Volgens mij kan jij beter op een cursus Nederlands voordat jij nog verder reageert op fok!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:20 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Dat zal best, mij vond jij het niet kut om met je benen wijd voor een gozer te liggen die ff aan je kut zit te klootzakken.
Helemaal mee eens. Ik zou het ook niet graag bij mijn vriendin tegenkomen. En al helemaal niet bij mezelf!!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:27 schreef Laton het volgende:
Blijft toch jammer dat mensen hun mooie sexy geslachtsdelen laten verpesten met zo;n lelijk stuk staal. Maar goed jullie zullen het zelf ongetwijfeld wel mooi vinden.
Nee, geen problemen mee. Het is gewoon zijn werk, zou me ook niet schamen als een arts er naar zou kijken/aan zou zitten, dus waarom bij een een piercer wel?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:20 schreef TeazNutz het volgende:
Misschien een domme vraag, maar vind je het niet klote als er een piercer met zijn handen aan je kut zit? Kan me voorstellen dat dit wel wat schaamte teweeg zal brengen.
Ik persoonlijk houd niet van piercings, en ben ik blij dat mijn vriendin er geen heeft.
Maar das jullie keuze
ik neem hier mijn petje voor afquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:33 schreef badlittlegirl het volgende:
[knip]plaatje[/knip]
Nee, dat was geen enkel probleem, die mensen zien er zoveel en gaan er zo gewoon mee om.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:20 schreef TeazNutz het volgende:
Misschien een domme vraag, maar vind je het niet klote als er een piercer met zijn handen aan je kut zit? Kan me voorstellen dat dit wel wat schaamte teweeg zal brengen.
Ik persoonlijk houd niet van piercings, en ben ik blij dat mijn vriendin er geen heeft.
Maar das jullie keuze
Geen beste kwaliteit oke maar voor de rest ziet er mooi uit vind ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef ZmokE het volgende:
Here's mine...
[afbeelding]
Hmmmzzz..geen beste kwalitiet pic.![]()
Yeah right, ik ga ook zomaar met mijn tralalala op fok staanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef ZmokE het volgende:
Here's mine...
je tralalaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yeah right, ik ga ook zomaar met mijn tralalala op fok staan
Respect dat je zulke foto's op fok plaatst.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef ZmokE het volgende:
Here's mine...
[afbeelding]
Hmmmzzz..geen beste kwalitiet pic.![]()
Dus je gelooft niet dat deze foto van mezelf is?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yeah right, ik ga ook zomaar met mijn tralalala op fok staan
Ik ook niet, laat eens een totaalplaatje zien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:49 schreef ZmokE het volgende:
[..]
Dus je gelooft niet dat deze foto van mezelf is?
[S&G] Vrouwen sexy & gewaagd [14]quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:20 schreef slashyou het volgende:
[..]
Ik ook niet, laat eens een totaalplaatje zien.
in je fotoboek staat ook een foto van je poes, dus ik geloof je welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:49 schreef ZmokE het volgende:
[..]
Dus je gelooft niet dat deze foto van mezelf is?
Oke, overtuigdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
[S&G] Vrouwen sexy & gewaagd [14]
Ik bedoel maarrrr
waarom niet?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:53 schreef Aneurism het volgende:
Zou wel eens mee willen maken, sex met een vrouw welke zoiets heeft.. Maar denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.
Thx dat je dat even recht gezet hebt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
[S&G] Vrouwen sexy & gewaagd [14]
Ik bedoel maarrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |