Juist. Nou ja, ik heb hem nog eens verstuurd. Je zou hem binnen moeten krijgenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:03 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
ja denk het wel, me mail is: de_webmeester01@hotmail.com
helemaal niks, kun je ze niet ff online zetten?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:07 schreef Kciroy het volgende:
[..]
Juist. Nou ja, ik heb hem nog eens verstuurd. Je zou hem binnen moeten krijgenZal kijken of ik binnenkort wat nieuwere fotootjes kan maken en hier online kan zetten.
Kijk eens aan!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:28 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
helemaal niks, kun je ze niet ff online zetten?
http://www.imageshack.us/
Als je rustig aan doet, lukt het wel! Wel voorzichtig anders zit je naald in de muur!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:35 schreef cyberterrorist het volgende:
hiermee kun je ook scratchen he?
ik ben alvast een bod aan het bedenken voor je draaitafels + platen![]()
Je kan er op zich mee scratchen, maar ik raad het je niet aan met de huide elementen en naalden. Als je echt de scratchkant op wil, kan je er beter speciale scratch elementen + naalden voor kopenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:35 schreef cyberterrorist het volgende:
hiermee kun je ook scratchen he?
ik ben alvast een bod aan het bedenken voor je draaitafels + platen![]()
Bedankt voor je bod, hij staat genoteerd. Ik denk alleen niet dat ik er mee akkoord zal gaan. Stel: platenkoffer is 30 euro, dan is een plaat 170/130 = 1,30. Aangezien er tig platen tussenzitten die veel meer waard zijn dan dat, is dat voor mij geen heel aantrekkelijke deal. No offence uiteraardquote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:00 schreef cyberterrorist het volgende:
ik bied alvast 200 euro voor je platen![]()
Done. Heb hem even in de openingspost gezet.quote:kun je misschien ook een foto van je platen (en koffer) uploaden?
Ik met mijn oude Sinterklaas-plaat uit '73.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:43 schreef Kciroy het volgende:
[..]
*wickewickewicke- bassie wil je een slagroomtaartje?-![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |