Hmm.. das raar.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:47 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Die site is anders nu nog steeds niet van Microsoft zo te zien?
ze lezen dus meequote:From: Google <help@google.com>
Date: Thu, 15 Jul 2004 14:19:07 +0200
To: klonterkont @ hotmail . com
Subject: Haaj
WiJ KuNnEn OoK NeDeRlAnDsSssszz
Thx voor het linkje!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:24 schreef engessa het volgende:
[..]
Hmm.. das raar.
Maar in iig: http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=33463&mxp=41
Nee, maar is dat het niveau van je bezoekers?quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:23 schreef haaahaha het volgende:
Trouwens, f1908, zit jij nou de hele tijd op 'me moeder naakdt' te zoeken??
wel de meest briljante manier die ik ken dan....quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:30 schreef F1908 het volgende:
Dus toch een verkapte manier je site te promoten..
Is helemaal niet erg hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
sartpagina
Jongen dat heeft hij gewoon verzonnen, snap dat danquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:46 schreef Abednegoo het volgende:
[..]
wel de meest briljante manier die ik ken dan....een supblieme page hebben, en google die je helpt met het trekken van mensen door dit soort acties...
![]()
spelbreker, laat hem nou in die waanquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:07 schreef inXs het volgende:
psssstttttttt een email is niet rechtsgeldig, die kan je dus als niet ontvangen beschouwen.. Pas als er een getekende brief op de mat ligt heeft het enige juridische waarde..
quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:09 schreef F1908 het volgende:
[..]
spelbreker, laat hem nou in die waan
Ik heb een uurtje geleden die man van google teruggemaild met het verzoek me een schriftelijke bevestiging te sturen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:07 schreef inXs het volgende:
psssstttttttt een email is niet rechtsgeldig, die kan je dus als niet ontvangen beschouwen.. Pas als er een getekende brief op de mat ligt heeft het enige juridische waarde..
Kun jij niet ophoeren? Je bent hoogst irritant.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:12 schreef F1908 het volgende:
ik help je met promoten dus wat zeur je nou.
stank voor dank![]()
looool. en in een dikke jaquar zeker met van die donkere zonnebrillen en handschoenen en een sjaal midden in de zomer met de mededeling: "wij komen uw domeintje even opeigenen, werkt u vanzelf mee, of zullen we u even helpen"quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:40 schreef yohan.nl het volgende:
Staan er straks 2 heren strak in het pak op je stoepje in Almeloe... Google International Unlimited, Good afternoon.
Nou, wat wil je ermee zeggen?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:14 schreef Ab-Normaal het volgende:
ps heb naar 2 van dit forum een mail gestuurd onder de naam < info@google.com >
Dit was alleen om even te laten zie hoe simpel ze ook een fake mail kunnen opzetten.
Ik heb tevens niets gemaild naar de topic starter.
en nu ga ik maffen
Juist. Als ze het zo graag willen hebben, laat maar een prijs zien van minimaal 4 nullen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:29 schreef Byte_Me het volgende:
heb je rechtsbijstandsverzekering? dan zou ik het lekker op de spits drijven, kijken of er wat te verdienen valt. zij zullen graag wat afkopen, omdat het gewoon erg duur is iedereen steeds aan te klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |