Hij heeft toch maar 1 'O'?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
zet gewoon de letters Googel op je reet en maar daar een foto van en zet die erop.
en dan de tekst eronder, klik hier om naar binnen te gaan
quote:Er is een getrouwd stel waarvan de man gek is op Brigitte Bardot.
De dag voordat ze 25 jaar getrouwd zijn laat ze op beide delen van haar kont een grote B zetten. Dus de volgende dag gaan ze hun trouwdag in bed vieren en zegt de vrouw vlak voordat ze beginnen: "Kijk eens schat, ik heb extra voor jou een naam op mijn kont laten tatoeëren, weet je wie 't is?"
Zegt de man: "Bob, wie is Bob???"
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:27 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hey haaahaha je bent gewoon een echte mongool dat je nix met dit domein doet. . .al die bezoekers. . die gooi je gewoon wegpff
hoezo? zo heeft google meer reden om je domein af te pakken... Zo heeft niemand er wat aanquote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:04 schreef haaahaha het volgende:
Bagger? Wat??![]()
Man, dat is geen bagger!!
Maar er werd me aangeraden de zoekbar eraf te halen.
neequote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:02 schreef sop het volgende:
[..]
Hij heeft toch maar 1 'O'?
Of refereerde je niet aan de beroemde mop?:
[..]
quote: banners zijn lame. . .. geld is lame. ..het leven is lamequote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:04 schreef haaahaha het volgende:
[..]Dank je!
joh jou site maakt internet kapot. . .. zo eng is i gewoon . . .quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:15 schreef haaahaha het volgende:
Commercie maakt internet kapot, ik gooi geen banners op m'n site, never.
bezoekers wegjagen met een simpele banner? zelf geen last van. hé er staat er ook 1 op fok, wat doe je hier dan nog???quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:56 schreef haaahaha het volgende:
Ik wil nergens stoer zijn, maar met een schreeuwerige ruk banner jaag ik meer bezoekers weg dan met die site die ik er nu op heb staan. Hoe denk je dat ik nu gebruik maak van die hits die ik op googel krijg dan?
EN TYFSTRAAL ES OP MET DIE SMILEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 juli 2004 00:24 schreef haaahaha het volgende:
Fok is totaal iets anders. Op mijn site komt simpel weg geen banner, klaar. En vind je die site niet o.k., dan is dat vette dikke pech voor jou.
kotse doe ik van jouquote:Op zondag 18 juli 2004 00:27 schreef haaahaha het volgende:
Ik doe er helemaal niks mee, laat alle 8000 bezoekers die ik dagelijks heb allemaal heel hard wegrennen. Maar ze hebben dan wel stuk voor stuk allemaal mijn eigen sitetje gezien.
doe me een lol, en rot op.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:29 schreef haaahaha het volgende:
Doe me een lol, en ga nog een keer naar googel.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |