abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21316531
Dat zou ik ook wel willen weten:

www.hostinganime.com/meshawir
www.hostinganime.com/meshawir/aljhad.html
www.hostinganime.com/e3dad123/film.htm
www.hostinganime.com/e3dad123/files.htm
www.hostinganime.com/meshawir/moga63h.html
www.hostinganime.com/gim/GIMfaroq.htm
www.hostinganime.com/seer/index.ht/
www.hostinganime.com/iraqnews1
www.hostinganime.com/iraqnews1/index.html
www.hostinganime.com/iraqnews2
www.hostinganime.com/iraqnews3
www.hostinganime.com/abu-hafs
www.hostinganime.com/neda5/sout
www.hostinganime.com/neda5/sout/index.html
www.hostinganime.com/neda5/sout/index2s.htm
www.hostinganime.com/neda5/sout/news.htm
www.hostinganime.com/neda5/sout/bttar.htm
www.onefreehost.com/neda4
www.onefreehost.com/neda4/index.htm
www.hostinganime.com/neda4
www.hostinganime.com/neda4/index.htm
www.hostinganime.com/neda4/new.htm
www.hostinganime.com/neda4/sout/index.htm
www.hostinganime.com/neda4/lqaa.htm
www.hostinganime.com/neda4/bdr.htm
www.hostinganime.com/neda4/aboomar.htm
www.hostinganime.com/neda4/yaammat.htm
www.hostinganime.com/neda4/alakat.htm
www.hostinganime.com/neda3/sout
www.hostinganime.com/neda3/sout/new.htm
www.hostinganime.com/neda2/sout
www.hostinganime.com/neda2/sout/index.htm
www.hostinganime.com/neda2/page/new.htm
www.hostinganime.com/neda2/pic/ww.jpg
www.hostinganime.com/sout19/b15doc.zip
www.hostinganime.com/sout19/s20pdf.zip
www.hostinganime.com/qaedoon/index.htm
www.hostinganime.com/qaedoon/sout.htm
http://www.hostinganime.com/qaedoon...y16-07-2004.htm
www.hostinganime.com/qaedoon/replay.htm
www.hostinganime.com/sout19/s20doc.zip
www.hostinganime.com/sout19
www.hostinganime.com/sout19/index.htm
www.hostinganime.com/sout19/new.htm
www.hostinganime.com/sout19/bttar.htm
www.hostinganime.com/abuhagar/abuhager.htm
www.hostinganime.com/gim/GIMfaroq.htm
www.hostinganime.com/faroq/Osama2usa.htm
www.hostinganime.com/salahamza/book4.html
www.hostinganime.com/salahamza/book6.html
www.hostinganime.com/haramin/index.htm
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  maandag 16 augustus 2004 @ 02:16:40 #202
99738 Geertsema
Voor Eigen Erf
pi_21316883
NWS-CARTOON topic

Even voor de duidelijkheid...

[ Bericht 39% gewijzigd door NorthernStar op 16-08-2004 02:19:48 ]
pi_21316902
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 02:16 schreef Geertsema het volgende:
[afbeelding]

ik snap hem niet
want
een dode dankzij de 1e en/ of 2e wereldoorlog geeft een hand aan iemand die islamitisch is?(wat niet kan trouwens)
Zou denken dat die daar geen hand aan wil geven als ze zo graag aanslagen willen plegen toch?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_21316904
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 02:16 schreef Geertsema het volgende:
[afbeelding]

maandag 16 augustus 2004 @ 02:21:01 #205
99738 Geertsema
Voor Eigen Erf
pi_21316927
De nieuwe nazi's zijn moslimfundamentalisten. Dat is de boodschap. Helaas, het is niet anders.
pi_21316945
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 02:21 schreef Geertsema het volgende:
De nieuwe nazi's zijn de moslimfundamentalisten. Dat is de boodschap. Helaas, het is niet anders.
ow zo
ja dan snap ik hem wel maar...
zou dan eerder verwachten dat diegene op het graf van een 1e cq 2e wereldoorlog slachtoffer zou staan dansen

En das nie liev
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 16 augustus 2004 @ 02:24:16 #207
99738 Geertsema
Voor Eigen Erf
pi_21316952
Wat ik nu niet snap, is dat de afbeelding weggemoffeld wordt? Enfin, dan maar zo.

afbeelding

[ Bericht 26% gewijzigd door Geertsema op 16-08-2004 02:45:16 ]
pi_21317001
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 02:24 schreef Geertsema het volgende:
Wat ik nu niet snap, is dat de afbeelding weggemoffeld wordt?
wat vreemd net wastie der nog?
pi_21317024
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:35 schreef Notoire_Gek het volgende:
Die koekenbakkers van al-Tawhid wa al-Jihad hebben groot gelijk. Wij moeten opbokken uit Irak.
Uiteraard moeten we onze spullen achter mekaar inpakken als die koekenbakkers van al-Tawhid wa al-Jihad ons dat onder vriendelijke dreiging verzoeken.
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize! [Alexander 'O Neal '84]
pi_21317048
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 02:30 schreef LucienS het volgende:

[..]

Uiteraard moeten we onze spullen achter mekaar inpakken als die koekenbakkers van al-Tawhid wa al-Jihad ons dat onder vriendelijke dreiging verzoeken.
nee laat ze lekker blijven das pas leuk
een heel land in dreiging en angst?
omdat een ander land waar we ons niet mee zouden moeten bemoeien in feite
in burgeroorlog is?
Omdat ze op school al ingepeperd krijgen dat alles buiten de islam evil is?
En dus de duivel?
Sorry zie het als een gebed zonder eind
en als ze zo hardleers zijn trek je gewoonweg terug
en laat ze hun eigen wereldje oplossen

daarbij zei ik al gaat het hierbij niet om de olie alleen?
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2004 @ 03:04:03 #211
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21317340
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 02:32 schreef zhe-devilll het volgende:

daarbij zei ik al gaat het hierbij niet om de olie alleen?
Waarom zet je daar een vraagteken achter dan

en offtopic, ben jij familie van speedfreakssj?
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2004 @ 03:28:15 #212
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21317492
quote:
Wat ik nu niet snap, is dat de afbeelding weggemoffeld wordt? Enfin, dan maar zo.

afbeelding
Weggemoffeld.

Als je op die link klikt die ik daar i.p.v. jouw cartoon heb neergezet, wat lees je dan?

"Kom je leuke (nieuws gerelateerde)cartoons tegen die je graag wilt delen met anderen?
Plaats ze dan hier i.p.v. in elk willekeurig nieuwstopic."

Leuk was die trouwens niet, maar anyhoe, daar kunnen dat soort plaatjes dus in.
pi_21317593
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 03:28 schreef NorthernStar het volgende:
Leuk was die trouwens niet, maar anyhoe, daar kunnen dat soort plaatjes dus in.
De waarheid is nooit leuk
  maandag 16 augustus 2004 @ 08:33:47 #214
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_21318476
We gaan, ben ik bang, nog erg veel spijt krijgen dat we samen met de amerikanen comboytje spelen in Irak. Pas na een aanslag hier zullen mensen zich eindelijk eens gaan afvragen wat we uberhaupt als bezettingsmacht te zoeken hebben in Irak. Het smoesje van 'we zitten er om Irakezen te helpen en beschermen' gebruiken de amerikanen ook. Dat iemand daar in trapt, is ongelooflijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_21318489
Ja hoor, als we een aanslag krijgen gaan we als bange vogeltjes in een donker hoekje kruipen.
Als een fundi mongool boeh roept zijn de hollanders vertrokken.
Hoe kom je eigenlijk aan die achterlijke gedachte dat we weg moeten?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_21318558
quote:

afbeelding
Whatever makes you wet your pants
  maandag 16 augustus 2004 @ 09:12:35 #217
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_21318728
Ik hoor iedere keer vanuit het zelfde hoekje bezeetingsmacht komen als een soort indoctrinerend bericht, en nog onjuist ook. De Nederlandse legermacht helpt met het wederopbouwen van Irak, en dat toevallig dit komt door de VS is bijzaak, het had net zo goed Canada of China kunnen zijn. Dat de reden olie is, is niet de reden voor Nederland maar voor de VS er is geen reden om terug te trekken.
Het 'verzet' in Irak is nep, het zijn Irakezen geronseld door terroristen die vanuit andere MO landen Irak zijn binnengedrongen en werken voor Al-Qaida. Dat ze ons weg willen hebben betekend dat ze hinder ondervinden in het stichten van een dictatorieel religieus regime van onze troepen en is dus eden genoeg om onze troepen in Irak te laten.
Veel mensen zeiken wel over de VS en democratie opleggen met zwijgen angstvallig over de fundi Moslims en het opleggen van religieuze dictatuur.
I mean no harm
pi_21318756
Tja en als ik dat zeg wordt mijn post verwijderd
  maandag 16 augustus 2004 @ 09:16:27 #219
38496 Perrin
pi_21318757
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 09:12 schreef pomtiedom het volgende:
Het 'verzet' in Irak is nep, het zijn Irakezen geronseld door terroristen die vanuit andere MO landen Irak zijn binnengedrongen en werken voor Al-Qaida.
Heh. Er zijn zeker internationale fundamentalistische moslimgroepen bij betrokken, maar om het verzet nep te noemen, dat slaat nergens op. De VS, samen met de nederlandse troepen, zitten daar als bezettingsmacht, en de Irakezen hebben alle recht om daartegen in opstand te komen. Als je het verkooppraatje van de VS (en Nederland) dat we er voor de bestwil van de irakezen zitten, wil geloven, ga je gang. Hitler zat vast ook voor de bestwil van de Nederlanders hier in WW2?
pi_21318782
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 09:16 schreef Perrin het volgende:

[..]

Heh. Er zijn zeker internationale fundamentalistische moslimgroepen bij betrokken, maar om het verzet nep te noemen, dat slaat nergens op. De VS, samen met de nederlandse troepen, zitten daar als bezettingsmacht, en de Irakezen hebben alle recht om daartegen in opstand te komen. Als je het verkooppraatje van de VS (en Nederland) dat we er voor de bestwil van de irakezen zitten, wil geloven, ga je gang. Hitler zat vast ook voor de bestwil van de Nederlanders hier in WW2?
Volgens Perrin leefden de irakezen onder de weldadige leiding van Saddam en werd hun geluk wreed verstoord door de amerikanen.
De duizenden gevluchte irakezen die naar Europa en Amerika zijn gevlucht hebben hun verhaal natuurlijk verzonnen.
  maandag 16 augustus 2004 @ 09:21:22 #221
38496 Perrin
pi_21318790
Wat een onzin, lionsguy18. Saddam was een wrede dictator. Maar dat rechtvaardigt nog niet het bezetten van de Irakezen nadat Saddam is verwijderd (er zijn trouwens nog genoeg andere landen met wrede dictatoren, waarom is juist Saddam aangepakt?)
pi_21318802
Als het onzin is, dan blijf je maar gewoon in je eigen sprookjes geloven.
Jij bent geen discussie waard.
  maandag 16 augustus 2004 @ 09:23:23 #223
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_21318806
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 09:16 schreef Perrin het volgende:

[..]

Euheuh, niet waar, het is juist Al Sadr wat de bezettingsmacht is. Jij protesteerd wel luid tegen de VS (en Nederland), maar vergeet erbij te zeggen dat zonder verzet die sneller vertrekken. het verzet zorgt juist voor verlengde 'bezetting' met als doel mensen zoals jouw in opstand te laten komen tegen de VS omdat je dom genoeg bent om te geloven dat de VS zijn verlengde 'bezetting' onafhankelijk staat van Al Sadr zijn verzet.
I mean no harm
pi_21318831
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 09:19 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Volgens Perrin leefden de irakezen onder de weldadige leiding van Saddam en werd hun geluk wreed verstoord door de amerikanen.
De duizenden gevluchte irakezen die naar Europa en Amerika zijn gevlucht hebben hun verhaal natuurlijk verzonnen.
Het volk heeft Amerika niet gevraagd of ze hen alsjeblieft even wilden bevrijden. Amerika is daar zonder VN heengegaan en dan heet dat inderdaad bezetten. Als ze toestemming van de VN hadden gehad, waren de tegenstanders nooit zoveel geweest. Maar goed, het superieure Westen en Amerika vooral weet wel wat het beste is voor een ander. Dus waar praten we over, niet waar?
  maandag 16 augustus 2004 @ 09:31:40 #225
38496 Perrin
pi_21318900
De VS vertrekt daar niet. Ze zijn er niet om de Irakezen te 'helpen'. Ze zijn er om Irak te bezetten, en de miljarden vaten olie die er onder de grond zitten. *Natuurlijk* is er verzet als je land bezet wordt door buitenlandse troepen. Mensen die het excuus van de VS geloven dat alleen zij daar 'veiligheid' kunnen brengen, zijn echt kortzichtig. De VS zal daar nooit veiligheid kunnen brengen zolang ze het land met geweld bezetten. Het is niet alleen Al-Sadr en zijn groeiende groep volgelingen die zich verzetten tegen de bezetting, een groeiende groep gematigde Irakezen voegt zich bij het verzet. Zeker als de VS Najaf bestormt en gaat bezetten, het zorgt er alleen maar voor dat het einde aan het geweld in Irak steeds verder weg raakt.

Maar, praat een gewelddadige bezetting maar goed. Verbaas je niet dat er voor Nederland consequenties aan verbonden zijn. We hebben daar helemaal niets te zoeken, als we Irakezen willen helpen, sturen we er medicijnen en technici heen, en proberen we het politieke proces te stimuleren en de VS om er op te rotten (niet dat dit gaat lukken). Het feit dat we er braaf ons provincietje bezetten voor de VS maakt ons een mooi doel voor gestoorde moslimfundamentalisten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')