ha!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef ZmokE het volgende:
Here's mine...
[afbeelding]
Hmmmzzz..geen beste kwalitiet pic.![]()
Waarom zou je dat nooit mee maken? Denk dat er best wel aardig wat meiden met zo'n piercing rond lopen maar dat een heel groot aantal ervan het aan bijna niemand vertellen..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:53 schreef Aneurism het volgende:
Zou wel eens mee willen maken, sex met een vrouw welke zoiets heeft.. Maar denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.
you're welcome.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:12 schreef ZmokE het volgende:
[..]
Thx dat je dat even recht gezet hebt.
Snap niet dat mensen je niet geloven als je dat beweert...moet altijd persé bewezen worden....
hier ben ik het geheel mee eensquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:21 schreef Openminded het volgende:
[..]
Respect dat je zulke foto's op fok plaatst.Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:49 schreef cazzie het volgende:
[..]
hier ben ik het geheel mee eens [afbeelding]
In mijn bed komt geen vrouw zonder piercingsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:07 schreef Wojworshebn het volgende:
Bah wat gooreen wijf met piercing in haar geslachtsdeel verwijder ik dringend doch vriendelijk mijn bed uit. Vieze ontstoken staal drin. Het heeft ook iets uitgewoonts, ik vind het hoerig.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:22 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
.
Maare, ben je niet bang dat de buurman van de overkant ook bijv op Fok! zit?
Ik zou (als die buurman zijnde) wel met een scheef oog naar je kijken als we naast elkaar bij de andijvie staan.![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
in je fotoboek staat ook een foto van je poes, dus ik geloof je wel
http://fotoboek.fok.nl/userpics/148581/nanuka.JPG
Nou was ze ook wel een vrij lompe piercerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:43 schreef ZmokE het volgende:
Bij mij deed alleen de prik even pijn...kwam los van mijn stoel.
Na twee tellen was het al over...
nee dat is mijn poes...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
in je fotoboek staat ook een foto van je poes, dus ik geloof je wel
http://fotoboek.fok.nl/userpics/148581/nanuka.JPG
Omdat mijn vriendin allergisch is voor pijn en ik niet verwacht dat het snel over is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:19 schreef Raissa het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nooit mee maken? Denk dat er best wel aardig wat meiden met zo'n piercing rond lopen maar dat een heel groot aantal ervan het aan bijna niemand vertellen..
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:06 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendin allergisch is voor pijn en ik niet verwacht dat het snel over is.
Zie je nu wel? Hij leek al totaal niet op de mijne.quote:
bedoel je die kale of die harige?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:40 schreef ZmokE het volgende:
[..]
Zie je nu wel? Hij leek al totaal niet op de mijne.
Ik heb zelf een verticale clithoodpiercing, staafjes kan ik heel simpel zelf verwisselen.. (Ringetjes nooit geprobeerd, vind ik minder mooi.)quote:Op maandag 3 juli 2006 15:58 schreef Ellebasi het volgende:
Ik zou wel graag willen weten of je je piercing ook zelf kunt vervangen. Ik wil graag een horizontale clithoodpiercing maar ik zou wel af en toe willen veranderen: ene x een ringetje andere x een staafje. Is dit mogelijk??
In het begin stimuleert het wel vaak.. Nu ik eraan gewend ben let ik er niet meer zo op, ben dus niet de hele dag geilquote:Op maandag 3 juli 2006 16:29 schreef Ellebasi het volgende:
Maar is het ook echt zo dat zo'n piercing constant stimuleert? Ik zou bijvoorbeeld wel een horizontaal staafje willen hebben voor 'gewoon' en dan bijv met de seks een ringetje, zodat het balletje m'n clitje stimuleert.
Verder lees ik allemaal geile verhalen over de verticale clithoodpiercing, dat lijkt me ook wel leuk/lekker, maar als ik dan in de klas zit geil te zijn heb je op zich niet zo veel aan.
mee eens, en het ziet er ook nog eens mooi uit (vooral als je bovenop zitquote:Op maandag 3 juli 2006 16:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Tijdens de sex is een verticale piercing echt toppie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |