moeten er geen rupsjes inzittenquote:Op zondag 18 juli 2004 13:29 schreef gelly het volgende:
Dan vreten ze maar niet. Of je koopt een krop sla.
***Nu aanmelden voor de Grootse FOK! 5 Jaar Meeting***quote:Op maandag 19 juli 2004 10:05 schreef bloempjuh het volgende:
Ik wil vandaag mijn shirt-betaling op de post doen, maar moet een woonplaats van C. E. Brekelmans hebben. Mevrouw Brekelmans, waar woont u?
Thnxxquote:Op maandag 19 juli 2004 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
***Nu aanmelden voor de Grootse FOK! 5 Jaar Meeting***
Delft dus
quote:Op maandag 19 juli 2004 13:52 schreef bloempjuh het volgende:
Zo, gedaan. Shirt is betaald, als ik nieuwe overschrijvingspapiertjes binnen heb betaal ik de rest.
ik ga zo eens kijken hoe het met de betalingen zitquote:Op maandag 19 juli 2004 13:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoeveel koters moet je te eten geven tot nu just me
gaan je het aantal van 3 jaar geleden overtreffen
je kan toch alles in 1 keer betalen?quote:Op maandag 19 juli 2004 13:52 schreef bloempjuh het volgende:
Zo, gedaan. Shirt is betaald, als ik nieuwe overschrijvingspapiertjes binnen heb betaal ik de rest.
Bedenk me net dat ik nog vrij moet vragen..![]()
Shirt moest eerder betaald, dus heb dat maar eerst gedaanquote:Op maandag 19 juli 2004 15:47 schreef royjn het volgende:
[..]
je kan toch alles in 1 keer betalen?
Voor de paniekerigen en vergeetachtigen onder ons...1 dagje later mag ook nog. Dus uiterlijk woensdag!quote:Op zondag 18 juli 2004 19:13 schreef just me het volgende:
betalingen voor de t-shirts moeten binnen zijn op 20 juli!!
De lijst is niet helemaal up to date kiptin, en alleen de mensen die betaald hebben staat erop geloof ikquote:Op maandag 19 juli 2004 22:30 schreef Silmarwen het volgende:
Ik sta er niet bij?
dago ook niet
quote:Op maandag 19 juli 2004 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De lijst is niet helemaal up to date kiptin, en alleen de mensen die betaald hebben staat erop geloof ik.
Eeeehmm geen idee, zal het eens checken.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waarom staat knut er dan bij anagzien onze betaling tgelijkertijd komt
Jullie trekken modjes altijd voor boehoehoe
tssskquote:Op maandag 19 juli 2004 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmm geen idee, zal het eens checken.
En, why dhuuuuhh.
Gelukkig ook niet minderquote:Op maandag 19 juli 2004 22:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
tsssk
Ik spreek niet meer met jou
shit je hebt me gewoon doorquote:Op maandag 19 juli 2004 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig ook niet minder.
we are Qquote:Op maandag 19 juli 2004 22:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
shit je hebt me gewoon door
Ik niet meer blauw....quote:Op maandag 19 juli 2004 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
we are Q.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |