Nee die komen niet zo vaak voor. Ik heb het van vrienden en bekenden en op de fora waar ik hang eigenlijk nog niet gehoord van iemand.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Komen infectie's aan (intieme) piercings nou vaak voor?
Ik draag nu steeds katoenen kleding maar wel redelijk strak, en ook draag ik nu 's nachts steeds een string omdat er nog een te lang staafje in zit, en anders blijf ik aan mn dekbed hangen. Is dit wel goed zo dan, of lucht het niet genoeg?quote:Op zondag 25 juli 2004 12:34 schreef Nuek het volgende:
Bij elke piercing dus ook de genitale piercings is het gewoon het beste er niet tot nauwelijks aan te komen, het te laten luchten (geen strakke kleding) en goed schoon te houden.
Katoen lijkt me geen probleem. Dat lucht aardig wegquote:Op zondag 25 juli 2004 14:10 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik draag nu steeds katoenen kleding maar wel redelijk strak, en ook draag ik nu 's nachts steeds een string omdat er nog een te lang staafje in zit, en anders blijf ik aan mn dekbed hangen. Is dit wel goed zo dan, of lucht het niet genoeg?
Verder staat er op mijn papier met advies van mn piercer dat ik na iedere keer dat ik geplast heb met water moet afspoelen. Dat papier is ook voor andere intieme piercings zoals door de schaamlip. Als ik plas komt er echt geen plas bij mn piercing, moet het dan toch? Ik moet vaak naar de wc namelijk en een wond 10x per dag nat maken lijkt me niet goed voor de genezing. Iemand ervaring mee?
Ook vraag ik me af hoe anderen het schoonhouden doen? Ik heb geen moeite de bovenste steek netjes schoon te wassen, maar de onderste vind ik zo moeilijk, hoe deden jullie dat? Ik kan moeilijk een handstand doen in de douche en ik kan m nog niet omdraaien (mag van de piercer niet het staafje heen en weer doen voor de korstjes weg zijn, en ik heb nog geeneens korstjes).
En nog een laatste vraagje: ik heb een kleine bloeduitstorting naast mn piercing gekregen, dat is toch normaal? Ik heb niet gebloed bij het zetten of erna, maar nu heb ik een kleine blauwe plek daar. Normaal zou ik mn piercer bellen, maar die is dinsdag pas weer open, kan iemand me geruststellen?
Eventueel water koken, in een glas doen met theelepel zout water en met schoteltje erop af laten koelen. Dan heb je steriel zout water, ideaal om mee te spoelen /wassen. Als je dan elke keer een verse oplossing neemt kun je bijna niet beter krijgen als huis-tuin-keuken oplossing.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:26 schreef Nuek het volgende:
[..]
Om te wassen kun je er een glas gedestilleerd lauw/warm water met een halve theelepel opgelost (zee) zout ertegen houden en dan iets bewegen. Dat maakt het goed schoon. Naderhand even wat water erlangsheen spoelen en je bent schoon.
Klopt urine bevat ureum, wat ontsmettend werkt en gezonde verse urine is steriel.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:03 schreef cazzie het volgende:
over urine en intieme piercings, ik heb 2x een prince albert gehad en draag nu een apadravya
en bij alle 3 de keren werd mij verteld dat urine een reinigend effect heeft tijdens het helen van
de ontstane wond, urine is lichaams-eigen en is blijkbaar minder 'vies' dan wij allen wel denken.
deze vindtik dus erg mooi!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:25 schreef erodome het volgende:
Tepelpiercings horen altijd door de (onderkant)tepel te gaan en niet door het hof....
Zo dus, dit is een dubbele piercing, vond ik wel grappig om te laten zien...
[afbeelding]
Ach het is te vergelijken met je ogen spoelen met gewoon water (ongezouten) en fysiologisch zout zoals gebruikt bij lenzenvloeistof e.d.. Hierbij zal de zoutoplossing het minste de ogen irriteren en het prettigste aanvoelen, als spoelmiddel werkt het allebei.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:02 schreef dafjedaf het volgende:
Mijn piercer vond water koken en met zout erbij spoelen onzin, ik moest gewoon lauw kraanwater gebruiken en dan 2x per dag daarmee wassen en daarna betadine. Ik heb al wel geprobeerd met een glaasje en dan een beetje bewegen maar het lijkt me niet echt reinigend werken. Denk dat ik toch maar af en toe zoutoplossing ga maken, t zal toch geen kwaad kunnen ofzo...
Lees het gehele topic eens doorquote:Op zondag 25 juli 2004 16:42 schreef het_ismij het volgende:
[..]
deze vindtik dus erg mooi!!!
mijn vriendin wil der ook een maar,..
Als je kinderen krijgt,..
Is dat te doen? Kinderen borstvoeding geven?
Ah ok. Nou ja, als het geen kwaadkan spoel ik toch liever met zout dan... Kan ik 's morgens een halve liter maken en daar dan een dag mee doen of moet ik iedere keer als ik moet plassen eerst weer water koken?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:38 schreef _joepie_ het volgende:
Ach het is te vergelijken met je ogen spoelen met gewoon water (ongezouten) en fysiologisch zout zoals gebruikt bij lenzenvloeistof e.d.. Hierbij zal de zoutoplossing het minste de ogen irriteren en het prettigste aanvoelen, als spoelmiddel werkt het allebei.
Dat is goed te doen, je zou een halve liter of zo kunnen maken en steeds in een glas kunnen schenken voor gebruik, op die manier blijft je voorraadje mooi schoon (altijd afgedekt wegzetten, geen open kan, maar iets een deksel of een melkfles of zo) en kun je wel zoveel maken waar je een hele dag mee voortkunt. langer als een dag zou ik het niet laten staan.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:34 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ah ok. Nou ja, als het geen kwaadkan spoel ik toch liever met zout dan... Kan ik 's morgens een halve liter maken en daar dan een dag mee doen of moet ik iedere keer als ik moet plassen eerst weer water koken?
Ik had nou zo'n halve liter flesje van spa, met gewoon water zodat het niet zo koud was, en dan schenk ik per keer een borrelglaasje vol, dat ga ik dan vanaf nu met die zoutoplossing doen... Hoeveel zout voor een halve liter denk je?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:09 schreef _joepie_ het volgende:
Dat is goed te doen, je zou een halve liter of zo kunnen maken en steeds in een glas kunnen schenken voor gebruik, op die manier blijft je voorraadje mooi schoon (altijd afgedekt wegzetten, geen open kan, maar iets een deksel of een melkfles of zo) en kun je wel zoveel maken waar je een hele dag mee voortkunt. langer als een dag zou ik het niet laten staan.
Dr staat iets naar boven al dat er een theelepel per glas in moet.... Nou ja, ik donder dr wel wat in, zal wel gaan prikken zeg...quote:Op zondag 25 juli 2004 20:19 schreef erodome het volgende:
Ongeveer een mespuntje voor een kopje gekookt water, oftewel gooi er maar een bergje in
Teveel zout kan geen kwaad...
officieel is het 9 gram per liter, da's ongeveer een eetlepel zout per liter, een theelepel per kopjequote:Op zondag 25 juli 2004 20:15 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik had nou zo'n halve liter flesje van spa, met gewoon water zodat het niet zo koud was, en dan schenk ik per keer een borrelglaasje vol, dat ga ik dan vanaf nu met die zoutoplossing doen... Hoeveel zout voor een halve liter denk je?
een piercing neem je ten eerste voor jezelf en niet om indruk te maken op de dames,quote:Op maandag 26 juli 2004 01:02 schreef Open_mind het volgende:
ff een vraagje aan de vrouwen...
welke mannelijke piercing verschaft het meeste genot?
ik d8 aan de APADRAVYA od de AMPALLANG...
Enige ervaringen mee?
Nog een vraagje (ni echt van toepassing, maarja;-))
Stel dat ik tegen men 40ste die piercing eruit wil... geneest dat gat dan, of blijf ik dan eeuwig met een gat in men leuter rondlopen?
LOL!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:00 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb zojuist (uur geleden) clithoodpiercing laten zetten. Het zetten deed wel ff flink pijn, maar na die seconde was het echt helemaal weg. Ik vind m erg mooi, hoewel er nu nog een te lang staafje in zit (over 2 maanden een kortere). Enige nadeel is dat ik van de piercer 4 weken niet aan mn clitje e.d. mag zitten of laten zitten, ik had begrepen dat het twee weken was![]()
Maar ben er erg blij mee & voel me helemaal stoer!
In St. Niklaas zit een hele goede. Ik heb daar mijn navel en hoodpiercing laten zetten. Ze gaan er heel professioneel te werk, leggen precies uit wat ze gaan doen en stellen je heel erg op je gemak.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:16 schreef Open_mind het volgende:
En iemand een idee waar er in België een goede piercer is voor dit soort piercings? dat het niet ontsteekt of mispierced is ofzo.. ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |