Vind jij zijn muziek van de laatste 10 jaar ook goed? Dat haalt het toch niet bij zijn eerdere werk?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:09 schreef BVO het volgende:
Z'n muziek is.

Invincible is idd een matig album, de overige CD's vind ik eigenlijk allemaal goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Vind jij zijn muziek van de laatste 10 jaar ook goed? Dat haalt het toch niet bij zijn eerdere werk?

De Jackson Five??quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Vind jij zijn muziek van de laatste 10 jaar ook goed? Dat haalt het toch niet bij zijn eerdere werk?

De nummers die ik ken zoals "ABC" en (ik dacht) "I’ll be there" vond ik heel goed. Verder ken ik eigenlijk te weinig van de Jackson 5 om een oordeel te vellen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:14 schreef niksan het volgende:
De Jackson Five??![]()

dan is het goedquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:16 schreef Dada het volgende:
[..]
De nummers die ik ken zoals "ABC" en (ik dacht) "I’ll be there" vond ik heel goed. Verder ken ik eigenlijk te weinig van de Jackson 5 om een oordeel te vellen.

quote:

ik het History wel eens gehoord...is best goed moet ik zeggenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:19 schreef BVO het volgende:
I'll be there is goed, net als dat andere (bekende) nummer van The Jackson Five (dat nummer dat Alice zong tijdens Idols, ben de titel vergeten). Voor de rest heb ik alleen muziek van hem van Thriller/Bad/Dangerous/Off the Wall/History... en volgens mij vergeet ik dan nog een album..

en armquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
Ik hoef helemaal niet te werken..
Lui..

En vandaag ook al van 7 tot 3 en van 6 tot 9quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:19 schreef niksan het volgende:
[..]
begin je om 7 uur!
ik met mijn 9 uur

Juist niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:21 schreef niksan het volgende:
[..]
en arm![]()

quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
Ik hoef helemaal niet te werken..
Lui..

bij mij stroomt het geld altjid binnenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Juist niet..
Heb voorlopig ff genoeg, als het op is ga ik weer werken..

Ik heb een aantal doelen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]Zoek een doel in je leven Geen Hind
![]()

quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
En vandaag ook al van 7 tot 3 en van 6 tot 9

Wat een kuttijden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
En vandaag ook al van 7 tot 3 en van 6 tot 9

Ik kon in mij drie vrije uurtjes wel mooi het einde van de Tour zienquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een kuttijden..

Mancebo was weer goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kon in mij drie vrije uurtjes wel mooi het einde van de Tour zien![]()
Ik werk bij de Edah Slagerij Distributiecentrum, Duiveltja

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |