abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2004 @ 17:44:17 #51
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20871775
quote:
Op maandag 26 juli 2004 14:36 schreef Open_mind het volgende:
(want kweet ni wak mag posten;-))
om ff te schetsen, zal ik het zo zeggen...
verticaal een staafje door de eikel, net boven de urinebuis...
http://www.piercit.nl/img/ampallang.jpg
daar heb je een schets, da zal wel mogen ;-)
Je mag hier best gewoon foto's posten, foto's van hoodpiercings mogen ook, je mag alleen geen wijd opengesperde toestanden laten zien en penetratie enzo. Als je denkt dat het te erg is kun je ook gewoon een link er naar plaatsen met een waarschuwing er bij.

Deze lijkt me niet specifiek prettig voor de vrouw, hoe zit die andere?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_20872410
Hij lijkt me ook als man niet echt prettig
  maandag 26 juli 2004 @ 18:25:39 #53
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20872525
quote:
Op maandag 26 juli 2004 18:17 schreef DyingAtheist het volgende:
Hij lijkt me ook als man niet echt prettig
Als ik een man was en aan anale seks zou doen, zou ik er denk ik ook geen piercing in laten zetten lijkt me best lastig met condooms enzo...
pi_20872558
Speciale condooms met 2 dingetjes aan de zijkant
  maandag 26 juli 2004 @ 18:29:14 #55
78918 SeLang
Black swans matter
pi_20872578
De ultieme afknapper
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_20876833
quote:
Op maandag 26 juli 2004 17:44 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Je mag hier best gewoon foto's posten, foto's van hoodpiercings mogen ook, je mag alleen geen wijd opengesperde toestanden laten zien en penetratie enzo. Als je denkt dat het te erg is kun je ook gewoon een link er naar plaatsen met een waarschuwing er bij.

Deze lijkt me niet specifiek prettig voor de vrouw, hoe zit die andere?
He bah die [censuur] altijd .
pi_20884873
dit is de appadravya
http://www.douple2.de/Media/apadravya.gif
http://www.piercing-spezial.de/pix/m_apa.jpg

ik wil dus zelf zo een piercing, maar weet gewoon ni welke van de 2 te kiezen...
sorry dat zo lang duurde, maar had ni door da we al aan pagina 2 zaten ;-)
pi_20884962
in antwerpen heb je ook een heeeel goede piercing winkel
www.wildcat.be

ik heb mijn navel (4mm), tepel(1.8mm) en mijn vrindin heeft haar clitorishoedje hier laten piercen

altijd goed geinformeerd geweest voor en na het piercen
  dinsdag 27 juli 2004 @ 12:11:58 #59
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20886032
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 11:11 schreef Open_mind het volgende:
dit is de appadravya
die lijkt me wel prettig voelen

ik wou dat mijn piercings zulke mooie namen hadden
pi_20888279
quote:
Op maandag 26 juli 2004 16:30 schreef cazzie het volgende:
en verders, ja het gaatje groeit weer dicht als het sieraand verwijdert is en waar je
een goede piercing shop in belgie kan vinden ? geen idee, vergelijk ze is mijn advies.
Nee, zo'n gaatje groeit niet dicht, maar kan wel zo gaan krimpen dat het nagenoeg onzichtbaar wordt. In het gaatje is namelijk gewoon huid ontstaan, en huid groeit niet aan huid vast. Vergelijkend voorbeeldje: als je twee vingers een jaar aan elkaar bindt, dan groeien die ook niet aan elkaar. Wat wel kan gebeuren, is dat het gaatje verstopt gaat zitten doordat er dode huidcellen in blijven zitten. Dit geeft dan de illusie dat het gaatje dichtgegroeid is, maar als je even doorduwt met bijvoorbeeld een stompe naald oid, dan zit kun je er gewoon doorheen, zonder bloed.

Alleen twee ontvelde oppervlakken kunnen weer aan elkaar groeien, zoals bijv. een net gezette piercing (nog geen huid ontwikkeld in het gaatje) of een open wond.
pi_20888699
Toen mijn klithoodpiercing eruit was was die helemaal genezen, toch was hij binnen 2 dagen zover dicht dat er geen piercing meer doorheen kon en ik opnieuw geprikt moest worden...
Je kon daar echt niet meer doorheen komen, we hebben het geprobeerd(piercer en ikzelf).

Mijn tong was binnen 24 zover dicht dat er geen piercing meer doorheen kon...

Het groeit dus wel degelijk dicht...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 14:49:27 #62
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_20889149
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 12:11 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

die lijkt me wel prettig voelen

ik wou dat mijn piercings zulke mooie namen hadden
de oorsprong van deze naam komt uit de kama sutra
pi_20895683
vriendin racing max hier ik heb mijn piercing in mijn clitorishoedje nu ongeveer een half jaar en ze hebbe mij niet verteld te spoelen telkens ik moest plassen, urine werkt ontsmettend en is zeker niet vies, mijn piercing is volledig genezen heb er nauwelijks last van gehad heb veel raad gekrege van erodome bedankt! x en tja als ik iemand raad kan geven heb in het begin gewoon losse broeken gedragen zoveel mogelijk met shampoo en andere doucheproducten van de piercing weggebleven enkel kokend water met zout in zoutoplossing gebruikt en voor de rest geen andere ontsmettingsmiddelen ben heel gevoelig en heb heel vlug ontstekingen heb met deze piercing geen last gehad dus gewoon vier weken afblijven losse broeken dragen en af en toe spoelen met zoutoplossing lijkt me echt wel voldoende groetjes
twijfel nog om foto op toppic te zetten
pi_20895745
ah ja nog een vraagje vriendin racing max kan ik er eventueel een korter staafje laten insteke want het mijne is nogal lang en ze hadde me in het begin gezegd beter een langer te pakken maar weet niet goed of er nu een korter zou in mogen?
pi_20895966
Je hebt je piercing een half jaar, niets is meer opgezwollen of wat dan ook, je kan met gemak een korter staafje nemen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 23:27:52 #66
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20900092
Bij mij willen ze er na 2 maanden al een kortere indoen.
pi_20907149
Als er maar geen zwelling meer is en de wond zit dicht dan kan je gewoon wisselen van piercing....
  woensdag 28 juli 2004 @ 13:21:37 #68
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20908702
Hoe merk je eigenlijk of het wondje dicht is erodome?

En mijn adviesbriefje babbelt steeds over korstjes, maar die heb ik nou na 5 dagen nog niet, hoort dat zo?
pi_20909028
Als je de piercing beweegt moet dit zonder welk licht naar gevoel dan ook gaan, echt goed merken kan je het niet omdat je het niet goed kan zien natuurlijk.

De gevoeligheid verteld je wel iets, maar neem gewoon een ruime genezingstijd, als het na een week of 8 nog niet genezen is dan is er echt wel wat mis, denk aan gewone wondjes die je hebt, bv dat je gruwelijk op je wang gebeten hebt, of op je tong, dat is ook met 1 a 2 weken over(helemaal genezen), dat breidt je gewoon uit om zeker te zijn naar idd een maand of 2, dan zit je altijd goed.

Ik weet wel dat bij een navelpiercing geadviseert wordt het eerste jaar niet te wisselen, maar een klithoodpiercing zou ik toch niet zelf wisselen dus daarin kunnen ze ook wat soepeler zijn..
  woensdag 28 juli 2004 @ 13:45:04 #70
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20909203
Het lijkt me zo snel gaan bij mij, eerst prikte water al, toen zoutoplossing, en nu prikt alleen betadine nog als ik het staafje heen en weer doe met dat spul er op. Het is niet rood of dik meer, ziet er genezen uit.... Lijkt me zo snel gaan en ik heb dus helemaal geen korstjes tot nu toe.
pi_20910906
vriendin racing max: ik heb nooit last gehad van korstjes, wat bedoel je erodome met zou ik toch niet zelf wisselen er mee naar de piercer gaan en niet zelf een andere indoen?
pi_20914027
De klithoodpiercing is best lastig wisselen, mij lukte het niet om hem erin te krijgen toen hij eruit geschoten was, daarom ben ik opnieuw geprikt(kon pas na het weekend bij de piercer terrecht)

Mijn navelpiercing wissel ik vaak, maar de klithoodpiercing nooit(wel de balletjes, maar het staafje blijft gewoon zitten).
pi_20918171
en als ik nu die andere piercing erin zou stekken?
  woensdag 28 juli 2004 @ 22:14:34 #74
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_20920607
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 20:36 schreef racing_max het volgende:
en als ik nu die andere piercing erin zou stekken?
niet zomaar iets laten "stekken"
voor het verwisselen van een piercing kan je het beste terecht bij een piercing shop.
die hebben de ervaring en de know-how
pi_20926366
ik weet nu niet of ik dit kan vergelijken maar mijn navel en tepel piercing vervang ik toch ook altijd zelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')