Qua gevoel klopt dat wel, eerst voel je de piercing continu. De trap oplopen kan zelfs een geile bezigheid zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:22 schreef rameijer het volgende:
On-topic: is een piercing niet net als een zwembad? In het begin gebruik je het regelmatig maar later wen je eraan en gebruik je het nog maar zelden?
nope, ik heb hem nou 1,5 jaar en vind hem nog steeds geweldigquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:38 schreef rameijer het volgende:
Dus het is niet zo dat je er na een tijdje niets meer aan vindt/weinig van voelt?
Ik heb hem al een heel aantal jaren en ben er nogsteeds erg blij mee qua gevoel, het is alleen dat dingen als traplopen enzo, dat wordt wel weer normaal, in het begin voel je elke beweging, maar daar wen je wel aan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:38 schreef rameijer het volgende:
Dus het is niet zo dat je er na een tijdje niets meer aan vindt/weinig van voelt?
Nope, na jaren geeft ie nog steeds een geweldig gevoelquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:38 schreef rameijer het volgende:
Gewoon doen, ik heb er ook een en het was de 2 seconden pijn echt waard!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een tepelpiercing, en mijn tepel is wel iets gevoeliger
een clithood piercing lijkt me ook al heel lang heel interresant, maar dat durf ik niet..
ik wilde ook en ik ging.....blijkt nou dat ik anatomisch niet correct in elkaar zitquote:Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
een clithood piercing lijkt me ook al heel lang heel interresant, maar dat durf ik niet..
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:33 schreef Plantenpot het volgende:
al die foto's uit dit topic en die oude werken niet meerwas wel benieuwd hoe het er uit zag zelf nog nooit gezien namelijk
![]()
Jij vindt gele kikkers prachtig?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:50 schreef Plantenpot het volgende:
http://img392.imageshack.us/img392/8673/ipg2siamsj7ix.jpg
nou prachtig![]()
ik heb een clithood, voel je bijna niks van, maar omg, ik moet er niet aan dénken om een naald door mijn tepel te laten jassen! Bij het idee alleen al krijg ik dikike vette kippevel.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
grappigquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef robina het volgende:
[..]
ik heb een clithood, voel je bijna niks van, maar omg, ik moet er niet aan dénken om een naald door mijn tepel te laten jassen! Bij het idee alleen al krijg ik dikike vette kippevel.
Precies andersom dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |