abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20633611
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:28 schreef TjetMaster het volgende:
[afbeelding]
Whaaha die knop is nieuw voor me!!
Ik heb al een mod gemaild!
pi_20633628
Morgen effe nalezen of ik een rechtsbijstandverz heb, weet het zo niet eens. :S
pi_20633689
Het lijkt erop alsof google alle domeinnamen wil hebben.
Zie http://www.hoehel.be/reclamoasje.htm

De kans dat al die mailtjes daadwerkelijk van google afkomstig is, is zeer groot. Aangezien het vermelde referentie nummer overal verschillend is.

Alleen begrijp ik niet wat ze bedoelen met:
quote:
Doarom, wen die dutsers nen west-vloamsche versie van dien mail gevroagd.
pi_20633710
Hey, da's een andere mail dan ik tot nu toe heb gezien!
  donderdag 15 juli 2004 @ 01:37:49 #105
27760 Abednegoo
Burning through your firewall
pi_20633720
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:35 schreef damatrix het volgende:
Het lijkt erop alsof google alle domeinnamen wil hebben.
Zie http://www.hoehel.be/reclamoasje.htm

De kans dat al die mailtjes daadwerkelijk van google afkomstig is, is zeer groot. Aangezien het vermelde referentie nummer overal verschillend is.

Alleen begrijp ik niet wat ze bedoelen met:
[..]
en daarom hebben we een nederlandsen en westvlaamse versie van de mail gevraagd??
wiiiehoe :)
pi_20633721
Opvallend is trouwens wel dat al die mails rond 15 juni zijn verstuurd!
pi_20633762
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:37 schreef Abednegoo het volgende:

[..]

en daarom hebben we een nederlandsen en westvlaamse versie van de mail gevraagd??
En daarom hebben we die Duitsers om een westvlaamse versie gevraagd.
Blijkbaar noemen ze iedereen die niet uit westvlaanderen komt Duitsers. Of alleen bedrijven die hun Domein willen veroveren.
pi_20633783
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:37 schreef Abednegoo het volgende:

[..]

He, dat kan wel een juiste vertaling zijn.

dutsers is blijkbaar vlaams voor nederlands
  donderdag 15 juli 2004 @ 02:21:14 #109
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_20634152
[edit] In de Openingspost staat óók een stukje over het feit dat je www.googel.nl geclaimed hebt.......vandaar onderstaande reactie, als het alleen over dat mailadres uitgaat..........ook die behoren toe aan een domein [/edit]

Mischien een overbodige post, maar "iedereen" weet nu wel dat ook Google commerciëel is gegaan en dus de beursvloer aan het betreden is........(En dus iedere mogelijkheid aangrijpt om een ander op dit feit te wijzen.)
"Spel" wat jij wil spelen met Google is een op voorhand verloren zaak omdat de naam Googel te veel weg heeft van Google. (Google is Amerikaans, en dus is er al een précedent met een geval zoals www.MikeRowSoft.com .......Is absoluut niet te bereiken door een tikfout, maar MS vond de naam te veel gelijken (en dus is de gehele site nu niet meer bereikbaar........dankzij een verloren zaak). In jouw geval kan het nog wél om een simpele tikfout gaan en dus zouden mensen die www.google.nl zoeken perongeluk uit kunnen komen op www.googel.nl.)

én joost mag weten van voor een pôrn daar gehosted gaat worden als wereldwijd bekend is dat deze site óók bestaat..........Én juist op dit soort dingen zit google niet te wachten (is gewoon schadelijk voor de naam). ff btw....... www.googel.com is ook al van www.google.com

Verstandig is een actie zoals je nu in gedachte hebt dus alleszins

En nog ff als PS......... Zet de originele mail eens hier neer, ipv een quote ..... Ik heb zo'n vermoeden dat daar iets te veel redirections in zitten die dmv [ url="zet er een willekeurig adres in" ]........BlabLaBLAA [/ url] gemaakt zijn

[ Bericht 5% gewijzigd door wimmel_1 op 15-07-2004 02:52:38 ]
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_20634833
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 02:21 schreef wimmel_1 het volgende:

En nog ff als PS......... Zet de originele mail eens hier neer, ipv een quote ..... Ik heb zo'n vermoeden dat daar iets te veel redirections in zitten die dmv [ url="zet er een willekeurig adres in" ]........BlabLaBLAA [/ url] gemaakt zijn
Die mail is die ik gequote heb in m'n openingspost is het originele eerste mailtje.
pi_20635248
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 02:21 schreef wimmel_1 het volgende:
én joost mag weten van voor een pôrn daar gehosted gaat worden als wereldwijd bekend is dat deze site óók bestaat..........Én juist op dit soort dingen zit google niet te wachten (is gewoon schadelijk voor de naam). ff btw....... www.googel.com is ook al van www.google.com
Daar had ik eigenlijk nog niet echt direct aan gedacht, maar is inderdaad wel een plausibelle uitleg waarom google al die naam-lijkende domeins in het bezit wil hebben.
  donderdag 15 juli 2004 @ 08:55:24 #112
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_20635263
Als google het wil ben je die site kwijt.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20635298
Ja, zover was ik dus eigenlijk ook wel, hoewel ik wel antwoorden van mensen in de domein-branche krijg dat google niet zomaar m'n domein kan opeisen, dat ik de content van de site moet aanpassen, en dat ik als ik wil geld kan vragen voor een eventuele overzetting van mijn domein.
Ik ben nog even wat mensen aan het peilen over wat mijn opties zijn.
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:13:30 #114
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_20636179
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 00:27 schreef sop het volgende:
Kost dat eigenlijk wat, een domein verhuizen. Zo nee, dan kunnen we een FOK! razende domeinwissel roulette opzetten. Verhuizen we gewoon iedere keer het domein als iemand een mailtje van google krijgt. Kijken hoe hard die advocaten en/of het Trademark Enforcement Team achter de feiten aan rennen
Het is ook mogelijk om beslag te leggen op een .nl domein. Hierdoor zijn geen wijzigingen aan het domein meer mogelijk terwijl er een procedure loopt of het domein moet worden overgedragen.
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:02:02 #115
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_20637062
Als je nou geen Google-kloon had gemaakt, kon je nog claimen dat het een verbastering van het Nederlandse woord "goochel" was.... Maar als je, op een naam die op Google lijkt, een Google-search-website maakt, dan JA, dat verlies je in de rechtzaal, en dat kost je geld...
censuur :O
pi_20637214
Al die andere sites die een mailtje hebben gekregen hebben geen actie ondernomen. En ze zijn niet gesued ofzo

Ik zou het nog lekker ff afwachten allemaal
pi_20637521
Het enige wat ik nog vreemd vind is dat google eerst zegt dat tmenforce@google.com niet door hun gebruikt wordt, en men nu zegt het email adres wel te gebruiken.
Ik heb daarom het vriendelijke verzoek terug gestuurd voor een schriftelijke bevestiging van het feit dat tmenfroce@google.com daadwerkelijk gebruikt wordt door google inc., en dat het daadwerkelijk google inc. is die mijn domein wil.
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:32:29 #118
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_20637833
Die site is echt geweldig, googel.nl, die laatste 2 letters zitten namelijk op dezelfde toetsenbordlijn, die mep je dan vaak niet helemaal goed.

Vooral houden dus
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_20638135
De mail kan fake zijn , want ik had een mailbomb site daar kon je zelf een mail adres opgeven van wie die afkwam , zo heb ik paar leuke mails verstuurd van de schooldirecteur naar de congierce op school .
Maarja als dit geen fake is gewoon geld eisen , hun willen jou domein dus.
pi_20638618
Het tmenforce@google.com zou nep kunnen zijn, maar ik heb gemaild naar help@google.com met de vraag of tmenforce@google.com nep is, 1e keer zeiden ze dat het niet van google afkomstig was, 2de keer kreeg ik een reply van google.com dat ze het tmenforce@google.com emailadres wel gebruiken. Dat laatste mailtje kwam van een senior counsel knakker.
pi_20638734
Misschien is het een infiltrant binnen Google
pi_20638746
Anyway, een e-mail is geen rechtsgeldig document, dus ze zullen toch op z'n minst schriftelijk contact met je moeten zoeken, willen ze een poot hebben om op te staan.
pi_20638816
Ik heb die senior counsel net vriendelijk verzocht om me een schriftelijke bevestiging van dit alles te sturen. En gevraagd of ie er een paar stickers bij in de enveloppe wilde doen.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:19:23 #124
32422 engessa
Who's dirty?
pi_20638992
Nogmaals, ik zou niet in protest gaan maar gewoon proberen er zo veel mogelijk geld uit te slepen. Stuur een mailtje dat je best bereid bent om je domein over te hevelen maar vraag wat zij daar tegen overstellen. Je maakt altijd kosten, al is het alleen maar de tijd die je erin steekt.

Kijk ook eens hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/884347/, staat volgens mij wel wat info in.
pi_20639082
Thx voor de link, ik ga zeker een vergoeding vragen, maar moet daarvoor eerst zeker weten (schriftelijk) dat het echt google is waar ik nu mee zit te mailen.
Ik hoop op een paar zonnekleppen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')