abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juli 2004 @ 20:42:34 #1
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20626224

Bespreek hier alles wat met de mooiste en de best club uit Spanje te maken heeft.

[ Bericht 21% gewijzigd door golfer op 06-08-2004 20:52:19 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 14 juli 2004 @ 20:45:06 #2
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20626286

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 14 juli 2004 @ 20:46:00 #3
92644 mr_anonimous
pi_20626310
Mooie plaatjes Mitt.

Hey Mitt ben jij een beetje handig met Photoshop?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  woensdag 14 juli 2004 @ 21:36:00 #4
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20627578
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 20:45 schreef mitt het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Die eerste foto, die actie heb ik ook een keer geprobeerd te doen tijdens het hooghouden Kreeg die bal vol op m'n neus
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 15 juli 2004 @ 09:37:13 #5
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20635685
Het ziet er naar uit dat het of een verdediger of een verdedigende middenvelder gaat worden. Het liefst zie ik ze allebei en ik begrijp ook niet echt waarom ze dat niet doen.

Als Viera komt zal het er zo uitzien.

-----------------------------------------------Casillas-------------------------------------------

---------Salgado--------Helguera----------------------Samuel--------------R.Carlos-------

-----------------------------Beckham--------------------Viera---------------------------------

----Figo----------------------------------Raul----------------------------Zidane---------------

----------------------------------------------------Ronaldo---------------------------------------

Als we dus ook nog Carvalho zouden hebben dan kan Helguera op Beckham's positie spelen omdat die daar beter is dan Beckham en Carvalho beter is dan Helguera achterin. Dan hebben we Beckham ook nog als troef en die kan Figo wedstrijden op de bank laten zitten om uit te rusten, of Figo gaat naar de linkerflank en dan kan Zidane wat uitrusten Maar zoals ik hem nu heb gemaakt vind ik hem ook niet verkeerd. Volgend jaar Buffon in het doel en dan hebben we het mooiste elftal dat er ooit heeft gestaan. Dat hebben we nu ook al alleen dan zal het nooit mooier kunnen.

Als je dan een benefiet wedstrijd hebt nodig je gewoon Real uit, dan heb je alle sterren al binnen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20636087
ik wil een brief schrijven naar Figo, wie heeft z'n adres?
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:23:02 #7
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20636345
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 10:07 schreef mat_herben het volgende:
Om wat te vermelden?
pi_20636446
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 10:07 schreef mat_herben het volgende:
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:32:46 #9
92644 mr_anonimous
pi_20636503
Ik snap het niet hoor. Als Morientes naar Chelsea vertrekt dan heeft Real toch genoeg in kas om Carvalho te halen?
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:45:33 #10
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20636723
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 10:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik snap het niet hoor. Als Morientes naar Chelsea vertrekt dan heeft Real toch genoeg in kas om Carvalho te halen?
Maar dan moeten ze ook geld investeren in een goeie 3de spits. En Viera er ook bij.

Samuel was zeg maar 25 miljoen, Viera 35, Carvalho 25/30, 3de spits 15/20, nieuwe extra back 5.

Reken maar eens uit dan 100 miljoen terwijl je er maar 30 terug krijgt voor Morientes. Zijn niet veel clubs die 70 miljoen uitgeven. (We hebben dan overigens wel gigantisch versterkt met 3 wereldtoppers op die posities.
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:55:56 #11
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20636920
Waarom worden er niet een paar breedte-versterkingen gekocht voor een lage prijs..Naast de verdedigende problemen was dat ook wel een grote oorzaak van het vorige seizoen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:13:50 #12
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20637328
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 10:55 schreef mitt het volgende:
Waarom worden er niet een paar breedte-versterkingen gekocht voor een lage prijs..Naast de verdedigende problemen was dat ook wel een grote oorzaak van het vorige seizoen.
De jongens die vorig jaar in de basis stonden schuiven op als er (dure) spelers komen die in de basis staan, dan wordt de selectie zoiezo breder.

De Bank:

Morientes (of een ander)
Guti
Mejia
Raul Bravo
Pavon (vind ik zelf niks)
Solari
Portillo
Nieuwe back (voor beide kanten)

Vind ik niet heel slecht Solari en Guti zijn Multifuncioneel en Mejia is achterin ook een hele goede en Morientes is ook niet slecht als 3de man

Er zijn natuurlijk meer spelers maar dat zijn jongens die ik niet goed genoeg vind om op te noemen
pi_20637993
Ik vind het jammer dat Solari zo weinig speelt. Echt een fantastische speler is dat. Bij elke andere club stond 'ie sowieso in de basis. Hopenlijk ziet Camacho dat ook en is hij vaker te bewonderen.
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:44:10 #14
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20638085
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 11:39 schreef gras het volgende:
Ik vind het jammer dat Solari zo weinig speelt. Echt een fantastische speler is dat. Bij elke andere club stond 'ie sowieso in de basis. Hopenlijk ziet Camacho dat ook en is hij vaker te bewonderen.
Solari pakt al veel minuten mee voor een wisselspeler. Hoe jij het zegt klinkt het alsof je hem basis wil laten starten, wie zou jij er dan uithalen?

Het is iid een geweldige voetballer. Als Carvalho komt zal die wel bij die deal betrokken raken, zou jammer zijn als ie weg is voor ons maar voor hemzelf is het denk ik wel goed.
pi_20638284
De 'groten' spelen zoveel wedstrijden zoniet alle wedstrijden. Ik denk dan laat die wat minder spelen en zet Solari erin. Hij kan op veel posities uit de voeten, maar vaak brengen ze dan Guti erin die ik toch echt veel minder vindt.

Overigens Real moet géén bankzitters kopen, enkel Ricardo Carvalho en een Viera of een Xabi Alonso. Dan is het team af. Bankzitters komen er vanzelf. Real heeft namelijk een uitstekende jeugdopleiding.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:02:15 #16
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20638562
Als ze nou Solari ruilen met Carvalho met 10 miljoen dan hebben we die voor een zacht prijsje en kan Solari aan z'n eigen ontwikkeling werken.

En dan ruilen we Viera met Morientes en geven we 5 miljoen erbij, dan hebben we die ook binnen Dan is het alleen nog maar nodig om Gillardino te halen voor 20 miljoen en een back die op beide zijdes uit de voeten kan voor 5 mil. Dan zijn we maar 40 miljoen kwijt en zijn we er veel sterker op geworden.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:04:55 #17
92644 mr_anonimous
pi_20638627
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 11:52 schreef gras het volgende:

Overigens Real moet géén bankzitters kopen, enkel Ricardo Carvalho en een Viera of een Xabi Alonso. Dan is het team af. Bankzitters komen er vanzelf. Real heeft namelijk een uitstekende jeugdopleiding.
Die jeugdopleiding is wel goed maar de druk bij Real is te groot om ze te laten rijpen. Ik denk dat het wijs is om ze bij een andere club te laten rijpen zodat ze beter en completer terug keren.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:06:14 #18
92644 mr_anonimous
pi_20638662
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:02 schreef jojomen4 het volgende:
Als ze nou Solari ruilen met Carvalho met 10 miljoen dan hebben we die voor een zacht prijsje en kan Solari aan z'n eigen ontwikkeling werken.

En dan ruilen we Viera met Morientes en geven we 5 miljoen erbij, dan hebben we die ook binnen Dan is het alleen nog maar nodig om Gillardino te halen voor 20 miljoen en een back die op beide zijdes uit de voeten kan voor 5 mil. Dan zijn we maar 40 miljoen kwijt en zijn we er veel sterker op geworden.
Een back die op beide zijden kan spelen voor 5 miljoen? Een beetje optimistisch lijkt me.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:10:38 #19
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20638780
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Een back die op beide zijden kan spelen voor 5 miljoen? Een beetje optimistisch lijkt me.
Voor een wisselspeler wil ik niet teveel betalen. Ik vind Raul Bravo goed genoeg om een paar wedstrijden te spelen als R. Carlos geschorst is (geblesseerd is ie toch nooit). Verder kan Mejia schorsingen opvangen van Samuel en/of Helguera. We hebben daar ook nog Pavon voor. En voor Salgado kan Miñambres wel paar wedstrijdjes spelen, die vind ik dan niet genoeg maar ik wil der niet teveel voor lappen, die nieuwe man zal toch niet veel spelen. Ik zie liever een goeie terug voor Morientes als die weggaat, Ronaldo is jaarlijks paar weken geblesseerd, vorig jaar vielen er geen goals meer toen die weg was.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:14:10 #20
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20638875
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Die jeugdopleiding is wel goed maar de druk bij Real is te groot om ze te laten rijpen. Ik denk dat het wijs is om ze bij een andere club te laten rijpen zodat ze beter en completer terug keren.
Dat klopt wel maar dan zou het nog te gek voor woorden zijn om 3/4 man te halen voor op de bank. Die kosten zoveel. Is handiger om die spelers beetje te laten rijpen bij ons. Jongens als Portillos vertrekken deze zomer denk ik toch al. Dan hebben we als 4de spits nog iemand uit de jeugd die ze er daar achter elkaar inschiet Die verdedigers hoeven van mij niet ergens anders te rijpen, Bravo deed het vorig jaar niet slecht en Mejia speelde, de wedstrijden die die speelde, heel goed. Die kunnen het niveau wel aan.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:15:54 #21
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20638913
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Die wat jij al een tijdje roept, Rozenhal ofzo. Die zal toch niet veel meer kosten, of wel?
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:18:50 #22
92644 mr_anonimous
pi_20638979
Multifunctionele spelers zijn altijd duur. Een talentvolle multifunctionele back vind je niet in de budgetbak denk ik. Als Morientes vertrekt dan moet er inderdaad een vervanger komen. Laat de club zich dus dit seizoen onze pijlen richten op Carvalho, Baros of Gilardino en Vieira. Dan hebben ze het lek boven. Volgend seizoen richten ze dan hun pijlen op een links en een rechtsback, want Salgado en Carlos zijn ook niet meer de jongste.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:20:36 #23
92644 mr_anonimous
pi_20639018
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:15 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Die wat jij al een tijdje roept, Rozenhal ofzo. Die zal toch niet veel meer kosten, of wel?
Hij speelt bij Brugge, dus erg duur moet hij niet zijn maar goedkoop zal hij ook niet zijn denk ik. Reken toch op openingsbod van 10 ofzo. Waarna onderhandeling zo'n 6 a 7 van overblijft.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:22:04 #24
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20639056
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Multifunctionele spelers zijn altijd duur. Een talentvolle multifunctionele back vind je niet in de budgetbak denk ik. Als Morientes vertrekt dan moet er inderdaad een vervanger komen idd. Laat de club zich dus dit seizoen onze pijlen richten op Carvalho, Baros of Gilardino en Vieira. Dan hebben ze het lek boven. Volgend seizoen richten ze dan hun pijlen op een links en een rechtsback, want Salgado en Carlos zijn ook niet meer de jongste.
Zolang niemand tekenen van verval laten zien ben ik niet bang. Carlos is al 33/34 en nog steeds de snelste in europa. De enige die ik er "oud" uit vind zien is Zidane kwa hoe die er conditioneel uitziet heb ik het dan over maar die maakt alles goed met z'n voetballende kwaliteiten.
pi_20639097
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:22 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

De enige die ik er "oud" uit vind zien is Zidane kwa hoe die er conditioneel uitziet heb ik het dan over maar die maakt alles goed met z'n voetballende kwaliteiten.
Sinds hij z'n resterende haar eraf heeft gescheert vind ik hem er al een stuk jonger uitzien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')