Zie je wel, iedereen vindt m'n tieten te grootquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Mjah.. Volgens meisjes met niet zulke extreem grote borsten is er geen enkele man op aarde die iets meer bescheiden borsten mooi vindtUit zon topic hier bleek juist dat minimaal de helft van de mannen liever wat minder heeft dan C/D
Ik heb juist hele kleine tieten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Zie je wel, iedereen vindt m'n tieten te groot
Dat is wel erg lekker.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb juist hele kleine tieten.![]()
serieus, post eens een foto van jezelf? gewoon normale fotoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb juist hele kleine tieten.![]()
Grieks hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:35 schreef GriekSeDaMe het volgende:
Pfoeeee, ik heb gelukkig geen enkel probleem
daar heb ik niet echt ervaring mee? Wat moet ik me voorstellen bij een typisch grieks meisje?quote:
Ben je gek, als je maar niet van die giga tepels hebt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Zie je wel, iedereen vindt m'n tieten te groot
Als ik een nieuwe maak, stuur je me dan een foto?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als straks dit topic vol is, wie maakt dan een nieuwe?
idd, de grootte van de tepels is veel en veel belangrijker dan de grootte van de borsten waar die op zitquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:36 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Ben je gek, als je maar niet van die giga tepels hebt?![]()
nuttige bijdragequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:27 schreef longinus het volgende:
Misschien als je je borsten laat vergroten trekken je schaamlippen wel strak.
Nee gelukkig niet, ze zijn precies goedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:36 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Ben je gek, als je maar niet van die giga tepels hebt?![]()
Wat verwacht je dan eigenlijk precies van dat nieuwe topic?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als straks dit topic vol is, wie maakt dan een nieuwe?
Als er meisjes zijn met hetzelfde probleem dat ze dat dan even zeggen etc.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan eigenlijk precies van dat nieuwe topic?
Eerst zien dan gelovenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
En dan steeds zeggen 'Maar de mijne is erger', 'Die van mij is toch lelijker', 'Bij jou zal het nog wel meevallen vergeleken bij die van mij'..
oei, daar moet je dan eens ene foto van nemen, want dat heb ik nog nooit gezien zoiets...quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik bleek geen schaamlippen te hebben... kwam ik wat laat achter
serieus: Overigens zou ik het niet doen... wie heeft er last van. Mannen hoor je daar niet over klagen hoor...
ach... een pik is ook nooit gelijk, de mijne is ook niet 100% symmetrisch, wie wel?quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:17 schreef Copycat het volgende:
Mijn schaamlippen zijn ook niet gelijk, verre van zelfs.
Maar gelukkig ondervind ik er geen lichamelijke last van en ook qua seks is het nooit een probleem geweest. Niemand die me ooit heeft uitgelachen om mijn 'flubbertje' zoals ik mijn uitstekende schaamlip liefkozend noem.
Als je er echt last van hebt, of dat nou fysiek of mentaal is, dan moet je er voor jezelf inderdaad wat aan doen. De techniek is er niet voor niets, tenslotte.
Maar de beweegredenen moeten dan wel in jezelf liggen, en niet voortkomen uit commentaar van derden, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |