Je mag hier best gewoon foto's posten, foto's van hoodpiercings mogen ook, je mag alleen geen wijd opengesperde toestanden laten zien en penetratie enzo. Als je denkt dat het te erg is kun je ook gewoon een link er naar plaatsen met een waarschuwing er bij.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:36 schreef Open_mind het volgende:
(want kweet ni wak mag posten;-))
om ff te schetsen, zal ik het zo zeggen...
verticaal een staafje door de eikel, net boven de urinebuis...
http://www.piercit.nl/img/ampallang.jpg
daar heb je een schets, da zal wel mogen ;-)
Als ik een man was en aan anale seks zou doen, zou ik er denk ik ook geen piercing in laten zettenquote:Op maandag 26 juli 2004 18:17 schreef DyingAtheist het volgende:
Hij lijkt me ook als man niet echt prettig
He bah die [censuur] altijdquote:Op maandag 26 juli 2004 17:44 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je mag hier best gewoon foto's posten, foto's van hoodpiercings mogen ook, je mag alleen geen wijd opengesperde toestanden laten zien en penetratie enzo. Als je denkt dat het te erg is kun je ook gewoon een link er naar plaatsen met een waarschuwing er bij.
Deze lijkt me niet specifiek prettig voor de vrouw, hoe zit die andere?
die lijkt me wel prettig voelenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:11 schreef Open_mind het volgende:
dit is de appadravya
Nee, zo'n gaatje groeit niet dicht, maar kan wel zo gaan krimpen dat het nagenoeg onzichtbaar wordt. In het gaatje is namelijk gewoon huid ontstaan, en huid groeit niet aan huid vast. Vergelijkend voorbeeldje: als je twee vingers een jaar aan elkaar bindt, dan groeien die ook niet aan elkaar. Wat wel kan gebeuren, is dat het gaatje verstopt gaat zitten doordat er dode huidcellen in blijven zitten. Dit geeft dan de illusie dat het gaatje dichtgegroeid is, maar als je even doorduwt met bijvoorbeeld een stompe naald oid, dan zit kun je er gewoon doorheen, zonder bloed.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:30 schreef cazzie het volgende:
en verders, ja het gaatje groeit weer dicht als het sieraand verwijdert is en waar je
een goede piercing shop in belgie kan vinden ? geen idee, vergelijk ze is mijn advies.
de oorsprong van deze naam komt uit de kama sutraquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
die lijkt me wel prettig voelen
ik wou dat mijn piercings zulke mooie namen hadden
niet zomaar iets laten "stekken"quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:36 schreef racing_max het volgende:
en als ik nu die andere piercing erin zou stekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |