* GeorgeW.Bush aan Hilbert, voor het niet snappen van dit topicquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:20 schreef Hilbert het volgende:
Ik snap het echt niet![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:19 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
* SanCoTec aan EL_REY, voor het openen van dit topic
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:21 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
* Hilbert aan Hilbert, voor het niet snappen van dit topic
autsjquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:21 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
waar was je de hele dag?quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
Jogy aan EL_REY, vlak voor hij zijn topic sloot.
Waar zitten die? Want dan weet ik ff of het zinvol is voor mij om mee te doen. Als het bijv. iets is wat alleen vrouwen hebben houdt het voor mij opquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:15 schreef EL_REY het volgende:
wie kent het begrip " een okkenootje aan iemand geven" nog? Vroeger werd dit veel gedaan door buitenlandse sterren, die de weg naar hamelen hadden bedacht tijdens het dammen!
Dus post hier je herinnering aan je meest beroemde okkenootje allertijden.
Voor de jongere generatie: een okkenootje is een klap op iemand zijn hoofd geven met je nokkels!
ik begin: Bill clinton aan monica lewinsky, net voordat hij klaarkwam
Wat bedeol je?quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:22 schreef Hilbert het volgende:
[..]jij bent niet de echte!
Aan het werk, en in topics die wij allen angstvallig verborgen houden omdat we bang zijn dat je daar ook in komt klieren.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:24 schreef EL_REY het volgende:
[..]
waar was je de hele dag?
excusez moi, het moet zijn knokkels!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:24 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Waar zitten die? Want dan weet ik ff of het zinvol is voor mij om mee te doen. Als het bijv. iets is wat alleen vrouwen hebben houdt het voor mij op![]()
De hele dag is nog niet voorbij.. sterker nog de hele middag nog niet eens.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:24 schreef EL_REY het volgende:
[..]
waar was je de hele dag?
ah, oke ik was al bang dat je weekend hebt!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Aan het werk, en in topics die wij allen angstvallig verborgen houden omdat we bang zijn dat je daar ook in komt klieren.
Dat je niet de echte Bush bent mij fop je niet!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:24 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Wat bedeol je?
hoort hier niet het begrip "mierenneuker" bij?quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:25 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
De hele dag is nog niet voorbij.. sterker nog de hele middag nog niet eens.
Je mag m er tegen aan gooien HENK. Is gerechtvaardigd..quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:26 schreef EL_REY het volgende:
[..]
hoort hier niet het begrip "mierenneuker" bij?
ja dit kan inderdaad beter!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:26 schreef Houzer het volgende:
Open is een leuk topic
Open..... is een leuk topic.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:26 schreef Houzer het volgende:
Open is een leuk topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |