Geweldige metropool/regio. Volgens mij had je die al eens gepost toch?quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb t wel installed staan maar niet meer gespeelt voor een lange tijd. Ben ook bang dat ik mijn resultaat niet meer kan overtreffen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik bouw nooit klinieken. Ik bouw altijd gelijk ziekenhuizen. Als je een kliniek $201 funding geeft kunnen er 334 patiënten in. Als je een ziekenhuis $200 funding geeft kunnen er 599 patiënten worden behandeld.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:42 schreef Drakul het volgende:
Ik krijg constant commentaar van m'n bewoners over ziekenhuizen en scholen. Ik kan dan wel constant nieuwe klinieken en kleine schooltjes bouwen, maar die raken snel vol. En grotere scholen en ziekenhuizen kosten veel geld per maand. Iemand enig idee hoe je effectief te werk kan gaan om deze problemen op te lossen, zonder al teveel kosten?
Okay, backuppen en re-installen dus dit weekend. Dat links rijden is toch irritant, vooral bij de rush hour missies. Wel een hoop werk voor de kleine wegwerkertjes natuurlijk, om razendsnel de verkeersborden en stoplichten aan te passen aan de nieuwe situatie.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:04 schreef Atreidez het volgende:
Ja, dat klopt wel dat ze links rijden bij UK english. Zo realistisch is het spel wel gemaaktMaar hoe je het om kan zetten weet ik niet zo zeer, ik neem aan dat je het gewoon opnieuw kan installeren waarbij je de goeie taal kiest.
Je steden blijven wel werken, maak je daar maar geen zorgen over. Ik zou ze wel even backuppen, voor het geval het programma ze overschrijft tijdens de installatie.
Echt een mega mooie Regio Atreidezquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb t wel installed staan maar niet meer gespeelt voor een lange tijd. Ben ook bang dat ik mijn resultaat niet meer kan overtreffen
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat er geen demand is kan zijn omdat je stadje tevreden is. Je kan denk ik het beste nu een buurstadje maken die een andere opzet heeft (bv. zonder boeren en met dirty industrie), dan zal je zien dat de demand van je eerste stad ook weer omhoog gaatquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:48 schreef Fantus het volgende:
Ik heb een marktplaats erbij, gevangenis en een high school. Prima allemaal. Het enige is dat er geen vraag naar wat dan ook is. Eens kijken hoe ik dat ga oplossen. Het eerder genoemde probleem zit er nog steeds in, dat is wel jammer. Maar het spel blijft gewoon erg tof en indrukwekkend. Er zijn maar weinig spellen die dat voor elkaar krijgen.
Thnxquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:57 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Echt een mega mooie Regio Atreidez
* Atreidez jaloers is!
Verwijderd?quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
ThnxAl is dat plaatje op dit moment nog me enige herinnering
Nouja.. Nee, ik heb m nog.. Maar de overzichtskaart laat maar de helft van me stadjes zien, en sommige zijn dan nog maar half af. Beetje weird. Ik heb nog wel alle bestandsnamenquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:05 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Verwijderd?
mag ik je op MSN toevoegen? heb je even nodigquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nouja.. Nee, ik heb m nog.. Maar de overzichtskaart laat maar de helft van me stadjes zien, en sommige zijn dan nog maar half af. Beetje weird. Ik heb nog wel alle bestandsnamen
Logische verklaring, dat ga ik eens proberen. Voorheen speelde ik altijd 1 stad 'uit' totdat het land op was. Nu ga ik eens proberen om meerdere steden met elkaar te laten werken. Die 2 miljoen inwoners van jou is echt bizar, daar was je wel een tijdje mee bezig zekerquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:57 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat er geen demand is kan zijn omdat je stadje tevreden is. Je kan denk ik het beste nu een buurstadje maken die een andere opzet heeft (bv. zonder boeren en met dirty industrie), dan zal je zien dat de demand van je eerste stad ook weer omhoog gaat
Onder het vraagtekentje zit een ander knopje, ook met een vraagtekentje. Die kan je op een huis of weg of bedrijf klikken en dan zie je hoe de mensen naar en vanaf dat punt reizen. Voor je andere probleem is dus de gouden regel dat je nooit woonwijken met werkgebieden via kleine wegen moet verbinden. Als de snelweg ze naar hun werk kan brengen moet je die kleine wegen gewoon weg breken. Dan moeten ze wel via de snelwegquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:29 schreef Fantus het volgende:
Ik hoorde ook dat je de commute time per aparte inwoner kan bekijken. Dus ook de route die ze afleggen. Waar kan ik dit vinden? Het enige wat ik zie is of de commute short, medium of long is. Een snelweg die ik had gebouwd werd ook niet gebruikt. Het lijkt erop alsof de inwoners niet de snelste weg kiezen, maar de kortste. Ongeacht de drukte. Erg vervelend aangezien 1 woonwijk het moet afzien. Ik heb er een sim geplaatst en zoals verwacht klaagt hij het meest over het geluids overlast.
Ze op een snelweg dwingen is eigenlijk wel handig ja, niet over nagedachtquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Onder het vraagtekentje zit een ander knopje, ook met een vraagtekentje. Die kan je op een huis of weg of bedrijf klikken en dan zie je hoe de mensen naar en vanaf dat punt reizen. Voor je andere probleem is dus de gouden regel dat je nooit woonwijken met werkgebieden via kleine wegen moet verbinden. Als de snelweg ze naar hun werk kan brengen moet je die kleine wegen gewoon weg breken. Dan moeten ze wel via de snelweg
Ik probeer het elke keer, maar t lukt niet echt om de tijd en wilskracht te vinden. Ik kwam trouwens een plaatje tegen van Konstructika van toen ik net was begonnen met die regio.. Als je op de grote foto zoekt naar hetzelfde stadje is ie aardig veranderd. Maargoed, dat was januari 2003, toen ben ik dus ws. begonnen..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:04 schreef Fantus het volgende:
[..]
Ze op een snelweg dwingen is eigenlijk wel handig ja, niet over nagedacht
Een snelweg of trein kan nu wel handig worden. Ik zal vanavond of morgen wat screenshots posten. Ben je nog verder gegaan met jou stad eigenlijk?
Anders maak je er een woestijn bij met sandwormen en spice dune fanquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb t wel installed staan maar niet meer gespeelt voor een lange tijd. Ben ook bang dat ik mijn resultaat niet meer kan overtreffen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja idd.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:47 schreef Atreidez het volgende:
Zie ik dat goed? Grachten?
Yup, zoals je zietquote:Op zondag 1 augustus 2004 01:51 schreef Brasco125 het volgende:
Hee Fantus! ook op fok forum??? (ja dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |