abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20648171
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 18:35 schreef beelz het volgende:
kalkoenlippen zijn echt minder
Zit je fijn te beffen heb je ineens die lippen tegen je huig...
Pft als mijn vriend zou durven een beledigende opmerking over mijn schaamlippen te maken stikt ie dr maar lekker in.
  donderdag 15 juli 2004 @ 19:48:59 #52
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_20648532
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 19:32 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Pft als mijn vriend zou durven een beledigende opmerking over mijn schaamlippen te maken stikt ie dr maar lekker in.
Zijn ze zo groot dan?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_20649195
Zo even wat offtopic gedoe en semi grappige opmerkingen verwijdert, zullen we proberen het een beetje serieus en normaal te houden mensen, het is een serieuse vraag namelijk....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:16:00 #54
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_20649260
Nouja, het lijkt mij vooral essentieel om inderdaad te weten op welke manier je er last van hebt en vooral; wat de dokter ervan zegt. Lijkt mij dat als het echt in de weg zit, een dokter dat gauw genoeg ziet. Dus eerst maar eens naar de dokter lijkt mij...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_20650460
NU yorin kijken
gaat hierover
We shall not be moved!
pi_20654627
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:13 schreef erodome het volgende:
Zo even wat offtopic gedoe en semi grappige opmerkingen verwijdert, zullen we proberen het een beetje serieus en normaal te houden mensen, het is een serieuse vraag namelijk....
serieuse
pi_20655330
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:17 schreef Angeles het volgende:
Zelfde geldt dus voor een strakke te kleine broek

Aaahjoh als jij maar happy bent.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_20655831
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:50 schreef Aventura het volgende:
Zullen we het niet over hamlappen en flubbers hebben alsjeblieft...Wat meer respect mag wel.
Als een dame het nou zelf flubbers noemt, is toch ijzersterk, zelfspot
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:13 schreef erodome het volgende:
Tjezis mensen, we zijn geen 8 meer, we zitten niet in de kerk en hoeven niet bemoederd of beschermd te worden, beetje relativeren svp. Neem aan dat dit soort reacties in real life ook voorkomen en we zitten tenslotte op een forum met allemaal verschillende meningen en manieren van uiten. Zolang het ontopic is en niet zo'n dooie reactie als 'huilie', laat het dan toch gewoon staan.

Dat gelul over respect, je kunt niet zorgen dat elke dombo respect heeft. Hij heeft gewoon een mening en die onderdrukken leidt echt niet tot meer respect tov van de besproken issues. Houd alles een beetje bespreekbaar op een normale manier. Als er nou iemand dood is... Waarom moeten discussies over "gevoelige" onderwerpen gortdroog of bloedserieus gevoerd worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 16-07-2004 09:27:45 ]
  vrijdag 16 juli 2004 @ 02:43:34 #59
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_20657552
Heb je er last van als vrouw, laat er dan iets aan doen. Doe het in ieder geval niet voor het andere geslacht.

De meeste mannen hebben er geen probleem mee denk ik. Een vrouwenlichaam hoeft niet perfect te zijn. Mannenlichamen zijn dat over het algemeen ook niet.
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_20659133
Sorry voor de late reactie, ik was gister verder de hele dag weg (voor de mensen onder ons met weinig geduld even een verklaring). Ik doe dit echt niet omdat ik met de mode mee wil gaan hoor. Wat is dat nou weer voor iets achterlijks? Ik loop er al langer mee en ik vind het niet een van de makkelijkste dingen om mee naar de dokter te stappen. Dat het nu bekender is kan ik ook niks aan doen. Tis inderdaad last bij het fietsen, soms schurend gevoel in de onderbroek wat heel pijnlijk is, de bruine kleur (vind ik ook echt verschrikkelijk), bij het vrijen moet ik echt heel nat zijn anders kom je niet echt lekker naar binnen (moet je ze opzij "vouwen" zeg maar ) . En het is ook tussen de oren. Heb echt het gevoel dat ik lelijk ben daar beneden. Als ik gebeft wordt kan ik me niet ontspannen, denk ik alleen maar, wat moet hij wel niet denken.

Baal er wel van dat ik dat programma niet heb kunnen zien. Was het nog wat?

[ Bericht 4% gewijzigd door Jo79 op 16-07-2004 09:59:14 ]
pi_20659227
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 09:53 schreef Jo79 het volgende:
Als ik gebeft wordt kan ik me niet ontspannen, denk ik alleen maar, wat moet hij wel niet denken.
Ik heb een beter idee, check this: wacht daar helemaal mee tot je volwassen genoeg bent om je te laten likken door mannen die wéten hoe een vrouw er uit hoort te zien. Zodat je je niet vroegtijdig verminkt door je eigen- of andermans puberale instelling.

Duidelijk te vroeg met die shit begonnen en dat geldt denk ik ook voor de jongetjes die het doen.
pi_20659254
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Als de kleine schaamlippen verder uitsteken dan de grote schaamlippen lijkt me dat niet echt comfortabel. Ook esthetisch gezien zijn vagina's die er zo uitzien minder mooi, maar daarentegen is het voor mij geen reden om met afschuw te reageren als mijn vriendin er zo zou uitzien.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 10:12:06 #63
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_20659365
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 10:00 schreef Manono het volgende:

[..]

Ik heb een beter idee, check this: wacht daar helemaal mee tot je volwassen genoeg bent om je te laten likken door mannen die wéten hoe een vrouw er uit hoort te zien. Zodat je je niet vroegtijdig verminkt door je eigen- of andermans puberale instelling.

Duidelijk te vroeg met die shit begonnen en dat geldt denk ik ook voor de jongetjes die het doen.
Wat is dit nou weer voor botte ongefundeerde mededeling???
©DiscoveryChannel
pi_20659374
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 10:00 schreef Manono het volgende:

[..]

Sorry, ik ben bijna 25...................en de eerste keer dat dat bij mij gebeuren was ik pas 18. en het komt niet door de mannen, die heb ik nooit commentaar horen geven. Gaat er hier om wat ik zelf voel en denk, dus laat je domme commentaar achterwege graag!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 10:14:10 #65
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_20659394
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:46 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik krijg altijd meteen de indruk dat die al helemaal suf geneukt is, en ik nummer zoveel ben.
n00b
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 10:02 schreef devlinmr het volgende:
Als de kleine schaamlippen verder uitsteken dan de grote schaamlippen lijkt me dat niet echt comfortabel.
Nou, o.a. m'n ex had dat, niet extreem, maar een klein beetje, het is heel normaal dat de kleine schaamlippen wat uitsteken. Maar als het echt extreem is en je er zowel fysiek als emotioneel last van hebt, kan ik me best voorstellen dat je d'r wat aan wil laten doen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_20659488
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 10:02 schreef devlinmr het volgende:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Als de kleine schaamlippen verder uitsteken dan de grote schaamlippen lijkt me dat niet echt comfortabel. Ook esthetisch gezien zijn vagina's die er zo uitzien minder mooi, maar daarentegen is het voor mij geen reden om met afschuw te reageren als mijn vriendin er zo zou uitzien.
Er zijn denk ik toch meer vrouwen met grotere binnenste schaamlippen dan buitenste
Feitelijk zijn die "gesloten envelopjes" dus in de minderheid.
Dat sommigen denken dat een zo'n kleinemeisjespoes eruit ziet zoals het hoort, is volkomen nonsens/
Dat je het een mooier vindt dan het ander slechts een kwestie van smaak
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_20660663
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 10:12 schreef Jo79 het volgende:
Sorry, ik ben bijna 25...................en de eerste keer dat dat bij mij gebeuren was ik pas 18. en het komt niet door de mannen, die heb ik nooit commentaar horen geven. Gaat er hier om wat ik zelf voel en denk, dus laat je domme commentaar achterwege graag!
Ja lastig, die domheid, i know what you mean Ik bedoel het niet naar, maar ik blijf er wel bij. 18 is best jong, niet om seks te hebben maar misschien wel om je te realiseren dat je een heel normaal lichaam hebt. En meer in het algemeen, ervaringen met veel te onervaren jongens op die leeftijd kunnen ook een heel vertekend beeld geven van wat normaal is en wat niet. Hetzelfde geldt voor jongens, 'ballen hangen te laag', 'heb teveel haar daar' enz. Je ziet hier ook jongetjes posten, liever helemaal geen lippen bij een vrouw want dat staat niet uitnodigend, en dan denk ik, kindje ga nog maar even oefenen met de huishoudhandschoenen van je moeder want je bent niet aan een levende vrouw toe.

Je kunt moeilijk verwachten dat je alleen maar te horen krijgt wat je wilt horen. Maar nogmaals, je moet het lekker zelf weten. Het enige wat ik probeer te zeggen is dat dit soort (in mijn ogen verminkende) ingrepen zelden een fuctionele noodzaak hebben en eigenlijk vooral bestaan omdat mensen in het algemeen niet volwassen genoeg zijn om te weten hoe een gezond lichaam er uit ziet en te onzeker zijn ten opzichte van zo mogelijk nog onzekerderderder personen. Maar goed.

Weet je, als dat allemaal te diep gaat ga je toch lekker onder het mes, kan mij het schelen. Go for it

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 16-07-2004 20:50:49 ]
  vrijdag 16 juli 2004 @ 11:37:06 #68
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_20660845
Dude, doe ff normaal ofzo...
©DiscoveryChannel
pi_20660861
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:46 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik krijg altijd meteen de indruk dat die al helemaal suf geneukt is, en ik nummer zoveel ben.
No flubbers for me please.

And I rest my case.
pi_20661013
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 11:37 schreef MikeyMan het volgende:
Dude, doe ff normaal ofzo...
Ehh, Mevrouw Dude voor jou. En dat is het laatste wat ik erover zeg, veel plezier allemaal.
pi_20661399
Met een normaal gezond lijf hoor je naar mijn idee daar niet vaak pijn te hebben.....en als ik het doe, doe ik het voor mezelf en niet voor een ander....

Ben blij dat de meerderheid van de mensen hier wel snapt wat het probleem is.......aan wie zou het dan liggen denk?
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:06:20 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20661534
Heb gisteren maar een klein stukje van die documentaire gezien.
Daarin zei een arts wel dat het bij het overgrote deel van de vrouwen die bij hem kwamen vooral een estethische kwestie was, verhult met een er bij de haren bijgesleepte fysisch probleem.
Volgens hem was het lichamelijk ongemak te verwaarlozen en zat het meer tussen de oren, dan echt aan de lippen, zeg maar.

Maar dat doet er natuurlijk niet aan af dat als jij je prettiger voelt met kleinere schaamlippen, je daar iets aan kan laten doen. Baas in eigen broek...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_20661564
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 13:50 schreef Jo79 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee? Soms heb ik er last van en vroeg me af of dit voor mijl een goed idee zou zijn. Je hoort er vaak zulke negatieve dingen over. Dat ze helemaal verminkt terugkomen of dat het onwijze pijn doet.
gewoon lekker laten zoals ze zijn
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:15:50 #74
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_20661737
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:06 schreef Copycat het volgende:
Daarin zei een arts wel dat het bij het overgrote deel van de vrouwen die bij hem kwamen vooral een estethische kwestie was, verhult met een er bij de haren bijgesleepte fysisch probleem.
Volgens hem was het lichamelijk ongemak te verwaarlozen en zat het meer tussen de oren, dan echt aan de lippen, zeg maar.

Maar dat doet er natuurlijk niet aan af dat als jij je prettiger voelt met kleinere schaamlippen, je daar iets aan kan laten doen. Baas in eigen broek...
Ik geloof niet dat ik in die mate ermee zat hoe het eruit zag. Ook de grapjes van mijn ex niet, ik vond het niet leuk, maar hij had wel es meer opmerkingen die ik niet leuk vond, dus geen reden om speciaal gefocust te zijn op die schaamlip.

Het kan gewoon echt pijn doen, echt irriteren, en nee, het is niet levensbedreigend, maar waarom zou je met een geïrriteerde onderkant blijven lopen als je er net zo makkelijk iets aan kan doen. Want ik lees hier allemaal termen als verminking zus en zo, maar het stelt in werkelijkheid echt gewoon geen moer voor.

Ik vind het een beetje raar dat in zo'n programma de suggestie wordt gewekt dat het eigenlijk allemaal maar onzin is. De stap voor vrouwen die er gewoon echt last van hebben om naar de dokter te gaan is al groot genoeg zonder dat ze op de televisie ook nog es voor aansteller worden versleten, waar het dus eigenlijk op neerkomt.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_20661749
quote:

Echt een vent he?! Hoe kan hij nou weten at voor pijn zoiets geeft? Meet hem en paar grote schaamlippen aan, kijken of hij er nog zo makkelijk over praat......

Baas in eigen broek, dat is een mooie
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:20:21 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20661822
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:16 schreef Jo79 het volgende:

[..]

Echt een vent he?! Hoe kan hij nou weten at voor pijn zoiets geeft? Meet hem en paar grote schaamlippen aan, kijken of hij er nog zo makkelijk over praat......
Hij heeft er natuurlijk wel voor gestudeerd.

De echte -esthetische- redenen kwamen vaak in de loop van het intakegesprek naar boven.
Kan het me ook wel enigzins voorstellen dat je eerder zo'n 'smoes' aangrijpt dan zegt dat het je onzekerheid is die je parten speelt.

Ben je nu eigenlijk wel van plan een concrete afspraak te maken met je huisarts? Lijkt me namelijk best een drempel.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:26:02 #77
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_20661942
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:20 schreef Copycat het volgende:

Hij heeft er natuurlijk wel voor gestudeerd.
Daar heb je gelijk in, maar het komt natuurlijk wel heel aanmatigend over als een dokter zoiets zegt, zo van: ach, pijn, onzin, ik weet wel veel beter wat jij voelt dan jij.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_20661959
Tuurlijk heeft hij ervoor gestudeerd, maar kan hij dan ook zo makkelijk aangeven dat het niet zo een pijn doet als "wij vrouwen" wel niet beweren? En geloof me, het is echt het ongemak. Ik kijk niet dagelijks naar mijn schaamlippen. Laatst toen ik dat deed, toen pas viel me de kleur ervan op en dacht ik, daar zou ik zelf niet graag tegenaan kijken. Dus dat mooie gedeelte is pas echt als laatste gekomen. Dat zou voor mij eerder een bijkomend voordeel zijn. Het is puur als ik een broek aan heb die ik echt wil en dan weer voel d ik hem niet kan kopen ofzo. Effe een lekker stukje fietsen op mijn mountainbike is vaak ook geen pretje. Ik heb ook veel meer sex nu dan dat ik hiervoor met met vorige ex had. Misschien dat ik er daarom nu veel bewuster van ben. Je wordt er meer mee geconfronteerd. Die afspraak met de huisarts staat me behoorlijk tegen ja. Ik denk dat ik het er eerst maar eens over ga hebben met mijn ex en misschien moeder. Kijken wat die erover denken. Even wat meer meningen van mensen die me kennen zeg maar.
pi_20662349
Ik denk dat je beter naar de dokter kan gaan, die vind dit echt geen gek probleem hoor en die kan echt iets zinnigs zeggen erover....

Die kan je de informatie bieden die je zoekt, dat kan je ex niet en je moeder ook niet...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20662605
Nee, dat weet ik ook wel. maar ik ben er zo een die er eerst veel over wil praten en wil weten wat anderen mensen denken voordat ik tot de daadwerkelijke actie over ga. En misschien kunnen zij mij die levensgrote drempel van de dokter helpen overstappen......
  vrijdag 16 juli 2004 @ 22:49:38 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20676381
wat ik gister gezien heb op shock doc. de meeste vrouwen willen gewoon dat hun vagina smaller wordt gemaakt na de bevalling. dus niet estethisch. maar meer vanwege het feit dat de pik van hun man niet meer groeit. en in die gevallen maakt het niet uit of je buitenproportionele kanten hebt ofniet, dit ging om een paling in een emmer snot. die vrouwen werd de haast pijnloze keus geboden of ze weer maagd wilden worden. iets wat sommige vrouwen zelfs voor hun 25 en kinderloos zouden willen. even afgezien dat de bekkenbodemspier goed getrained dient te worden, dat is niet bij alle vrouwen het geval. net als grote mannen heb je grote vrouwen. en nu de mogelijkheid wordt geboden om hun vagina te verkleinen lijkt me dat een fijn (voor)uitzicht.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_20676431
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 22:49 schreef zoalshetis het volgende:
wat ik gister gezien heb op shock doc. de meeste vrouwen willen gewoon dat hun vagina smaller wordt gemaakt na de bevalling. dus niet estethisch. maar meer vanwege het feit dat de pik van hun man niet meer groeit. en in die gevallen maakt het niet uit of je buitenproportionele kanten hebt ofniet, dit ging om een paling in een emmer snot. die vrouwen werd de haast pijnloze keus geboden of ze weer maagd wilden worden. iets wat sommige vrouwen zelfs voor hun 25 en kinderloos zouden willen. even afgezien dat de bekkenbodemspier goed getrained dient te worden, dat is niet bij alle vrouwen het geval. net als grote mannen heb je grote vrouwen. en nu de mogelijkheid wordt geboden om hun vagina te verkleinen lijkt me dat een fijn (voor)uitzicht.
right!

iemand met kennis van zake duidelijk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_20678051
quote:

en jij gelooft natuurlijk de man in de witte jas, dat sommige vrouwen er echt last van kunnen hebben word voor het mooi maar weggelaten,
(because he works at the "wesayso" )
  zaterdag 17 juli 2004 @ 12:01:41 #84
99560 mai.b
love me or get lost
pi_20683636
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 13:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kan je zo'n ingreep (enkele honderden euro's) eigenlijk wel betalen?
1900 euro
d8 ik dat mn IQ laag zat... bleek ik blonT te zijn...
  zaterdag 17 juli 2004 @ 12:18:45 #85
99560 mai.b
love me or get lost
pi_20683908
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:01 schreef mai.b het volgende:

[..]

1900 euro
maar meestal als het ECHT nodig is dan betaald de verzekering mee.
d8 ik dat mn IQ laag zat... bleek ik blonT te zijn...
  zaterdag 17 juli 2004 @ 12:21:26 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20683959
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 23:45 schreef werty het volgende:

en jij gelooft natuurlijk de man in de witte jas
Nee...
Niet zonder meer, in ieder geval.
pi_20685575
in afrika zijn er stammen, waar meisjes hun schaamlippen oprekken, zodat er dozen van filmlrolletjes in passen.
de mannen (daar) vinden het prachtig.
het valt me trouwens op dat in penthouse en playboy, toch keurige bladen, prachtige modellen soms naar buiten tredende schaamlippen (een schaamtevol woord trouwens, dat wel eens mag veranderen) hebben.
er zullen daaom toch geen lezers bedankt hebben, al gaat het ook slecht met deze bladen.
in de schaamlippen zit trouwens ook nog gevoel, dat je bij het verwijderen daarvan wel kwijt raakt.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 16:14:40 #88
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_20687127
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 14:22 schreef peterhendriks het volgende:

in de schaamlippen zit trouwens ook nog gevoel, dat je bij het verwijderen daarvan wel kwijt raakt.
Het gaat om een schaamlipverkleining, niet om een complete schaamlipverwijdering.

Als je er last van hebt, heb je trouwens toch vrij weinig plezier van het gevoel dat erin zit.
pi_20689540
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:47 schreef Copycat het volgende:
Dat heeft dus helemaal niets met elkaar te maken, DeStedebouwer.
Maar ieder zijn voorkeur... wat heb jij mooie ogen, trouwens!
Ja maar ik krijg er wel altijd dat gevoel bij. Al ga ik er niet over lopen zeiken als ik het tegenkom hoor, want echt overdreven heb ik nog nooit meegemaakt, maar zonder is mooier.

Enne, thanx
  zaterdag 17 juli 2004 @ 18:34:46 #90
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_20689752
DiKKE MUTSEN ZIJN LEKKER!
pi_20692911
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 13:00 schreef Jo79 het volgende:
Nee, dat weet ik ook wel. maar ik ben er zo een die er eerst veel over wil praten en wil weten wat anderen mensen denken voordat ik tot de daadwerkelijke actie over ga. En misschien kunnen zij mij die levensgrote drempel van de dokter helpen overstappen......
Ja maar je hebt er last van of niet....

Heb je er last van doe er dan wat aan, heb je er geen last van laat ze dan aub gewoon zitten...
Andere mensen kunnen niet voor jou beoordelen hoeveel nadeel je ervan ondervind, de dokter kan je daarin wel helpen met advies.

Ik denk dat je erg weinig aan de mening van "gewone" mensen hebt, maar alleen echt opschiet met een proffesionele mening...

Ga gewoon naar de dokter meis, je zegt zelf er last van te hebben en zoals al werd gezegd in dit topic, het is niets waard om steeds met een geirriteerde onderkant te lopen, last te hebben bij het fietsen, niet die leuke strakke broek aan te kunnen, pijn bij het vrijen te hebben...

De dokter is een van de enigste plaatsen waar je "veilig" met dit soort vragen aan kan komen zonder dat er gek opgekeken wordt en die echt wat zinnigs kan zeggen hierover.

Meid, je kan het, ga naar de dokter...
Het idee is veel enger dan dat het uiteindelijk zal zijn, het zal dus echt mee gaan vallen, dat beloof ik je...
  zaterdag 17 juli 2004 @ 22:25:42 #92
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_20694249
even serieus, waarom plaats je geen foto? ik ben eigenlijk best benieuwd hoe erg het nou is! of je moet natuurlijkhier heel erg bekend zijn enzo, dan zou ik het niet doen, maar verder lijkt het me niet uit te maken?
pi_20695094
Of je buit het uit. .
  maandag 19 juli 2004 @ 00:52:55 #94
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_20712957
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 18:34 schreef Likkende_Lassie het volgende:
DiKKE MUTSEN ZIJN LEKKER!
Dus je duikt graag met je snuffert in een "nijlpaardenbek" als je gaat beffen?

Magoed... ik weet niet of het een geval is van onzekerheid of ontevredenheid. In het eerste geval wacht je gewoon de reactie af van je vriend. In het 2e geval kun je er wat aan laten doen natuurlijk.
pi_20719619
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 22:25 schreef Likkende_Lassie het volgende:
even serieus, waarom plaats je geen foto? ik ben eigenlijk best benieuwd hoe erg het nou is! of je moet natuurlijkhier heel erg bekend zijn enzo, dan zou ik het niet doen, maar verder lijkt het me niet uit te maken?
Tis niet dat er lappen van 10 cm hangen, zo erg ook weer niet. Gaat toch niet om het uitzicht, maar of het bij mij irriteerd......
En voor de zoveelste keer, het is geen onzekerheid....heb er van mannen nog nooit commentaar op gehad en daar ligt het niet aan. Het doet pijn, iriiteerd en hinderd me in mijn laten en doen op sommige momenten.
  maandag 19 juli 2004 @ 13:00:08 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20719712
Doe zoals Erodome zegt, Jo79 en maak een afspraak met de huisarts.

Gesprekken met derden zullen je waarschijnlijk niet over de drempel halen, maar die drempel eerder vergroten aangezien ze waarschijnlijk allemaal jouw 'probleem' bagatalliseren.
pi_20770287
ok ook ff een reactie dan maar. tijdens mijn co-schap gynaecologie ben ik 2 meisjes tegengekomen die ook een schaamlipcorrectie wilden, bij beiden vonden zowel ik als de assistent dat het best meeviel (ook al vouwde 1 van de meisjes haar schaamlippen zelfs naar binnen), maar zoals je zelf ook al aangaf zit het ook vaak voor een deel 'tussen de oren'

het probleem van een schaamlipcorrectie is inderdaad dat het niet 100% zeker is dat je al het gevoel in je schaamlippen terugkrijgt (het is een gebied wat heel goed doorbloed en bezenuwd is), daarbij komt dat het een heel lelijk litteken kan worden met veel verbindweefseling (dus dat het er 'nog lelijker' uitziet dan voor de operatie)
Dan ben je dus ook niet geholpen... Ik zou als ik jou was dus inderdaad er goed over nadenken en idd een afspraak maken bij je huisarts voor verdere evaluatie...
  woensdag 21 juli 2004 @ 18:19:12 #98
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_20770883
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 17:49 schreef hannekethemaster het volgende:
ok ook ff een reactie dan maar. tijdens mijn co-schap gynaecologie ben ik 2 meisjes tegengekomen die ook een schaamlipcorrectie wilden, bij beiden vonden zowel ik als de assistent dat het best meeviel (ook al vouwde 1 van de meisjes haar schaamlippen zelfs naar binnen), maar zoals je zelf ook al aangaf zit het ook vaak voor een deel 'tussen de oren'

het probleem van een schaamlipcorrectie is inderdaad dat het niet 100% zeker is dat je al het gevoel in je schaamlippen terugkrijgt (het is een gebied wat heel goed doorbloed en bezenuwd is), daarbij komt dat het een heel lelijk litteken kan worden met veel verbindweefseling (dus dat het er 'nog lelijker' uitziet dan voor de operatie)
Dan ben je dus ook niet geholpen... Ik zou als ik jou was dus inderdaad er goed over nadenken en idd een afspraak maken bij je huisarts voor verdere evaluatie...
Dat kwam ook ter sprake in die documentaire van Shockdoc. Ze vertelde daar dat de "klassieke" manier van correctie was gewoon de randen "af te knippen", maar dat er (op het moment maar) één ziekenhuis/specialist te vinden is wereldwijd die de operatie op een andere manier uitvoerd, namelijk door er één of meerdere hoekjes uit te halen en vervolgens de driehoek weer te sluiten door het weefsel aan elkaar te maken, waardoor de vorming van littekenweefsel veel minder zou zijn en ook doorbloeding en gevoel beter behouden bleven. Deze methode was afgeleid van een cosmetische operatie waarbij de oorschelp verkleind moest worden.

Ik heb e.e.a. schematisch geprobeert weer te geven in onderstaande tekening, waarbij het lichtblauwe vlak een (deel van de) schaamlip moet voorstellen gezien vanaf de zijkant. De donkerblauwe gedeeltes worden bij de desbetreffende operatie verwijderd.

Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_20782430
Kijk en voor dat gedoe met dat littekens enzo ben ik wel bang......(ik weet het, ik moet naar de dokter praten). Joepie, bedankt, ik moest er wel even om lachen, maar het is wel duidelijk zo.....
pi_20792429
tja beetje jammer dat die methode dus niet in nederland gedaan wordt en je er dus geen fuck aan hebt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')