zoo, heftig... maar wel dus een vriendje? das dan wel lastig.... "ja, we gaan boven even eh, ..., huiswerk maken "quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:46 schreef Ang3l het volgende:
Waik: Nog niet OUT is als je nog thuiswoont en niemand het weet, ook al je vrienden niet, en als je't zelfs in je dagboek hebt over "Het Probleem"
mijn nederige excuses!quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:47 schreef blublub het volgende:
hou je kop t stond er al hoor
Die kwam echt niet thuis bij ons! En die was ook eigenlijk hetero, en had ene vriendin..... bij ons in de vriendengroepquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:47 schreef WAik het volgende:
[..]
zoo, heftig... maar wel dus een vriendje? das dan wel lastig.... "ja, we gaan boven even eh, ..., huiswerk maken "
hij was eigenlijk heterow? :S hoe bedoel je, voor de buitenwereld ofzo, of dat ie het meer leuk vond om te klooien, of bi was :Squote:Op donderdag 15 juli 2004 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kwam echt niet thuis bij ons! En die was ook eigenlijk hetero, en had ene vriendin..... bij ons in de vriendengroep
Nah, ik zal vast het eerste stuk posten danquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:50 schreef WAik het volgende:
[..]
hij was eigenlijk heterow? :S hoe bedoel je, voor de buitenwereld ofzo, of dat ie het meer leuk vond om te klooien, of bi was :S
waik zijn puberjaren waren niet zo spannend![]()
Weet je dat ik er nU pas achter kom dat die H dus verstopt zit achter "De H staat hier"!quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:47 schreef blublub het volgende:
hou je kop t stond er al hoor
hehequote:Op donderdag 15 juli 2004 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, ik zal vast het eerste stuk posten dan
Heb je wat te lezen
[verhaal]
je ziet toch hier blauw is? maw je kan er op klikkenquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je dat ik er nU pas achter kom dat die H dus verstopt zit achter "De H staat hier"!Ik deed steeds mijn word-bestandje openen
Maar goed, het is ook niet duidelijk dat de H DAAR staat als er staat dat ie HIER staat he![]()
whahahaquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je dat ik er nU pas achter kom dat die H dus verstopt zit achter "De H staat hier"!Ik deed steeds mijn word-bestandje openen
Maar goed, het is ook niet duidelijk dat de H DAAR staat als er staat dat ie HIER staat he![]()
Is dat hetzelfde als een URL?quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:05 schreef DennisMoore het volgende:
Eem hyperlink is een snelkoppeling he?.
een wat?quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een URL?
U hebt gezocht op urrel:quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een urrel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |