniA) - Bron: Het Belang van Limburg
Gepubliceerd: vrijdag 16 juli 2004 @ 13:58
In een vlaag van verstandverbijstering heeft een Roemeense chirurg-uroloog de penis van een 34-jarige patiënt geamputeerd. Dat heeft het ziekenhuis vrijdag bekendgemaakt.
De 58-jarige Naum Ciomu werd erg gerespecteerd door zijn collega’s. Woensdag moest hij een patiënt aan zijn testikels opereren. In een vlaag van verstandsverbijstering sneed hij toen de penis van de ongelukkige patiënt af. Hij sneed het geslachtsdeel in drie stukken. De man krijgt een operatieverbod van twee maanden. Dit in afwachting van de resultaten van het onderzoek van de Roemeense Orde van Geneesheren.
Het slachtoffer zal meerdere operaties moeten ondergaan om zijn penis te laten reconstrueren. Het is onwaarschijnlijk dat de man ooit nog een normaal seksleven zal hebben.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:20 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Oh my God![]()
![]()
ik zou die slachter ook in 3 stukken snijden
Neeeeeeee... wat doe je... wordt je wakker is je pik wegquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:20 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Oh my God![]()
![]()
ik zou die slachter ook in 3 stukken snijden
Wheheheheheheequote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:03 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
ja man..... onwijsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whehehehehehee
Is het rustig![]()
Jaaa.... geen hol te doen hier...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja man..... onwijsen bij jou??
waar is cho man?? gezelligheid.... met zijn wattenstaaf hoofd
Anders kijk je het toch weg!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:25 schreef Magneet het volgende:
tis hier ook enorm rustig, ik laat wat papierwerk tot maandag liggen dan heb ik dan nog iets te doen
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Anders kijk je het toch weg!
Sorry....
nerdquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Cho... ja... die quetip is gamesites aan het lezen
FANTASTISCHquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:03 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
hou op schijt uit....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis godver nog geen 16u. Voelt alsof ik al een hele dag erop heb zitten![]()
Typ je dat nou expressquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hou op schijt uit....wat een trage klote dag zeg
verveel me de typhus.... wil naar huis en heb zo nog één of andere domme vergadering
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Typ je dat nou express
Ja, dat dacht ik alquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ja cuntje
![]()
whahahahahahaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik alKlein kind
Anuslepelquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
Sucky titel
Heb me brander binnen Cho
Ga testen slet !! x speed met CDRWIN.... check die guide op psxforum.com ! Heb tevens nog 1 booter voor je om te proberen.... zal ze mailen !quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
Sucky titel
Heb me brander binnen Cho
Hemroid-licking loverquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Anuslepel![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:07 schreef Ker_Plunk het volgende:We gaan morgen meeten in A Dam
![]()
shhht niet verklappen dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:37 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Stuur zo Xeno review
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toe maarquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:04 schreef Chocobo het volgende:
McDonalds halen
Ja foto graag en die van de vakantiequote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:29 schreef Gaaaast het volgende:
Woei kuiken is naar de kapper gewest, ik herkende der nit eens van veraf
Errug mooie![]()
volgens mij moet ik even terug lezenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:18 schreef chibibo het volgende:
Sterkte, Nadine.
Nee dat meeeeen je nietquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zonet op RTL nieuws, Bush wil steun aan 3e Wereldlanden stoppen als ze doorgaan met geboorte beperkingenOok Unicef zou bijv geen geld meer kunnen krijgen.
Dat is toch te gek voor woorden![]()
Ja, laten we het hopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat meeeeen je niet? Die man is gek hoor
![]()
Ach,... hij moet in Oktober / november toch plaats maken voor een democraat
Wat jammer voor ze nouquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:56 schreef Magneet het volgende:
mm kut, server full
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:44 schreef Gaaaast het volgende:
He ej
Xbox live bereikt mijlpaal
Uitgegeven: 16 juli 2004 09:20
AMSTERDAM - Microsoft heeft aangekondigd dat de online gaming service 'Xbox live ' het magische aantal van 1 miljoen leden gepasseerd is. Volgens Microsoft hebben gamers in 24 landen wereldwijd al meer dan 160 miljoen uur (20.000 jaar) besteed aan het online spelen van Xbox-games.
Er zijn momenteel 100 spellen te spelen via Xbox live. Het bedrijf zegt verder dat er 50 nieuwe spellen voor het einde van dit jaar uitkomen, waaronder 'Need for Speed Underground 2', FIFA Football 2005 en Halo 2.
Xbox Live is momenteel verkrijgbaar in 24 landen: Australië, Oostenrijk, België, Canada, Denenmarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Hong Kong, Ierland, Italië, Japan, Korea, Mexico, Nieuw Zeeland, Noorwegen, Singapore, Spanje, Zweden, Zwitserland, Taiwan, Nederland, Engeland en de Verenigde Staten.
"PP
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:05 schreef Nadientje het volgende:
ik wil ook ijsje halen met daan
ik wil ook een ijsje halen met Nadinequote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:05 schreef Nadientje het volgende:
ik wil ook ijsje halen met daan
quote:Harry Potter is dood
Gepost door Kirsty (ChrisJX) - Bron: Kronen Zeitung
Gepubliceerd: vrijdag 16 juli 2004 @ 20:15
Harry Potter is dood! Natuurlijk niet de dappere held uit de populaire boeken van J.K. Rowling, maar een naamgenoot uit Zuid-Afrika. Een Duitse toerist ontdekte het graf van de man, die al ruim 80 jaar dood is, tijdens een vakantie.
Op het kerkhof van het stadje Cradock staat een grafsteen met daarop de naam 'Harry Potter'. Volgens de inscriptie stierf de man op 27 juli 1920 in Cradock. Zijn graf ligt naast dat van Reginald Koetlitz, de begeleider en arts van de poolonderzoeker Robert Scott.
De toerist die de ontdekking deed maakt er een hobby van om begraafplaatsen af te struinen en ontdekte al eerder het graf van ene James Bond. Deze man ligt in het eveneens Zuid-Afrikaanse Bloemfontein begraven.
Vreemde hobby hoor..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:21 schreef ChOas het volgende:
Ker
Moet ik die fotos van je nog op mijn server laten staan, of denk je "het is wel goed zo" ?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
moet jij weten...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Moet ik die fotos van je nog op mijn server laten staan, of denk je "het is wel goed zo" ?
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
moet jij weten...
Lekker gijs, lijkt alweer een eeuwigheid geledenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:29 schreef kepler het volgende:
hoi weer terug is van vakantie
we komen terug en het wordt fucking mooi weer
en ik ben aangenomen als crew-lid op games.fok.nl
kheb jullie wel gemist
en Gaaaaaaaaaaast hoe was je reis????
Echt super dat je ff kwam kijken gijsquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:37 schreef Magneet het volgende:Zeus
Nero
Gerrard of hoe die maffe Oostenrijker ook heet, volgens Zeus zelf was het helaas wel zijn slechtste wedstrijd ooit
het was zekers gezelligquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Echt super dat je ff kwam kijken gijs![]()
Alleen idd jammer dat het voor geen meter ging
Gijsquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Alleen idd jammer dat het voor geen meter ging
Het spijt me te zeggen en misschien ga ik te ver maar hij gooide slechter dan Rouge RS3 speelt.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs![]()
begon je net aardig te vindenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
Het spijt me te zeggen en misschien ga ik te ver maar hij gooide slechter dan Rouge RS3 speelt.
sja jij zegt dat ej je slechtse wedstrijd ooit gooit en Rouge schiet altijd zijn slechtste pot ooit, net als ik trouwensquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:43 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
begon je net aardig te vinden![]()
Was een harde post van hem jaquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:43 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
begon je net aardig te vinden![]()
nee joh gijs...natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:45 schreef Magneet het volgende:sorry zeus ben je nu boos
![]()
daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:55 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
nee joh gijs...natuurlijk niet.
Maar meer zuigen dan rouge kan echt niet![]()
ja moooooooooooooooooooooooooooi............was echt helemaal leegquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was een harde post van hem ja
Maar klopte het Gijs.... zoog je
kweet niet waar jij woont, maar hier is het supermooi weer (Y)quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:58 schreef Magneet het volgende:
echt kutweer om in te sporten inderdaad en helemaal op zo'n hoog niveau als jij doet Zeus
supermooi weer is juist niet goed om te sportenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:59 schreef kepler het volgende:
[..]
kweet niet waar jij woont, maar hier is het supermooi weer (Y)
ik ga zo maar een terrasje pakken
ow vanmiddagquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
supermooi weer is juist niet goed om te sportende zon scheen fel en het was flink benauwd
Nee Zeus moest om 15.50 beginnen met gooien in Eindhovenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:03 schreef kepler het volgende:
[..]
ow vanmiddag
ik dacht nu, nu is het namelijk lekker sporten
NADIIIIINEquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:13 schreef Nadientje het volgende:
nog nooit zo'n mooie bos bloempjes gekregenvan vriendinnetje voor het slagen
ja en snel gaan deze topics ook niet meer... tsja magneet he die erin post dan krijg je datquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NADIIIIINE![]()
![]()
Ik mis jeWat ben je er weinig? Werk he...
[middelvingersmilie]quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:16 schreef Nadientje het volgende:
[..]
.. tsja magneet he die erin post dan krijg je dat
Nee tis rustig wa? Kepler was op vakantie, Strol is op vakantie. Jij werkt veel, Sven is zowieso al part timer, Bastard komt niet meer.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:16 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja en snel gaan deze topics ook niet meer... tsja magneet he die erin post dan krijg je dat
maar verder gaat alles wel zijn gangetje een beetje dan ... kon beter maar ja komt wel weer hoop ik
Ga ja maar inlezen in alle 781 vorige topics dan weet je het wel, vrijdag krijg je overhoringquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:21 schreef crossover het volgende:
ik heb deze topics nooit begrepen...
wat of wie wordt/worden er bedoelt met Gijsjes?
Vrienden, kennissen, collega's, studiegenoten, fuck-ups, negers en nerds.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:21 schreef crossover het volgende:
ik heb deze topics nooit begrepen...
wat of wie wordt/worden er bedoelt met Gijsjes?
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:21 schreef Nadientje het volgende:
ja schreef al dat het beter kon maar ja heb even tijd nodig om dingetjes op een rijtje te zetten
helemaal mee eens, sterkte Nadinequote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat begrijp ikSterkte meisje
![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:23 schreef Nadientje het volgende:
dankjewel ga er ook weer vandoorslaap lekker
*strompel*quote:Op zondag 18 juli 2004 01:20 schreef ChOas het volgende:
*wankel*
Wat een vriendjespolitiek daar.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:29 schreef kepler het volgende:
Ik dacht van Svenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:13 schreef Nadientje het volgende:
nog nooit zo'n mooie bos bloempjes gekregen![]()
quote:Op zondag 18 juli 2004 08:27 schreef Chocobo het volgende:
SCHEURR,... GGGGRRRT etc etc.... dat waren de geluiden van achter me in de kamer. Daan was mijn Consumentenbondgids aan het verscheuren
Fout,... bleek de kaft van mijn FFX guide te zijnBen nog gebeten ook toen ik een stukje FFX hemel uit zijn mond wilde redden
In dit huis slingert er nooit wat rondquote:Op zondag 18 juli 2004 09:46 schreef Magneet het volgende:
[..]ah je leert dus op de harde manier geen dingen rond te laten slingeren
en toch kon daan de FFX guide ta pakken krijgen rara hoe kan datquote:Op zondag 18 juli 2004 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
In dit huis slingert er nooit wat rond
Door een la te openenquote:Op zondag 18 juli 2004 10:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
en toch kon daan de FFX guide ta pakken krijgen rara hoe kan dat
dat kan natuurlijk ook, me zus had iets ( geen idee of dit bij jullie ook zou werken ) dat lades en kastjes dicht hielt, soort van extreem grote veiligheidsspeld van plastic zeg maar. Althans kastjes met deurtjes naar elkaar bleven dicht maar lades gingen allemaal tegelijk open maar die kotes was nog te klein om in de bovenste te komen. kwam bij prenatal vandaan geloof ikquote:Op zondag 18 juli 2004 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Door een la te openen
Daanquote:Op zondag 18 juli 2004 08:27 schreef Chocobo het volgende:
SCHEURR,... GGGGRRRT etc etc.... dat waren de geluiden van achter me in de kamer. Daan was mijn Consumentenbondgids aan het verscheuren
Fout,... bleek de kaft van mijn FFX guide te zijnBen nog gebeten ook toen ik een stukje FFX hemel uit zijn mond wilde redden
Behalve Daan.quote:Op zondag 18 juli 2004 10:05 schreef Chocobo het volgende:
In dit huis slingert er nooit wat rond
ja, ik dus niet, lekker dan alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer afgewezenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:29 schreef kepler het volgende:
hoi weer terug is van vakantie
gewoon blijven proberen Gijs, misschien ff aan Noot vragen wat er verbeterd moet worden ofzoquote:Op zondag 18 juli 2004 15:50 schreef gieling het volgende:
[..]
ja, ik dus niet, lekker dan alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer afgewezen
begin het nogal zat te worden enzoquote:Op zondag 18 juli 2004 15:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
gewoon blijven proberen
daar kan ik inkomen maar het feit dat je bent afgewezen betekend dat je jezelf moet verbeteren anders heeft het geen nut het nog een keer te proberen. En dat betekend dat je moet weten wat er verbeterd moet worden dus ff aan Noot vragenquote:Op zondag 18 juli 2004 16:02 schreef gieling het volgende:
[..]
begin het nogal zat te worden enzo
Gijs, als je thuis bent, dan hebben we het er uitgebreid over. Het is niet zomaar begrijp je. En vergeet eens niet dat je pas 15 bent...quote:Op zondag 18 juli 2004 15:50 schreef gieling het volgende:
[..]
ja, ik dus niet, lekker dan alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer afgewezen
Nee, nu zal hij zich beter voelenquote:Op zondag 18 juli 2004 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is niet zomaar begrijp je. En vergeet eens niet dat je pas 15 bent...
Ik wil eerlijk zijn tegen hem, dus dan ga ik niet dingen zeggen die niet kloppen. Verder ga ik er met Gieling zelf wel over pratenquote:Op zondag 18 juli 2004 19:02 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee, nu zal hij zich beter voelen
pratenquote:Op zondag 18 juli 2004 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil eerlijk zijn tegen hem, dus dan ga ik niet dingen zeggen die niet kloppen. Verder ga ik er met Gieling zelf wel over praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |