abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juli 2004 @ 12:34:27 #26
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20842591
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 13:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Komen infectie's aan (intieme) piercings nou vaak voor?
Nee die komen niet zo vaak voor. Ik heb het van vrienden en bekenden en op de fora waar ik hang eigenlijk nog niet gehoord van iemand.

Natuurlijk heb je de genezing voor een groot gedeelte zelf in de hand en ligt het ook wel aan de piercing die je kiest. Kies je een hoodpiercing dan is dat met 2 a 4 weken meestal wel genezen maar bijvoorbeeld een triangle (bijna hetzelfde maar dan onderlangs de klit en dan eindigend op de klit) komt een heel stuk dieper te zitten en heeft dus ook langere tijd nodig om te helen (met meer kans op infecties).

Bij elke piercing dus ook de genitale piercings is het gewoon het beste er niet tot nauwelijks aan te komen, het te laten luchten (geen strakke kleding) en goed schoon te houden.
Proud Powerpauper
  zondag 25 juli 2004 @ 14:10:18 #27
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20844346
quote:
Op zondag 25 juli 2004 12:34 schreef Nuek het volgende:
Bij elke piercing dus ook de genitale piercings is het gewoon het beste er niet tot nauwelijks aan te komen, het te laten luchten (geen strakke kleding) en goed schoon te houden.
Ik draag nu steeds katoenen kleding maar wel redelijk strak, en ook draag ik nu 's nachts steeds een string omdat er nog een te lang staafje in zit, en anders blijf ik aan mn dekbed hangen. Is dit wel goed zo dan, of lucht het niet genoeg?

Verder staat er op mijn papier met advies van mn piercer dat ik na iedere keer dat ik geplast heb met water moet afspoelen. Dat papier is ook voor andere intieme piercings zoals door de schaamlip. Als ik plas komt er echt geen plas bij mn piercing, moet het dan toch? Ik moet vaak naar de wc namelijk en een wond 10x per dag nat maken lijkt me niet goed voor de genezing. Iemand ervaring mee?

Ook vraag ik me af hoe anderen het schoonhouden doen? Ik heb geen moeite de bovenste steek netjes schoon te wassen, maar de onderste vind ik zo moeilijk, hoe deden jullie dat? Ik kan moeilijk een handstand doen in de douche en ik kan m nog niet omdraaien (mag van de piercer niet het staafje heen en weer doen voor de korstjes weg zijn, en ik heb nog geeneens korstjes).

En nog een laatste vraagje: ik heb een kleine bloeduitstorting naast mn piercing gekregen, dat is toch normaal? Ik heb niet gebloed bij het zetten of erna, maar nu heb ik een kleine blauwe plek daar. Normaal zou ik mn piercer bellen, maar die is dinsdag pas weer open, kan iemand me geruststellen?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  zondag 25 juli 2004 @ 14:26:36 #28
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20844679
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:10 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik draag nu steeds katoenen kleding maar wel redelijk strak, en ook draag ik nu 's nachts steeds een string omdat er nog een te lang staafje in zit, en anders blijf ik aan mn dekbed hangen. Is dit wel goed zo dan, of lucht het niet genoeg?

Verder staat er op mijn papier met advies van mn piercer dat ik na iedere keer dat ik geplast heb met water moet afspoelen. Dat papier is ook voor andere intieme piercings zoals door de schaamlip. Als ik plas komt er echt geen plas bij mn piercing, moet het dan toch? Ik moet vaak naar de wc namelijk en een wond 10x per dag nat maken lijkt me niet goed voor de genezing. Iemand ervaring mee?

Ook vraag ik me af hoe anderen het schoonhouden doen? Ik heb geen moeite de bovenste steek netjes schoon te wassen, maar de onderste vind ik zo moeilijk, hoe deden jullie dat? Ik kan moeilijk een handstand doen in de douche en ik kan m nog niet omdraaien (mag van de piercer niet het staafje heen en weer doen voor de korstjes weg zijn, en ik heb nog geeneens korstjes).

En nog een laatste vraagje: ik heb een kleine bloeduitstorting naast mn piercing gekregen, dat is toch normaal? Ik heb niet gebloed bij het zetten of erna, maar nu heb ik een kleine blauwe plek daar. Normaal zou ik mn piercer bellen, maar die is dinsdag pas weer open, kan iemand me geruststellen?
Katoen lijkt me geen probleem. Dat lucht aardig weg
Bacterien verspreiden zich snel dus ik zou wel effe spoelen om eventuele urineresten weg te wassen.

Om te wassen kun je er een glas gedestilleerd lauw/warm water met een halve theelepel opgelost (zee) zout ertegen houden en dan iets bewegen. Dat maakt het goed schoon. Naderhand even wat water erlangsheen spoelen en je bent schoon.

Blauwe plekken lijken me niet abnormaal maar ik durf daar niets over te zeggen.
Proud Powerpauper
  zondag 25 juli 2004 @ 15:57:25 #29
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_20846508
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:26 schreef Nuek het volgende:

[..]

Om te wassen kun je er een glas gedestilleerd lauw/warm water met een halve theelepel opgelost (zee) zout ertegen houden en dan iets bewegen. Dat maakt het goed schoon. Naderhand even wat water erlangsheen spoelen en je bent schoon.
Eventueel water koken, in een glas doen met theelepel zout water en met schoteltje erop af laten koelen. Dan heb je steriel zout water, ideaal om mee te spoelen /wassen. Als je dan elke keer een verse oplossing neemt kun je bijna niet beter krijgen als huis-tuin-keuken oplossing.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  zondag 25 juli 2004 @ 16:03:38 #30
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_20846641
over urine en intieme piercings, ik heb 2x een prince albert gehad en draag nu een apadravya
en bij alle 3 de keren werd mij verteld dat urine een reinigend effect heeft tijdens het helen van
de ontstane wond, urine is lichaams-eigen en is blijkbaar minder 'vies' dan wij allen wel denken.
  zondag 25 juli 2004 @ 16:09:35 #31
3658 _joepie_
pi_20846758
quote:
Op zondag 25 juli 2004 16:03 schreef cazzie het volgende:
over urine en intieme piercings, ik heb 2x een prince albert gehad en draag nu een apadravya
en bij alle 3 de keren werd mij verteld dat urine een reinigend effect heeft tijdens het helen van
de ontstane wond, urine is lichaams-eigen en is blijkbaar minder 'vies' dan wij allen wel denken.
Klopt urine bevat ureum, wat ontsmettend werkt en gezonde verse urine is steriel.
Urine is een van de oudste manieren om een wond in de natuur te ontsmetten.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  zondag 25 juli 2004 @ 16:42:05 #32
94827 het_ismij
Life is great
pi_20847400
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:25 schreef erodome het volgende:
Tepelpiercings horen altijd door de (onderkant)tepel te gaan en niet door het hof....

Zo dus, dit is een dubbele piercing, vond ik wel grappig om te laten zien...
[afbeelding]
deze vindtik dus erg mooi!!!
mijn vriendin wil der ook een maar,..
Als je kinderen krijgt,..
Is dat te doen? Kinderen borstvoeding geven?
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
  zondag 25 juli 2004 @ 17:02:32 #33
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20847782
Mijn piercer vond water koken en met zout erbij spoelen onzin, ik moest gewoon lauw kraanwater gebruiken en dan 2x per dag daarmee wassen en daarna betadine. Ik heb al wel geprobeerd met een glaasje en dan een beetje bewegen maar het lijkt me niet echt reinigend werken. Denk dat ik toch maar af en toe zoutoplossing ga maken, t zal toch geen kwaad kunnen ofzo...
  zondag 25 juli 2004 @ 18:38:28 #34
3658 _joepie_
pi_20849792
quote:
Op zondag 25 juli 2004 17:02 schreef dafjedaf het volgende:
Mijn piercer vond water koken en met zout erbij spoelen onzin, ik moest gewoon lauw kraanwater gebruiken en dan 2x per dag daarmee wassen en daarna betadine. Ik heb al wel geprobeerd met een glaasje en dan een beetje bewegen maar het lijkt me niet echt reinigend werken. Denk dat ik toch maar af en toe zoutoplossing ga maken, t zal toch geen kwaad kunnen ofzo...
Ach het is te vergelijken met je ogen spoelen met gewoon water (ongezouten) en fysiologisch zout zoals gebruikt bij lenzenvloeistof e.d.. Hierbij zal de zoutoplossing het minste de ogen irriteren en het prettigste aanvoelen, als spoelmiddel werkt het allebei.
  zondag 25 juli 2004 @ 19:01:56 #35
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20850240
quote:
Op zondag 25 juli 2004 16:42 schreef het_ismij het volgende:

[..]

deze vindtik dus erg mooi!!!
mijn vriendin wil der ook een maar,..
Als je kinderen krijgt,..
Is dat te doen? Kinderen borstvoeding geven?
Lees het gehele topic eens door
Proud Powerpauper
  zondag 25 juli 2004 @ 19:34:50 #36
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20850839
quote:
Op zondag 25 juli 2004 18:38 schreef _joepie_ het volgende:
Ach het is te vergelijken met je ogen spoelen met gewoon water (ongezouten) en fysiologisch zout zoals gebruikt bij lenzenvloeistof e.d.. Hierbij zal de zoutoplossing het minste de ogen irriteren en het prettigste aanvoelen, als spoelmiddel werkt het allebei.
Ah ok. Nou ja, als het geen kwaadkan spoel ik toch liever met zout dan... Kan ik 's morgens een halve liter maken en daar dan een dag mee doen of moet ik iedere keer als ik moet plassen eerst weer water koken?
  zondag 25 juli 2004 @ 20:09:15 #37
3658 _joepie_
pi_20851594
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:34 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ah ok. Nou ja, als het geen kwaadkan spoel ik toch liever met zout dan... Kan ik 's morgens een halve liter maken en daar dan een dag mee doen of moet ik iedere keer als ik moet plassen eerst weer water koken?
Dat is goed te doen, je zou een halve liter of zo kunnen maken en steeds in een glas kunnen schenken voor gebruik, op die manier blijft je voorraadje mooi schoon (altijd afgedekt wegzetten, geen open kan, maar iets een deksel of een melkfles of zo) en kun je wel zoveel maken waar je een hele dag mee voortkunt. langer als een dag zou ik het niet laten staan.
  zondag 25 juli 2004 @ 20:15:59 #38
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20851775
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:09 schreef _joepie_ het volgende:
Dat is goed te doen, je zou een halve liter of zo kunnen maken en steeds in een glas kunnen schenken voor gebruik, op die manier blijft je voorraadje mooi schoon (altijd afgedekt wegzetten, geen open kan, maar iets een deksel of een melkfles of zo) en kun je wel zoveel maken waar je een hele dag mee voortkunt. langer als een dag zou ik het niet laten staan.
Ik had nou zo'n halve liter flesje van spa, met gewoon water zodat het niet zo koud was, en dan schenk ik per keer een borrelglaasje vol, dat ga ik dan vanaf nu met die zoutoplossing doen... Hoeveel zout voor een halve liter denk je?
  zondag 25 juli 2004 @ 20:19:39 #39
37769 erodome
Zweefteef
pi_20851881
Ongeveer een mespuntje voor een kopje gekookt water, oftewel gooi er maar een bergje in

Teveel zout kan geen kwaad...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 25 juli 2004 @ 20:53:23 #40
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20852664
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:19 schreef erodome het volgende:
Ongeveer een mespuntje voor een kopje gekookt water, oftewel gooi er maar een bergje in

Teveel zout kan geen kwaad...
Dr staat iets naar boven al dat er een theelepel per glas in moet.... Nou ja, ik donder dr wel wat in, zal wel gaan prikken zeg...
  zondag 25 juli 2004 @ 21:05:03 #41
3658 _joepie_
pi_20852968
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:15 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik had nou zo'n halve liter flesje van spa, met gewoon water zodat het niet zo koud was, en dan schenk ik per keer een borrelglaasje vol, dat ga ik dan vanaf nu met die zoutoplossing doen... Hoeveel zout voor een halve liter denk je?
officieel is het 9 gram per liter, da's ongeveer een eetlepel zout per liter, een theelepel per kopje

[ Bericht 0% gewijzigd door _joepie_ op 25-07-2004 21:41:46 ]
  zondag 25 juli 2004 @ 21:39:07 #42
37769 erodome
Zweefteef
pi_20853827
Dat prikken valt 100% mee vind ik....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20858449
ff een vraagje aan de vrouwen...
welke mannelijke piercing verschaft het meeste genot?
ik d8 aan de APADRAVYA od de AMPALLANG...
Enige ervaringen mee?

Nog een vraagje (ni echt van toepassing, maarja;-))
Stel dat ik tegen men 40ste die piercing eruit wil... geneest dat gat dan, of blijf ik dan eeuwig met een gat in men leuter rondlopen?
pi_20866457
Als het goed is geneest het gat weer, vrij vlot zelfs...

Verder heb ik geen ervaring met mannen met piercings in hun geslachtsdelen(op ringetjes in de balzak na dan, maar daar merk je niets van).
  maandag 26 juli 2004 @ 14:05:20 #45
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20866601
Open_mind, post anders wat plaatjes, dan kunnen mensen met geen echte ervaring ermee er ook over meepraten wat prettiger lijkt....
pi_20866841
En iemand een idee waar er in België een goede piercer is voor dit soort piercings? dat het niet ontsteekt of mispierced is ofzo.. ;-)
pi_20867359
hmz... als je op google eerst op afbeeldingen klikt en dan ampallang invoert, krijg je veel foto's te zien
(want kweet ni wak mag posten;-))
om ff te schetsen, zal ik het zo zeggen...
verticaal een staafje door de eikel, net boven de urinebuis...
http://www.piercit.nl/img/ampallang.jpg
daar heb je een schets, da zal wel mogen ;-)
  maandag 26 juli 2004 @ 16:30:17 #48
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_20870166
quote:
Op maandag 26 juli 2004 01:02 schreef Open_mind het volgende:
ff een vraagje aan de vrouwen...
welke mannelijke piercing verschaft het meeste genot?
ik d8 aan de APADRAVYA od de AMPALLANG...
Enige ervaringen mee?

Nog een vraagje (ni echt van toepassing, maarja;-))
Stel dat ik tegen men 40ste die piercing eruit wil... geneest dat gat dan, of blijf ik dan eeuwig met een gat in men leuter rondlopen?
een piercing neem je ten eerste voor jezelf en niet om indruk te maken op de dames,
en vergeet niet dat een apadravya en een ampalang behoorlijk grote piercings zijn.
van je partnet hoef je niet te verwachten dat ze wilt vrijen met iemand met een stuk
ijzer door zijn eikel maw je partner kan hard weg lopen bij het zien van zo'n piercing.

en verders, ja het gaatje groeit weer dicht als het sieraand verwijdert is en waar je
een goede piercing shop in belgie kan vinden ? geen idee, vergelijk ze is mijn advies.
  maandag 26 juli 2004 @ 16:50:20 #49
17698 nappel
raar menneke..
pi_20870589
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:00 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb zojuist (uur geleden) clithoodpiercing laten zetten. Het zetten deed wel ff flink pijn, maar na die seconde was het echt helemaal weg. Ik vind m erg mooi, hoewel er nu nog een te lang staafje in zit (over 2 maanden een kortere). Enige nadeel is dat ik van de piercer 4 weken niet aan mn clitje e.d. mag zitten of laten zitten, ik had begrepen dat het twee weken was

Maar ben er erg blij mee & voel me helemaal stoer!
LOL!!
Da's wel meer dan ff afzien!!!
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_20871313
quote:
Op maandag 26 juli 2004 14:16 schreef Open_mind het volgende:
En iemand een idee waar er in België een goede piercer is voor dit soort piercings? dat het niet ontsteekt of mispierced is ofzo.. ;-)
In St. Niklaas zit een hele goede. Ik heb daar mijn navel en hoodpiercing laten zetten. Ze gaan er heel professioneel te werk, leggen precies uit wat ze gaan doen en stellen je heel erg op je gemak.
Dit is hun website http://www.bodymetals.be/
Ik ben er zeer tevreden over
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')