abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20633205
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 00:57 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Weet je vriendin wel dat je dat lekker vind? Misschien moet je eens naar een homo-erotisch-getint forum gaan, vast wel mensen die erover mee kunnen praten!
JIJ KUNT DIE ZOEKTERMEN NOG WEL BEKIJKEN Hè
pi_20633219
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 00:58 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Misschien moet je m'n openingspost eens helemaal lezen.
ow eh..

niet echt gelezen
pi_20633223
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:00 schreef Abednegoo het volgende:

[..]

t is en blijft toch vreemd dat ze eerst stellig ontkennen dat ze het niet kennen, en in tweede instantie toch weer wel???
Ja klopt! Maar misschien is dat wel uit te leggen als dat ze niet bekend willen hebben dat ze via dat emailadres actief optreden tegen url's die op google.com lijken? Ik weet het niet.
Ook vreemd is dat die belg ook gereageerd heeft op dat mailtje, nooit antwoord heeft gehad, maar ik er wel antwoord op krijg..
  donderdag 15 juli 2004 @ 01:03:50 #79
27760 Abednegoo
Burning through your firewall
pi_20633263
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:01 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ja klopt! Maar misschien is dat wel uit te leggen dat ze niet bekend willen hebben dat dat emailadres actief optreedt tegen url's die op google.com lijken? Ik weet het niet.
Ook vreemd is dat die belg ook gereageerd heeft op dat mailtje, nooit antwoord heeft gehad, maar ik er wel antwoord op krijg..
lol, daar zal het wel een belg voor zijn

zijn er al mensen van hun domein afgetrapt? gewoon ff in de gaten houden, en anders flink gaan lopen groupen
wiiiehoe :)
pi_20633292
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:03 schreef Abednegoo het volgende:

zijn er al mensen van hun domein afgetrapt? gewoon ff in de gaten houden, en anders flink gaan lopen groupen
Dat weet ik verder niet, daar ga ik morgen effe in duiken. Nu eerst in mn bedje!
  donderdag 15 juli 2004 @ 01:06:06 #81
27760 Abednegoo
Burning through your firewall
pi_20633315
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:05 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Dat weet ik verder niet, daar ga ik morgen effe in duiken. Nu eerst in mn bedje!
tukse.

en hou me ff op de hoogte, ik vind het wel een mooi fenomeen email adres kan je vast in mn profiel wel ergens rippen
wiiiehoe :)
pi_20633330
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:06 schreef Abednegoo het volgende:

en hou me ff op de hoogte, ik vind het wel een mooi fenomeen email adres kan je vast in mn profiel wel ergens rippen
Is goed!!!
  donderdag 15 juli 2004 @ 01:10:01 #83
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_20633374
Ik zou wachten op bericht van Alldomains, hun vragen of ze bewijs op papier willen geven van de opdracht en met deze info naar google stappen of dit inderdaad van hun afkomt.
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
  donderdag 15 juli 2004 @ 01:13:58 #84
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_20633411
-edit MUUS- Dit is niet de bedoeling. Geen prive info van een andere user zomaar online zetten!

[ Bericht 88% gewijzigd door MUUS op 15-07-2004 01:39:42 ]
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_20633451
Man, moet die naam nou zo expliciet in je post genoemd worden? Zo aandachtsgeil ben ik nou ook weer niet hoor.. :S
pi_20633457
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:00 schreef Abednegoo het volgende:

[..]

t is en blijft toch vreemd dat ze eerst stellig ontkennen dat ze het niet kennen, en in tweede instantie toch weer wel???
Simpel.
Een of andere jodokus kwak probeerd jou je domein afhandig te maken door een doorzichtig mailtje te sturen.
Jij vraagt aan google of het van hun afkomstig is.
Google zegt nee.
Google kende jouw domein nog niet.
Google slaapt er een nachtje over.
Google denkt, hey, motherfucking shit.
Google zegt hallo, dat lijkt wel erg op ons domein.
Google stuurt jou een mail dat het van hun afkomstig is en dat je het domein moet overdragen aan hun.
Google blij.
Jij opent een topic op fok.

pi_20633461
Beetje matig om iemands naam zo te posten.
pi_20633474
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:18 schreef -Xerxes- het volgende:

Ja, heb ik ook aan zitten denken. En waarschijnlijk is dat ook zo, ik ben zo stom geweest om in het 2de mail wat ik naar help@google.com heb gemaild de googel.nl domein te noemen.
pi_20633479
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:18 schreef Leutje het volgende:
Beetje matig om iemands naam zo te posten.
Correct! Ik ga er ook vanuit dat die naam daar zometeen niet meer staat, alsmede de link naar sidn... :S
pi_20633490
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:17 schreef haaahaha het volgende:
Man, moet die naam nou zo expliciet in je post genoemd worden? Zo aandachtsgeil ben ik nou ook weer niet hoor.. :S
ach.. als mensen het echt willen weten kijken ze wel bij de whois van je domein dus zo erg is het toch niet
pi_20633509
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:18 schreef -Xerxes- het volgende:

Maar, het 2de mail van tmenforce@google.com heeft het over Alldomains wat het domain google behandeld. Het 3de mailtje van die counsel knakker verzoekt me alleen mee te werken aan het transfer waar ze in het 2de mailtje over hebben.
Als het 3de mailtje echt van google zou zijn, en het 2de mailtje niet, op wat voor manier houden ze me dan voor de gek? Niet lijkt me...
pi_20633517
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:21 schreef RaZmIR het volgende:

[..]

ach.. als mensen het echt willen weten kijken ze wel bij de whois van je domein dus zo erg is het toch niet
Ja, maar niet iedereen weet dat, en m'n naam hier op dit forum houdt in dat het in de zoek resultaten tevoorschijn kan komen, dat is minder..
pi_20633520
Der staat me een beetje teveel GOOGLE in die tekst
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_20633559
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:23 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ja, maar niet iedereen weet dat, en m'n naam hier op dit forum houdt in dat het in de zoek resultaten tevoorschijn kan komen, dat is minder..
Doe anders ff een topicreport, niet anoniem en even vragen of een mod je naam wil weg-editten.
Zal denk ik niemand moeilijk over doen
  donderdag 15 juli 2004 @ 01:28:08 #95
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_20633571
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:23 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Maar, het 2de mail van tmenforce@google.com heeft het over Alldomains wat het domain google behandeld. Het 3de mailtje van die counsel knakker verzoekt me alleen mee te werken aan het transfer waar ze in het 2de mailtje over hebben.
Als het 3de mailtje echt van google zou zijn, en het 2de mailtje niet, op wat voor manier houden ze me dan voor de gek? Niet lijkt me...
zoals ik al zei:

Ik zou wachten op bericht van Alldomains, hun vragen of ze bewijs op papier willen geven van de opdracht en met deze info naar google stappen of dit inderdaad van hun afkomt.
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
pi_20633575
Een topicreport? Je bedoelt dat ik effe een online mod moet mailen of ie m'n naam wil weghalen?
pi_20633579
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:28 schreef DJ_Scuff het volgende:

[..]

zoals ik al zei:

Jep, dat ben ik ook van plan.
pi_20633585
pi_20633597
heb je rechtsbijstandsverzekering? dan zou ik het lekker op de spits drijven, kijken of er wat te verdienen valt. zij zullen graag wat afkopen, omdat het gewoon erg duur is iedereen steeds aan te klagen.
pi_20633602
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:28 schreef haaahaha het volgende:
Een topicreport? Je bedoelt dat ik effe een online mod moet mailen of ie m'n naam wil weghalen?
Bovenaan het topic, meteen rechts van de titel staat een icoontje met een uitroepteken.
Kan je op klikken en een opmerking invullen, vinkje anoniem uitvinken zodat de mods zien dat het van jou afkomt en dan zien hun dat.

Is iets nieuws van breuls zn replique zegmaar
Werkt prima
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')