Ok, de voor- en nadelen:quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Weet ik veel, ik heb 'm nog niet. Ik kom alleen even melden wat ik gekocht heb.
het grootste nadeel is zeker dat 'ie niet in je broekzak past?quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:03 schreef wouter37 het volgende:
http://members.home.nl/woutervanderende/computer/computer.html mijn mp3 speler
kloptquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
het grootste nadeel is zeker dat 'ie niet in je broekzak past?
wrm is toch ook een mp3 spelerquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:24 schreef Jordy-B het volgende:
kunnen we weer kappen met het plaatsen van pc's en laptops?
ehm... nee?quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:10 schreef wouter37 het volgende:
[..]
wrm is toch ook een mp3 speler
Ik zet mijn mp3-speler toch ook niet in een topic over pc's omdat ze toevallig allebei mp3's kunnen afspelen?quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:10 schreef wouter37 het volgende:
[..]
wrm is toch ook een mp3 speler
Klopt, maar dan zou je ook fout zitten.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zet mijn mp3-speler toch ook niet in een topic over pc's omdat ze toevallig allebei mp3's kunnen afspelen?
ja... maar na één PC is het geintje geweest. Dus na de grapjas met de laptop (jij) heb ik gewoon vriendelijk gevraagd of er nu ook weer mee gekapt kan worden. Dat de eerste lolbroek daar over valt, kan ik ook niet helpen...quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:14 schreef markvleth het volgende:
Maar kom op heren, een geintje moet toch kunnen nu alle mp3 spelers allemaal al twee keer de revu zijn gepasseerd.
Ja ik zag pas later dat ik niet de eerste was, maar goed, ik ga mijzelf weer verwijderen uit dit topic.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:19 schreef Jordy-B het volgende:
ja... maar na één PC is het geintje geweest. Dus na de grapjas met de laptop (jij) heb ik gewoon vriendelijk gevraagd of er nu ook weer mee gekapt kan worden. Dat de eerste lolbroek daar over valt, kan ik ook niet helpen...
Kijk dat zijn nou s nuttige tips. Ik heb zelf een creative jukebox 3 en wordt echt doodziek van creative playcenter (Nadeel)quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:10 schreef 2xD het volgende:
mee geleverde software is niet al te best. Maar je kan eventueel NotMad kopen $25 (geweldige soft.)
Maar die kan ik nergens aankomen, op de site staat tot zover ik weet dat ze erover denken om het beschikbaar te stellen. Of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:41 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Je kunt ook eerst even Creative MediaSource proberen i.p.v. het verouderde Playcenter en kijken of je dat wat vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |