Ja, het ip adres in de header van die counsel knakker is 216.239.45.4, wat van google inc. afkomt.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:24 schreef Tedkees het volgende:
Heb je bij die senior trademark counsel de ip-adressen gecontroleerd? En stond er echt counsel?
klus er dan een mooi stukje text onder waarin je zegt dat je niets met google te maken hebt, en al helemaal geen sponsor contracten or what soever hebt met ze. niemand die je wat kan maken in de rechtbank, en zeker weten dat het je een flinke dot (media) promotie oplevertquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:23 schreef haaahaha het volgende:
Ja, die win-win zien zij als ik dat mailtje wat ik in m'n openingspost heb gequote lees dus wel anders..
Haha mwa nee man, ik wil er niks aan verdienen, ik heb er lol aan, en dat vind ik zat.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:27 schreef Abednegoo het volgende:
gheghe, ik weet nog wel een webwinkel die je een leuke % marge wil geven voor een linkie
looooolquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:27 schreef sop het volgende:
Kost dat eigenlijk wat, een domein verhuizen. Zo nee, dan kunnen we een FOK! razende domeinwissel roulette opzetten. Verhuizen we gewoon iedere keer het domein als iemand een mailtje van google krijgt.Kijken hoe hard die advocaten en/of het Trademark Enforcement Team achter de feiten aan rennen
daarom, en een klein bannertje erbij geeft je ook gelijk je doekoes om de rechtzaak aan te kunnenquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:29 schreef haaahaha het volgende:
Morgen wel effe webwereld mailen, toch leuk als m'n domeintje daar op komt te staan!
Ga eens google (googel) 'en op netschaap.nlquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:27 schreef Abednegoo het volgende:
[..]
niemand die je wat kan maken in de rechtbank
ik ben wel eens op je site belandquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:31 schreef haaahaha het volgende:
Ik kan trouwens met googel precies zien welke maat slip je draagt, dus pas maar op als je d'r naartoe surft.
lolquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:31 schreef haaahaha het volgende:
Ik kan trouwens met googel precies zien welke maat slip je draagt, dus pas maar op als je d'r naartoe surft.
Ah, ik kijk effe in de boeken waar je destijds op gezocht hebt.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben wel eens op je site beland![]()
ongetwijfeld onschuldiger dan al die dingen die ik in de loop der tijd in google heb gezochtquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:33 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ah, ik kijk effe in de boeken waar je destijds op gezocht hebt.
Ik heb geen zin in dat gezeur eromheen. Ik heb vanaf het begin er rekening mee gehouden dat google.com contact met me zou opnemen, en dat is nu dus. En zonder die zoekbar die er nu opstaat, wat zou ik anders met dat domeinnaampje willen? Geld hoef ik er niet mee te verdienen..quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:33 schreef Abednegoo het volgende:
[..]
lol![]()
maar waarom zou je zo zonder horten en stooten je domeintje afstaan?
Tieten schrijf je niet met 2 t's in het midden.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ongetwijfeld onschuldiger dan al die dingen die ik in de loop der tijd in google heb gezocht![]()
tyttenquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:35 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Tieten schrijf je niet met 2 t's in het midden.
Ik neem aan dat ze jou wel betalen wat jij ervoor betaald hebt? Ik bedoel, het mag dan in ons übercommerciële systeem wel zo zijn dat dit soort bedrijven patent aan kunnen vragen op alles behalve het leven, maar juridisch ben jij niet verplicht het gratis van de hand te doen lijkt me?quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:23 schreef haaahaha het volgende:
Ja dat lijkt mij dus ook, leshy. Denk dus dat ik van het domein af ben.
wel als je het fout schrijftquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:35 schreef haaahaha het volgende:
Tieten schrijf je niet met 2 t's in het midden.
Dat weet ik verder niet! Het domein kost me opzich niks op jaarbasis.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:37 schreef heiden6 het volgende:
maar juridisch ben jij niet verplicht het gratis van de hand te doen lijkt me?
lol... ik denk dat er zat zullen zijn die dit wel zouden willen doenquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:35 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in dat gezeur eromheen. Ik heb vanaf het begin er rekening mee gehouden dat google.com contact met me zou opnemen, en dat is nu dus. En zonder die zoekbar die er nu opstaat, wat zou ik anders met dat domeinnaampje willen? Geld hoef ik er niet mee te verdienen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |