Die eerste foto, die actie heb ik ook een keer geprobeerd te doen tijdens het hooghoudenquote:
Om wat te vermelden?quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:07 schreef mat_herben het volgende:
ik wil een brief schrijven naar Figo, wie heeft z'n adres?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:07 schreef mat_herben het volgende:
ik wil een brief schrijven naar Figo, wie heeft z'n adres?
Maar dan moeten ze ook geld investeren in een goeie 3de spits. En Viera er ook bij.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik snap het niet hoor. Als Morientes naar Chelsea vertrekt dan heeft Real toch genoeg in kas om Carvalho te halen?
De jongens die vorig jaar in de basis stonden schuiven op als er (dure) spelers komen die in de basis staan, dan wordt de selectie zoiezo breder.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:55 schreef mitt het volgende:
Waarom worden er niet een paar breedte-versterkingen gekocht voor een lage prijs..Naast de verdedigende problemen was dat ook wel een grote oorzaak van het vorige seizoen.
Solari pakt al veel minuten mee voor een wisselspeler. Hoe jij het zegt klinkt het alsof je hem basis wil laten starten, wie zou jij er dan uithalen?quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:39 schreef gras het volgende:
Ik vind het jammer dat Solari zo weinig speelt. Echt een fantastische speler is dat. Bij elke andere club stond 'ie sowieso in de basis. Hopenlijk ziet Camacho dat ook en is hij vaker te bewonderen.
Die jeugdopleiding is wel goed maar de druk bij Real is te groot om ze te laten rijpen. Ik denk dat het wijs is om ze bij een andere club te laten rijpen zodat ze beter en completer terug keren.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:52 schreef gras het volgende:
Overigens Real moet géén bankzitters kopen, enkel Ricardo Carvalho en een Viera of een Xabi Alonso. Dan is het team af. Bankzitters komen er vanzelf. Real heeft namelijk een uitstekende jeugdopleiding.
Een back die op beide zijden kan spelen voor 5 miljoen? Een beetje optimistisch lijkt me.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:02 schreef jojomen4 het volgende:
Als ze nou Solari ruilen met Carvalho met 10 miljoen dan hebben we die voor een zacht prijsje en kan Solari aan z'n eigen ontwikkeling werken.
En dan ruilen we Viera met Morientes en geven we 5 miljoen erbij, dan hebben we die ook binnenDan is het alleen nog maar nodig om Gillardino te halen voor 20 miljoen en een back die op beide zijdes uit de voeten kan voor 5 mil. Dan zijn we maar 40 miljoen kwijt en zijn we er veel sterker op geworden.
Voor een wisselspeler wil ik niet teveel betalen. Ik vind Raul Bravo goed genoeg om een paar wedstrijden te spelen als R. Carlos geschorst is (geblesseerd is ie toch nooit). Verder kan Mejia schorsingen opvangen van Samuel en/of Helguera. We hebben daar ook nog Pavon voor. En voor Salgado kan Miñambres wel paar wedstrijdjes spelen, die vind ik dan niet genoeg maar ik wil der niet teveel voor lappen, die nieuwe man zal toch niet veel spelen. Ik zie liever een goeie terug voor Morientes als die weggaat, Ronaldo is jaarlijks paar weken geblesseerd, vorig jaar vielen er geen goals meer toen die weg was.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een back die op beide zijden kan spelen voor 5 miljoen? Een beetje optimistisch lijkt me.
Dat klopt wel maar dan zou het nog te gek voor woorden zijn om 3/4 man te halen voor op de bank. Die kosten zoveel. Is handiger om die spelers beetje te laten rijpen bij ons. Jongens als Portillos vertrekken deze zomer denk ik toch al. Dan hebben we als 4de spits nog iemand uit de jeugd die ze er daar achter elkaar inschietquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die jeugdopleiding is wel goed maar de druk bij Real is te groot om ze te laten rijpen. Ik denk dat het wijs is om ze bij een andere club te laten rijpen zodat ze beter en completer terug keren.
Die wat jij al een tijdje roept, Rozenhal ofzo. Die zal toch niet veel meer kosten, of wel?quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een back die op beide zijden kan spelen voor 5 miljoen? Een beetje optimistisch lijkt me.
Hij speelt bij Brugge, dus erg duur moet hij niet zijn maar goedkoop zal hij ook niet zijn denk ik. Reken toch op openingsbod van 10 ofzo. Waarna onderhandeling zo'n 6 a 7 van overblijft.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Die wat jij al een tijdje roept, Rozenhal ofzo. Die zal toch niet veel meer kosten, of wel?
Zolang niemand tekenen van verval laten zien ben ik niet bang. Carlos is al 33/34 en nog steeds de snelste in europa. De enige die ik er "oud" uit vind zien is Zidane kwa hoe die er conditioneel uitziet heb ik het dan over maar die maakt alles goed met z'n voetballende kwaliteiten.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Multifunctionele spelers zijn altijd duur. Een talentvolle multifunctionele back vind je niet in de budgetbak denk ik. Als Morientes vertrekt dan moet er inderdaad een vervanger komen idd. Laat de club zich dus dit seizoen onze pijlen richten op Carvalho, Baros of Gilardino en Vieira. Dan hebben ze het lek boven. Volgend seizoen richten ze dan hun pijlen op een links en een rechtsback, want Salgado en Carlos zijn ook niet meer de jongste.
Sinds hij z'n resterende haar eraf heeft gescheert vind ik hem er al een stuk jonger uitzien.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:22 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
De enige die ik er "oud" uit vind zien is Zidane kwa hoe die er conditioneel uitziet heb ik het dan over maar die maakt alles goed met z'n voetballende kwaliteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |