Dan is het een goed idee tepelpiercings te nemen: je tepels worden er gevoeliger vanquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:29 schreef ivetje het volgende:
[..]
dit lijkt me voor iedereen andersik heb nl hele ongevoelige tepels en kan erin knijpen en alles zonder iets te voelen...ik heb zelf geen tepelpiercing maar ik denk dat het bij mij dus minder pijn zou doen als bij iemand met hele gevoelige tepels.
Is het verder gevoelig als je het aanraakt?quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:33 schreef racing_max het volgende:
vriendin racing max hier ik wil een vraagje kwijt ik heb een piercing in men klithoodje maar als er een haar tussenkomt doet dit verschrikkelijk pijn en durft ze wel eens te bloeden is dit normaal?
Dat is dus niet per definitie waar. Dit verschilt per persoon. Er zijn ook mensen waar het gevoel er helemaal uit wegtrekt. Ik had als man al relatief gevoelige tepels en dat is bij mij alleen maar beter geworden. Bij mij is het dus goed gegaan, maar het zegt dus niets.quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan is het een goed idee tepelpiercings te nemen: je tepels worden er gevoeliger van
hoelang heb je deze piercing nu ?quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:33 schreef racing_max het volgende:
vriendin racing max hier ik wil een vraagje kwijt ik heb een piercing in men klithoodje maar als er een haar tussenkomt doet dit verschrikkelijk pijn en durft ze wel eens te bloeden is dit normaal?
Wellicht verstandig om het te behandelen als een nieuwe piercing.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:25 schreef racing_max het volgende:
ik heb men piercinn een jaar
36 maanden na opening, kijk maar:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:27 schreef dafjedaf het volgende:
Even een gekke vraag: voor mn piercings krijg ik altijd betadine mee. De piercer zegt dat je dat na twee weken moet weggooien omdat het dan bederft en niet meer ontsmet. Dat staat niet in de bijsluiter van betadine en ik kan het me ook moeilijk voorstellen, je koopt toch niet voor iedere geschaafde knie van je kinderen nieuwe betadine?
bron : http://www.medicijnen.nl/(...)id=249&zinr=12105880quote:Kwalitatieve en kwantitatieve samenstelling
100 mg/ml povidonjood.
Farmaceutische vorm
Lotion.
Klinische gegevens
Therapeutische indicaties
Desinfectie van snij-, schaaf- en brandwonden en van de huid voor injecties en bloedtransfusies. Pre- en postoperatieve behandeling van het operatiegebied.
Dosering en wijze van toediening
Betadine oplossing kan direct vanuit de flacon of door middel van een watje, tampon of nat kompres opgebracht worden. Het afdekken met verband kan zonder bezwaar plaatsvinden.
Contra-indicaties
Applicatie op grote huidoppervlakken bij een manifeste hyperthyreoïdie.
Speciale waarschuwingen en bijzondere voorzorgen bij gebruik
Buiten bereik van kinderen houden. Voorzichtigheid is geboden bij personen met een jodiumovergevoeligheid en schildklierafwijkingen. Betadine kan niet in plaats van tetanusprofylaxe worden toegepast.
Interacties met andere geneesmiddelen en andere vormen van interactie
Er zijn geen interacties bekend.
Gebruik bij zwangerschap en het geven van borstvoeding
Bij langdurige toepassing op grote oppervlakken kan jodium overgaan in de foetale circulatie en daardoor de schildklierfunctie van de vrucht beïnvloeden.
Beïnvloeding van de rijvaardigheid en het vermogen om machines te gebruiken
Invloed op de rijvaardigheid valt in het algemeen niet te verwachten.
Bijwerkingen
Huidirritatie kan een enkele keer voorkomen. Ook bij patiënten met een bekende jodiumovergevoeligheid veroorzaakt povidonjood slechts zelden huidirritaties.
Overdosering
Mocht een persoon onverhoopt grote hoeveelheden Betadine oraal hebben binnen gekregen, dan bestaat de behandeling uit het laten drinken van veel water of melk en eventueel het toedienen van een laxans.
Farmacologische eigenschappen
Farmacodynamische eigenschappen
Betadine oplossing is een desinfectans, waarvan het werkzame bestanddeel, povidonjood, een snelle en lang aanhoudende microbicide werking heeft. De werking berust op geleidelijk uit de verbinding vrijkomend jodium, dat geen pijn veroorzaakt bij contact met de huid. Door de bruine kleur, dat duidt op de aanwezigheid van jodium is de plaats zichtbaar waar gedesinfecteerd is. De desinfecterende werking van Betadine duurt voort zolang de bruine kleur zichtbaar is. Van Betadine is aangetoond dat het een breedspectrum desinfectans is. Bacteriële resistentie is na gebruik van Betadine niet waargenomen.
Farmacokinetische eigenschappen
Omdat Betadine bedoeld is voor de lokale toediening is systemische farmacokinetiek niet direct van belang. Overigens wordt het wel via de huid opgenomen en elders uitgescheiden.
Gegevens uit het preklinisch veiligheidsonderzoek
Geen bijzonderheden.
Farmaceutische gegevens
Lijst van hulpstoffen
Dinatriumfosfaat, nonoxynol-9, glycerol, kaliumjodaat, natriumhydroxide, citroenzuur en gezuiverd water.
Gevallen van onverenigbaarheid
Niet bekend.
Houdbaarheid
36 maanden.
Speciale voorzorgsmaatregelen bij opslag
Bewaren bij kamertemperatuur (15-25°C).
Aard en inhoud van de verpakking
Betadine oplossing is verkrijgbaar in flacons van 10, 30, 120, 500 en 5000 ml.
Gebruiksaanwijzing/verwerkingsinstructie
Het produkt mag niet worden gemengd met andere geneesmiddelen.
RVG-nummer
RVG 01331.
Dat is jouw mening, wij vinden het lichaam er juist mooier van worden. Ik zie niet waarom het verboden zou moeten worden, ontsteken komt door slechte verzorging en niet doordat piercen zo slecht is.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:26 schreef LSS het volgende:
Een ontsiering van het menselijk lichaam
Leuk voor je dat je een mening hebt maar wat doe je dan in een piercingtopic? Ik vind het trouwens heel onredelijk en egoistisch dat je je vriendin dingen laat doen die ze eigenlijk niet wil omdat jij het niet goed genoeg vindt voor jezelf.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:26 schreef LSS het volgende:
Vreselijk, echt weerzinwekkend lelijk, alle vormen van piercing zou verboden moeten worden. Een ontsiering van het menselijk lichaam, en als die klerezooi gaat ontsteken ben je mooi de lul. Ik heb mijn vriendin gelukkig over weten te halen om dat brok ijzer uit haar tong te halen want het zoent erg onprettig, en felatio vind ik ook maar naar met dat staafje wat de hele tijd tegen je eikel aan komt. Piercings........dood en dood zonde
Vreselijk, bekrompen mensen zouden verboden moeten worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:26 schreef LSS het volgende:
Vreselijk, echt weerzinwekkend lelijk, alle vormen van piercing zou verboden moeten worden. Een ontsiering van het menselijk lichaam, en als die klerezooi gaat ontsteken ben je mooi de lul. Ik heb mijn vriendin gelukkig over weten te halen om dat brok ijzer uit haar tong te halen want het zoent erg onprettig, en felatio vind ik ook maar naar met dat staafje wat de hele tijd tegen je eikel aan komt. Piercings........dood en dood zonde
Inderdaad....dat die überhaupt nog bestaan anno 2004quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:44 schreef Openminded het volgende:
[..]
Vreselijk, bekrompen mensen zouden verboden moeten worden.
Dat is erg he!!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:56 schreef Knorknor het volgende:
Ik heb m'n verticale clithoodpiercing ook gespoeld met zoutoplossing en met 'satin', meegekregen vanuit de piercingshop. Heb nooit problemen, korstjes ed gehad. Heb m nu 10 maanden.
Morgen ga ik een navelpiercing laten zettten! Het is helaas waar wat ze zeggen; piercen werkt verslavend...
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:36 schreef SEMTEX het volgende:
Huh wazig. Dit topic staat in mijn active topics, maar ik heb er niets in gepost?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan is het een goed idee tepelpiercings te nemen: je tepels worden er gevoeliger van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |