Inderdaad wel bizar... Ik ken verder niemand die 1TB aan dataverkeer heeftquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:46 schreef johnneman het volgende:
maar hee xost hoe kom je aan 990GB teveel dan aan dataverkeer?
en vind je host dat niet erg dan wat er nu gebeurd?
uploaden gaat btw flex
en kippiej, je bent blijven steken bij nr 201 bij ibiza fever volgens mij, t gaat nie verderquote:\losse nr's
01 - Over The Hills And Far Away.mp3
02 - Kate Ryan - Only If.mp3
107 Starsplash - Alive (radio edit).mp3
AFI - Morningstar.mp3
AFI - Sing The Sorrow - 03 - Bleed Black.mp3
Blink 182 - Stockholm Syndrome.mp3
Jk - Go On.mp3
Jurgen Vries - The Opera Song.mp3
Jurgen Vries feat. Shena - Wilderness.mp3
Ron Van Den Beuken - Overdrive (pres. clokx).mp3
The Lost Prophets - Last Train Home.mp3
\albums
Masters of Hardcore 2004
Goed planquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:53 schreef Mazora het volgende:
nog wat videoclips erop gooien?
Wel jammer dat ik nie kan uploaden, want fok:fok werkt niet echt(meer)quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:54 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Goed plan
Ff testje enzoquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:34 schreef johnneman het volgende:
[..]
wtf is btw "marksters rulezz", staat onder music, zo naast albums enzo! en maar 1 nr erin.. hardcore nr dacht ik..
och jee , zo veel dataverkeer en zo weining tijdquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:02 schreef xost het volgende:
Ik heb nog 990 gigabyte dataverkeer over op mijn servers tot en met de eind van deze maand![]()
Jullie mogen kiezen wat ik er mee doe![]()
Ook last vanquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:00 schreef johnneman het volgende:
wtf is dit :|
550 Can't change directory to /public_ftp/incoming/music/albums: No such file or directory
opeens?
Als dat zo is zijn het kaffers, want hij zou toch nog bijna 1TB aan dataverkeer over hebben?quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:03 schreef johnneman het volgende:
zullen de admins van zn hostingbedrijf er8er zitten?
ik d8 1st een vieze fokker die alles had gedelete ofzo,
maja als het ook om rechten en passwords gaat, dan word het anders..
dammed man, al mijn (ons dan, ook) werk voor niks![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |