zoo, heftig... maar wel dus een vriendje? das dan wel lastig.... "ja, we gaan boven even eh, ..., huiswerk maken "quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:46 schreef Ang3l het volgende:
Waik: Nog niet OUT is als je nog thuiswoont en niemand het weet, ook al je vrienden niet, en als je't zelfs in je dagboek hebt over "Het Probleem"
mijn nederige excuses!quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:47 schreef blublub het volgende:
hou je kop t stond er al hoor
Die kwam echt niet thuis bij ons! En die was ook eigenlijk hetero, en had ene vriendin..... bij ons in de vriendengroepquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:47 schreef WAik het volgende:
[..]
zoo, heftig... maar wel dus een vriendje? das dan wel lastig.... "ja, we gaan boven even eh, ..., huiswerk maken "
hij was eigenlijk heterow? :S hoe bedoel je, voor de buitenwereld ofzo, of dat ie het meer leuk vond om te klooien, of bi was :Squote:Op donderdag 15 juli 2004 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kwam echt niet thuis bij ons! En die was ook eigenlijk hetero, en had ene vriendin..... bij ons in de vriendengroep
Nah, ik zal vast het eerste stuk posten danquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:50 schreef WAik het volgende:
[..]
hij was eigenlijk heterow? :S hoe bedoel je, voor de buitenwereld ofzo, of dat ie het meer leuk vond om te klooien, of bi was :S
waik zijn puberjaren waren niet zo spannend![]()
Weet je dat ik er nU pas achter kom dat die H dus verstopt zit achter "De H staat hier"!quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:47 schreef blublub het volgende:
hou je kop t stond er al hoor
hehequote:Op donderdag 15 juli 2004 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, ik zal vast het eerste stuk posten dan
Heb je wat te lezen
[verhaal]
je ziet toch hier blauw is? maw je kan er op klikkenquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je dat ik er nU pas achter kom dat die H dus verstopt zit achter "De H staat hier"!Ik deed steeds mijn word-bestandje openen
Maar goed, het is ook niet duidelijk dat de H DAAR staat als er staat dat ie HIER staat he![]()
whahahaquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je dat ik er nU pas achter kom dat die H dus verstopt zit achter "De H staat hier"!Ik deed steeds mijn word-bestandje openen
Maar goed, het is ook niet duidelijk dat de H DAAR staat als er staat dat ie HIER staat he![]()
Is dat hetzelfde als een URL?quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:05 schreef DennisMoore het volgende:
Eem hyperlink is een snelkoppeling he?.
een wat?quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een URL?
U hebt gezocht op urrel:quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een urrel.
hET ONTDEKKEN VAN DE h ACHTER DE LINK OF mAIKEL?quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:09 schreef Cybart het volgende:
@angel... dat was dus wel ff spannend
jerrie!quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:18 schreef Jerruh het volgende:
ik heb honger!!!.
mogguh.
BrEzAhSlEtJuH!quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hET ONTDEKKEN VAN DE h ACHTER DE LINK OF mAIKEL?
ieks capslock stond ana
lijtk wel breezahschrift!
Oi! Watch it!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh, blub en beav in conclaaf!.
That's my Yaerrúúúúh!quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh, blub en beav in conclaaf!.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oi! Watch it!!
gerdooooooooooooowquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:33 schreef Gerdo het volgende:
[..]
That's my Yaerrúúúúh!.
hihihiquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]ik hou nog wel van je hoor
.
Mjam!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gerdooooooooooooow
check lindsay lohan!!! lekkerrrr.
Das een lekker wijf mên!quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:40 schreef Cybart het volgende:
lindsay lohan is zooooo overrated
Je zou bijna zeggen "Kind, kom maar terug als je tietent hebt" maar die heeft ze al gekregen van de dokter volgens mijquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:40 schreef Cybart het volgende:
lindsay lohan is zooooo overrated
kom op man, ze ziet er uit als een nog niet rijpe atomic kitten die een complex heeft dat ze nog niet in het groepje mocht omdat ze te jong was, en daarom haar tieten heeft laten vergroten...quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:42 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Das een lekker wijf mên!
quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen "Kind, kom maar terug als je tietent hebt" maar die heeft ze al gekregen van de dokter volgens mij
Pauze! Maikel-dagboek-verhaal aftypen!
Open er een topic overquote:
*LOL* Nah, als er behoefte aan is dan post ik nog wel een stukjequote:Op donderdag 15 juli 2004 12:45 schreef Cybart het volgende:
[..]krijgen we dan weer een voorpublicatie?
En wat daarna allemaal volgde is een drama met zoenen en sex en ruzies en janken en zelfmoordpogingen en relaties en slaan en gedoe. Dus dat post ik dan maar weer nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:40 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
![]()
dat klinkt ook al allemaal heel positief inderdaadquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat daarna allemaal volgde is een drama met zoenen en sex en ruzies en janken en zelfmoordpogingen en relaties en slaan en gedoe. Dus dat post ik dan maar weer niet
DRamaqueenquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:50 schreef Jerruh het volgende:
interesting! maar ook dramatisch.
hehequote:Op donderdag 15 juli 2004 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DRamaqueen
Maar niet zo erg als die van The Birdcage hoor, die ik gister gekeken heb
quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:58 schreef Jerruh het volgende:
sushi eten gaat niet meer door..
thony is zondag blijkbaar in elkaar geramd in enschede (heb artikeltje binnen) en kan nu nie het huis uit...
kutlui.
hee waxxer!quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:44 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo daar kruipen ze uit hun... schulp!!
Hoe is het met jullie??![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
kom op man, ze ziet er uit als een nog niet rijpe atomic kitten die een complex heeft dat ze nog niet in het groepje mocht omdat ze te jong was, en daarom haar tieten heeft laten vergroten...
en haar presentatie van de MTV Movie awards was ook lekker talentloos
Een breezah d'rbij, Anita (of Johnnyquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:39 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik heb een auto
Leen je mijn auto maarquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja, ik kan die nie betalen, een scooter wel.
whahaha doe nie zo maf :p je maakt me jaloers zoquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:44 schreef Houzer het volgende:
[..]
Leen je mijn auto maar
jouw stralende glimlach doet mij opleven...quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:02 schreef Cazman het volgende:
Alleen de rest niet
Werk zequote:Op donderdag 15 juli 2004 18:34 schreef Cazman het volgende:
bah!!!. Ik ga weer werken. Veel plezier vanavond
quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar wie gaan er maandag nou allemaal naar Roze Maandag?
zie sigquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
en die ga ik dus aanschaffenquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:49 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Dit is een mooie scooter!!
beter dan die oude vespa![]()
dus dat is een 'Ja, ik kom ook' ?quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
aangezien ik in Tilburg woon is het voor mij hardstikke makkelijk ff langs te komen, en wie weet, misschien zie ik m'n ouders
weet ik nog niet, dat is een maybe.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dus dat is een 'Ja, ik kom ook' ?
Dan mag je met de toevoeging 'maybe' alvast in het lijstje staanquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
weet ik nog niet, dat is een maybe.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:18 schreef blublub het volgende:ik hoef mn net-niet-gehaalde toets niet te herkansen, want ik heb m nu dus officieel net-wel-gehaald
![]()
ik ben echt zo blij![]()
![]()
!!!!
*door het huis stuitert en ren *
nou dat tentamen van morgen nog
maar als ik dat haal heb ik wel mn p in 1 keer gehaald!![]()
WEES BLIJ VOOR ME!quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:36 schreef beaverhausen het volgende:.
*zucht*quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:45 schreef blublub het volgende:
[..]
WEES BLIJ VOOR ME!
YAAAY. YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:36 schreef beaverhausen het volgende:.
*mee teruglees*quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
YAAAY. YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Vreugde en jolijt alom!!!!!
En nu ff teruglezen waarom ik joel.
luxeprobleem mênquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:11 schreef Ang3l het volgende:
Pap en mam komen zo
Ze nemen een tante mee.
Die heeft de boerderie nog niet gezien.
WEET JE HOEVEEL WERK DAT IS?! Als je pa en ma ineens bellen "Kunne we langskomen?" Ik moet gvd 1.001 kamers stoffen en opruimen dan!!!
Ik gebruik de oven als opslagruimtequote:Op donderdag 15 juli 2004 20:13 schreef Ang3l het volgende:
De gore borden staan in de oven
Wie weetquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:32 schreef blublub het volgende:
mên, mn onderbuik is zo opgezwollen, ik lijk wel zwanger
nope, onmogelijkquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:33 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Tsja je denkt dat je elke maand zwanger bent of lijkt...je hebt je periode?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:32 schreef blublub het volgende:
mên, mn onderbuik is zo opgezwollen, ik lijk wel zwanger
ah, oui...je t'aime!quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik gebruik de oven als opslagruimte
quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:17 schreef Idril-2 het volgende:
Hoi allemaal
* Timmah komt even dag zeggen
Morgen op vakantie dus tot over drie weken![]()
Hele fijne vakantie! Waar ga je heen?quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:17 schreef Idril-2 het volgende:
Hoi allemaal
* Andyvie komt even dag zeggen
Morgen op vakantie dus tot over drie weken![]()
Dank jullie welquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hele fijne vakantie! Waar ga je heen?
nee, over 2 weken pasquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tsja je denkt dat je elke maand zwanger bent of lijkt...je hebt je periode?
Das ff leuk in de buurtquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:26 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Dank jullie wel
We gaan twee weken helemaal naar de Ardennen (ik zal in M even naar B zwaaien!) en dan nog een week naar
in Amsterdam.
Tsja jij begint meestal met "Ik denk dat ik zwanger ben" of "Het lijkt net of ik zwanger ben". Wat moeten we anders gaan denken?quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:34 schreef blublub het volgende:
[..]
nee, over 2 weken pas![]()
maar ik denk niet dat ik zwanger ben hoor, dat denken jullie steeds
laatste denk ikquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
Is het nou 'pelpinda's doppen' of 'doppinda's pellen'?
Anyways, I'm doin' it!
euhm, dat mn onderbuik opgezwollen is?quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tsja jij begint meestal met "Ik denk dat ik zwanger ben" of "Het lijkt net of ik zwanger ben". Wat moeten we anders gaan denken?
heb je niks anders?quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
* blublub werpt blublub een augurk toe.
Wijn, pinda's en een stuk brie.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:58 schreef blublub het volgende:
heb je niks anders?
En hoe komt het..teveel gegeten?quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:56 schreef blublub het volgende:
[..]
euhm, dat mn onderbuik opgezwollen is?
welke kleur wijn?quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wijn, pinda's en een stuk brie.
Rooie natuurlijk!quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:03 schreef blublub het volgende:
welke kleur wijn?
brie en pindas![]()
yoow wassup heyquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi man...wassup?![]()
YoYo swa..fawaka?quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
yoow wassup hey![]()
![]()
ohw, nou laat maar danquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Rooie natuurlijk!
Maar daar moet ik dus niet mee gooien...
Je lust geen rooie?quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:11 schreef blublub het volgende:
ohw, nou laat maar dan
nee, wittequote:Op donderdag 15 juli 2004 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je lust geen rooie?
Hoe dan ook... homo's kunnen niet gooien. En al helemaal geen wijnflessen van Amersfoort naar Utrecht.
Amersfoortquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
Je lust geen rooie?
Hoe dan ook... homo's kunnen niet gooien. En al helemaal geen wijnflessen van Amersfoort naar Utrecht.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
YoYo swa..fawaka?![]()
Sommige wel hoorquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je lust geen rooie?
Die heb ik gedo..gekocht.quote:
Daarom ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:57 schreef ysklontje2000 het volgende:
Juist
da's nie kansloos...quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:04 schreef blublub het volgende:
*Belle Perez - Enamorada*
kansloze muziek, ik weet![]()
Hmm en dan nog beweren dat werk serieus is.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik word altijd ZO enorm vrolijk van dat nr van Outkast , Hey Ya!
Collega en ik zitten altijd helemaal springend, wiebeld, headbangend op de bureaustoel
Vooral dat "shake it shake it shake it sh-sh-shake it" stukje
*shaked vanalles*
de kranten staan er hier vol mee met die bonnenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:40 schreef Weemz het volgende:
JAAAAAAAAAAA!!!! KORTING VOOR DE KERMIS IN TILBURG!!!!!
HIER FF KLIKKEN EN DAN NAAR KORTINGSBONNEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je stoppen met roken.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:53 schreef Jerruh het volgende:
goeiemorgen.
ik heb last van me longen.
ik heb al 2 dagen geen sigaret meer aangeraaktquote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:01 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Moet je stoppen met roken.
Dan moet je weer beginnen met rokenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb al 2 dagen geen sigaret meer aangeraakt.
Tssk!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:16 schreef Jerruh het volgende:
neeeeeee.
ik ben zon stomme gelegenheidsroker, die alleen soms tijdens uitgaan een sigaretje meepakt.
Alles super, morgen rond deze tijd zit ik in de bus onderweg naar m'n appartement!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:23 schreef Jerruh het volgende:
gerdooooooooooooooooooooooooow
toekomstige vakantie ganger!!!!
alles goe, droogneuker!?!
Ik rook alleen als ik zat benquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:16 schreef Jerruh het volgende:
neeeeeee.
ik ben zon stomme gelegenheidsroker, die alleen soms tijdens uitgaan een sigaretje meepakt.
ik dan juist nie, dan word ik misselijkquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik rook alleen als ik zat ben(en nee, dat is niet ieder weekend
)
Van een vriendin moest ik steeds haar sigaret vasthouden, dat stond me zo chique zei ze.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik dan juist nie, dan word ik misselijk.
Quite okay gaythrillerwise.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Die heb ik gedo..gekocht.
Is het inderdada wat ja? Nog niet gekeken.
Scott Speedman (Felicity, Underworld) & James Marsden (X-Men, Gossip), right?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Quite okay gaythrillerwise..
Uhuhquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:10 schreef Jerruh het volgende:
zoals ik al zei: scot speedman!!!!.
dat vond ik dat ik dat wel mocht...tochquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Kickte er iemand?
Bel de pizzalijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:28 schreef Cybart het volgende:
fijn zo'n rustpauze...
en nu moe'k alweer eten gaan koken
zo te zien wordt het tijd voor hem da ie zichzelf es verbouwtquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
En dat je 'm dan nog gewoon herkend ook
Deze jongen heeft mij ooit aan een kamer roberen te helpenWerkt bij woningbouwvereniging
ik had nog een bamipakket liggen wat op moest vandaagquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:31 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Bel de pizzalijn.
Klink goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik had nog een bamipakket liggen wat op moest vandaag
en ik had er al gehakt uitgehaald...
dus nu wordt het gekruide gegrilde gehaktrolletjes
met gesmoorde groenten in een orientaalse saus
en rijst
Ik had een recept gekregen voor eendenborst in cremde de cassis saus met bosbessen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik had nog een bamipakket liggen wat op moest vandaag
en ik had er al gehakt uitgehaald...
dus nu wordt het gekruide gegrilde gehaktrolletjes
met gesmoorde groenten in een orientaalse saus
en rijst
dan ben ik al werkenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:43 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Klink goed.
Ik ben over 1,55 uur bij je. Zelfde adres?
mjammie...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had een recept gekregen voor eendenborst in cremde de cassis saus met bosbessen.
Misschien zondag
Nee, nog een paar minuten wachten.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:55 schreef Cazman het volgende:
avond
Als pup nou opschoot dan kon ik dat ook doenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:58 schreef Jerruh het volgende:
ik ga es smakelijk eten
baai.
nu toch wel?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:57 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Nee, nog een paar minuten wachten.
Uhm.. wat heb je daar nog aan als de kermsi één grote krater is?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:40 schreef Weemz het volgende:
JAAAAAAAAAAA!!!! KORTING VOOR DE KERMIS IN TILBURG!!!!!
HIER FF KLIKKEN EN DAN NAAR KORTINGSBONNEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
well somebody being a negative Nancy all of a sudden, ja joh, de kermis staat zeker op het prioriteitenlijstje van terroristen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. wat heb je daar nog aan als de kermsi één grote krater is?
Werkpaarden en luxepaarden kerel!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:15 schreef Jerruh het volgende:
OMG!
poezie!
ik wil ook op vakantie..
ik heb geen luxe en ik werk niequote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:16 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Werkpaarden en luxepaarden kerel!.
Luie homo dat je d'r rond loopt!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb geen luxe en ik werk nie.
. verband!
.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:19 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Luie homo dat je d'r rond loopt!.
Homo, BI, voor zo'n oppervlakkige heteroow als ik is het allemaal hetzelfde!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]BI
!
en ik heb vakantie, dus wrom es nie.
UHm allo daarquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:35 schreef Semisane het volgende:
Ohw hallo weer eens zeg maar
ik jou ookquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:32 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Homo, BI, voor zo'n oppervlakkige heteroow als ik is het allemaal hetzelfde!
Generaliseren!.
Ik vind je nog steeds cool trouwens!.
hmm * wizarddragon meldt zich maar weer afquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
UHm allo daar![]()
Met name het feit dat er maandag rond 8 uur 's avonds zo'n 300.000 man in Tilburg samen geperst zit....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
well somebody being a negative Nancy all of a sudden, ja joh, de kermis staat zeker op het prioriteitenlijstje van terroristen.![]()
waaronder veel homo's....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met name het feit dat er maandag rond 8 uur 's avonds zo'n 300.000 man in Tilburg samen geperst zit....
De fucking coolesten mên!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik jou ook.
we are so fucking cool.
o.a.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:45 schreef Gerdo het volgende:
[..]
De fucking coolesten mên!.
Laat me in de waan wil je?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
o.a..
neuh, ik ben verre van cool.
*nog een keer aait*quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:46 schreef blublub het volgende:
auw, mijn buikje
*mist aangeeft*quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:47 schreef Jerruh het volgende:
ik laat jou in je waan, alleen mijn mist is weg.
!
blijf van mn buikje af!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:48 schreef Gerdo het volgende:
[..]
*nog een keer aait*
Ja, maarrr, maarrrr, ik bedoelde het lief...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:48 schreef blublub het volgende:
[..]
blijf van mn buikje af!
*nawijst*quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:49 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ja, maarrr, maarrrr, ik bedoelde het lief...
*hard wegrent*.
Ja womên, ik wilde onze relatie gewoon een stukje verdiepen weetje...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:52 schreef blublub het volgende:
[..]
*nawijst*
JAH! en blijf weg jah!
beetje aan mn buikje zitten, das kei intiem mên![]()
![]()
hallo zeg, een beetje tussen mijn vetkwabben wroetenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:51 schreef Jerruh het volgende:
ik wil ook aan blubbuikje zitten!
*vinger uitsteekt*
*prikt*
*giechel*
Dat bedoel ik ja...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waaronder veel homo's....
het zou een groot doel zijn ja, vooral omdat ze het hebben over aanslagen in brabant enzo.
ohwquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:52 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ja womên, ik wilde onze relatie gewoon een stukje verdiepen weetje....
Gelukkig heb ik geen tact en zeg ik het je wel gewoon ok?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:53 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw
waarom heb ik dat nou nooit door![]()
![]()
jah heel wat beter dan de gemiddelde kerel waar ik mee omgaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:54 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen tact en zeg ik het je wel gewoon ok?.
*nog een keer prikt*quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:53 schreef blublub het volgende:
[..]
hallo zeg, een beetje tussen mijn vetkwabben wroetenik kan daar heel niet tegen, aanraken is voor mij al kietelen
![]()
mijn buik golft niet! hij is strak, soort vanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*nog een keer prikt*
wheh het golft zo liefig!!!.
okquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:56 schreef blublub het volgende:
[..]
mijn buik golft niet! hij is strak, soort vanmaar hij golft iig niet!
jahquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ok
*prikt*
*achteruit vliegt*
men! da lijkt net elastiek man, zo strak!.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:16 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Werkpaarden en luxepaarden kerel!.
oeh jij bent die ene uit The Incrediblesquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:01 schreef blublub het volgende:
[..]
jahje kan ook overdrijven natuurlijk
hij is zn koffer pakken! ik mis m nu al!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
jah mooi kruistjequote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh jij bent die ene uit The Incredibles!
de linkse.
euhm...wie?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:05 schreef blublub het volgende:
[..]
hij is zn koffer pakken! ik mis m nu al!!!![]()
maar ik krijg lekker een cadeautje van hem uit zijn vakantieland, en jullie lekker niehiet!!!![]()
![]()
Gerdow! duuh!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm...wie?.
Gerdoow ziet mij ook niet als een nueckprojectquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:14 schreef blublub het volgende:
[..]
Gerdow! duuh!
ik krijg een cadeautje van Gerdow en jullie lekker niehiet
mij ook niet!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerdoow ziet mij ook niet als een nueckproject
waarom neemt ie dan een kadootje mee voor je?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:16 schreef blublub het volgende:
[..]
mij ook niet!
denk ik![]()
omdat ik zei: "pliesplies neem een cadeautje voor me mee!"quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
waarom neemt ie dan een kadootje mee voor je?.
Ow ja, nee dat verklaart alles.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:19 schreef blublub het volgende:
[..]
omdat ik zei: "pliesplies neem een cadeautje voor me mee!"
als osama nou toch eens homo zou worden als ie een kadootje voor een van zijn vrouwen zou kopen...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow ja, nee dat verklaart alles..
Gerdoow neem je ook een kadootje voor mij mee? pliesplies?
zou het werken denk je?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:31 schreef WAik het volgende:
[..]
als osama nou toch eens homo zou worden als ie een kadootje voor een van zijn vrouwen zou kopen...![]()
Uh ja..daar moest ik ook ff nadenken..zit eigenlijk nog steeds aan het nadenken, dus bij deze ook eenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:43 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hiyaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uh ja..daar moest ik ook ff nadenken..zit eigenlijk nog steeds aan het nadenken, dus bij deze ook een.
Maar hallo iedereen en navond
Beauty is in the eye of the beholder. Nou ... de eerste beholder die dat nog beauty vind die moeten ze mijn lenzen maar eens ingeven! (-7)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:16 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Zoekt jongens tot ongeveer 26 jaar. Voor 'contact'.
Oooow, die op gay.nl is de BROER van Eye of the Beholder?quote:
Hoerquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
Internet-dates zijn leuk..
Slet!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoer
je laat je weer gaan?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Slet!
ow dat was niet tegen mij. Sorry
Maar de nasleep niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
Internet-dates zijn leuk..
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je laat je weer gaan?
whoehoe!!
Twaaluf?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:07 schreef Twaalfje het volgende:
Timmah?
Hoiquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:09 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
HOI!
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hoi
Twaaluf!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:11 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
HOI!!!!
Misschien willen ze niet meer met me pratenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:11 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Zeg, die Eft-meeters laten zich niet zien hè?
Naaaaah, zal toch niet..................................wel?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Misschien willen ze niet meer met me praten
ja bent ook best wel een deausquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Misschien willen ze niet meer met me praten
Maar hij had zich gewoon verslapen!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja bent ook best wel een deaus
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:17 schreef Timmah het volgende:
* wijst naar ondertitel *
ja das toch best wel dozerig?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:18 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Maar hij had zich gewoon verslapen!!
Óóóóóóóóóów dán is 't goed hèquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja das toch best wel dozerig?
Maar ik bedoel het lief hoor
Weljaaaaah.....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:32 schreef Timmah het volgende:
Nu gaat ik hoor
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:04 schreef Gerdo het volgende:
Hoe gaaf is dat, over 5 uur op vakantie gaan!.
* Douchen en laatste spullen inpakken gaat *
Whiejjj!
En alleen Blubje krijgt een kadootje!.
Onderschatten?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:29 schreef WAik het volgende:
h'm misschien had ik met die post over osama mijn eigen briljantheid enigszins onderschat
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:31 schreef Timmah het volgende:
[..]
Onderschatten?Je bedoeld dat Rene Froger 1 van zijn Achtergrondzangeressen niet zo goed verstaat.. ?
Ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |