abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20655211
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 00:07 schreef webfreaky het volgende:
Die toren is rond de 140 meter hoog... maja boeie zal allemaal wel meevallen
SERIEUS?!?

Nee maar serieus, een toren valt nooit volledig opzij (tenzij het volledig uitgekiend is, en er gebruik wordt gemaakt van verschillende technieken, zoals een vliegtuig dat de toren volledig aan de top raakt, terwijl *tegelijkertijd* een vliegtuig de toren volledig aan de onderkant raakt en er op exact hetzelfde moment op enkele kritieke punten in de toren explosieven tot ontsteking gebracht worden)... Dus geen zorgen maken!!

Die kermis though... ik zou, als ik jou was (als er echt extreem veel mensen komen) toch even ergens anders heengaan (weekendje low-budget hotel in een of ander leuke stad). Vorige week werd immers duidelijk dat ze over 'iets' dodelijks beschikken dat lijkt op chemische wapens.
None...
pi_20655284
Da's nou het leuke van terreur, je hoeft niet eens een aanslag te plegen om paniek te zaaien.
  † In Memoriam † vrijdag 16 juli 2004 @ 00:18:57 #103
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20655353
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 00:16 schreef gelly het volgende:
Da's nou het leuke van terreur, je hoeft niet eens een aanslag te plegen om paniek te zaaien.

Waar zaait wie paniek eigenlijk?
  vrijdag 16 juli 2004 @ 00:20:26 #104
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_20655398
Dat is het probleem van terrorisme je weet niet wanneer men wel of niet toeslaat terwijl de dreiging reëel is. Dus als je niks doet en er gebeurt wat dan ben je nalatig of als je voorbereid en er gebeurt niets dan loopt men te klagen dat het om niets was.
More corn!!!
pi_20657270
De CIA/FBI/AIVD/NSA-achtigen moeten zich er lekker druk om maken. Maar dat moet niet in de media komen in dit soort geformuleerde vaagheden, ben ik niet van gediend. Als achteraf blijkt dat zij er niet genoeg aan gedaan hebben na onderzoek zijn zij het schuld ja, niet de media of de burger. Met dit soort vage boodschappen kan niemand wat. Zij worden betaald ervoor en hebben zogenaamd alle info, wat denken ze nou, dat de burgers de capaciteiten hebben om politieagentje te gaan spelen bij elk verdacht persoon of pakketje. Wat is dat toch voor kolder-denken.
pi_20659270
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 23:06 schreef cygnusx het volgende:
waarom schieten ze balkenende niet neer, niemand mist hem anyway...
Ja, wat moet je met zo'n post... Je vergeet voor het gemak dat eenieder die na de vorige verkiezingen als premier zou worden aangesteld dezelfde maatregelen zou moeten nemen als Balkenende nu, dat je hem persoonlijk niet mag omdat hij geen uitstraling of looks heeft kan ik begrijpen, maar dat is nog geen reden om hem als schietschijf te gebruiken.
Yeah baby Yeah!
pi_20659321
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 00:20 schreef Dr_Weird het volgende:
Dat is het probleem van terrorisme je weet niet wanneer men wel of niet toeslaat terwijl de dreiging reëel is. Dus als je niks doet en er gebeurt wat dan ben je nalatig of als je voorbereid en er gebeurt niets dan loopt men te klagen dat het om niets was.
Je kunt je er nooit tegen wapenen is mijn mening, maar je kunt e gevolgen zo veel mogellijk inperken als iedereen weet wat hij/zij bij een aanslag moet doen, zeker de instanties die voor de informatie/aanstuurvoorzieningen zorg moeten dragen.
Bij Netwerk is wel gebleken hoe goed de rolverdeling is in de politiek bij een aanslag, hetzelfde als op de Bahama's of Panama, helemaal niets dus.
Van mij mogen ze wel extra voorbereidingen treffen, ook al gebeurd er niets. Angst kweken onder de bevolking lijkt me iets ernstigers dan 100 miljoen teveel uitgeven voor beveiliging of wat dan ook.
Yeah baby Yeah!
pi_20659356
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 02:00 schreef Haspel33 het volgende:
De CIA/FBI/AIVD/NSA-achtigen moeten zich er lekker druk om maken. Maar dat moet niet in de media komen in dit soort geformuleerde vaagheden, ben ik niet van gediend. Als achteraf blijkt dat zij er niet genoeg aan gedaan hebben na onderzoek zijn zij het schuld ja, niet de media of de burger. Met dit soort vage boodschappen kan niemand wat. Zij worden betaald ervoor en hebben zogenaamd alle info, wat denken ze nou, dat de burgers de capaciteiten hebben om politieagentje te gaan spelen bij elk verdacht persoon of pakketje. Wat is dat toch voor kolder-denken.
De gewone burger ziet alles als potentieel gevaarlijk object behalve de bommen zelf waarschijnlijk. Het lijkt me heel gevaarlijk om dit soort smeekbedes neer te leggen bij de bevolking, zo creer je een heksenjacht.
De politiek weet duidelijk niet wat een echte dreiging inhoudt.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 11:14:20 #109
61480 Fasai
Mai pen rai
pi_20660393
Misschien ben ik wat simpel,
maar ik vind dat die kutterroristen moeten ophouden met het bangmaken en doodmaken van onschuldige mensen die net zo min met die hele oorlog te maken willen hebben als de mensen in hun landen. Allemaal opsluiten en er nooit meer uitlaten, dat is mijn voorstel.
Het maakt niet uit hoe ver je gaat, je neemt jezelf altijd mee.
Zorg er dus voor dat die zelf de dingen een beetje op een rijtje heeft.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 11:33:17 #110
3542 Gia
User under construction
pi_20660769
Gewoon in de gaten houden hoe laat ze met hun billen naar het Westen moeten, op die tijden kun je veilig overal verblijven. Daarbuiten gewoon goed opletten. Overigens is vrijdag volgens mij bij hun de heilige dag, dus zal het vandaag ook wel loslopen.
pi_20660831
Ik zeg: meer geld naar de AIVD en geef hun meer bevoegdheden en manschappen.
pi_20661385
quote:
Terreuralarm houdt grote evenementen bezig

Uitgegeven: 16 juli 2004 10:09
Laatst gewijzigd: 16 juli 2004 11:59

TILBURG/EINDHOVEN - Het door de overheid uitgegeven terreuralarm leidt ook tot extra waakzaamheid bij organisaties van grote evenementen dit weekeinde in het land.

De organisatie van de Tilburgse Kermis houdt vrijdagochtend extra veiligheidsoverleg in verband met de terreurdreiging. De gemeente gaat om de tafel met alle betrokken deelnemers aan het evenement. "We gaan alles nog even nalopen,'' zei een woordvoerder van de gemeente Tilburg vrijdag.

De Tilburgse kermis is de grootste van de Benelux. Vorig jaar kwamen er in tien dagen meer dan een miljoen mensen. De woordvoerder wil verder niet ingaan op de eventuele terreurdreiging.

Ook directeur M. Mingers van dancefestival Extrema Outdoor, waar zaterdag in Best naar verwachting 25.000 bezoekers op afkomen, is extra alert. Vanaf het moment dat het terreuralarm uitging, heeft de organisatie extra veiligheidsmaatregelen genomen. "We hebben extra beveiligingspersoneel en een dubbel hekwerk met honden ertussen, zodat niemand ongecontroleerd het festivalterrein opkomt.''

De organisatie van Extrema onderhoudt intussen nauw contact met politie en gemeente. Tot nu toe hoefde Mingers zich geen grote zorgen te maken, hadden ze hem verzekerd. Volgens de directeur zou de dreiging, die ook voor Noord-Brabant geldt, meer gericht zijn op andere locaties. Of de politie extra mensen inzet om zaterdag op het dance-evenement een oogje in het zeil te houden, hoort Mingers later op de dag.

De organisatie van het Strandspektakel, dat zondag en maandag op het strand van Den Helder plaatsvindt, houdt ook een oogje in het zeil. Ze verwacht vooral op de tweede dag 40.000 tot 50.000 bezoekers. Aanvullende maatregelen wegens het terreuralarm hebben de organisatoren vooralsnog niet genomen, maar ze bekijken de situatie per dag, aldus woordvoerder J. Roelofsen.

Grote publiekstrekker van het Strandspektakel is maandag een vliegshow met medewerking van Den Helder Airport. De deelnemers aan de vliegshow komen vanaf diverse locaties in het land aangevlogen, zei een woordvoerder van de Helderse luchthaven. Wat er gebeurt als tussen de deelnemende vliegtuigen plots een onbekend vliegtuig opduikt, is onduidelijk. De Marine wil in het kader van de veiligheid niet ingaan op haar mogelijkheden een dergelijke dreiging te neutraliseren
pi_20661520
Als ik nu in Tilburg zou zitten zou ik van mijn flatje de binnenstad kunnen zien branden...
  vrijdag 16 juli 2004 @ 13:00:51 #114
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_20662623
ach ik vertrouw volledig op de "scherpe toezicht"
Er is een wachthuisje voor de israelische ambassade waar één agent de hele dag RTL4 zit te kijken. En er staat "af en toe" een politieauto bij de schipholtunnel.

Ik zie de terroristen al gedesilussioneerd afdruipen.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 16:26:19 #115
54862 Spotmatic
From The Eye To The Moon
pi_20666731
De kans is klein dat ik een aanslag persoonlijk mee zal maken. Ik rijd alleen over snelwegen die niet van belang zijn. Ik ga niet naar grote evenementen. Ik bezoek geen drukke stadscentra in het westen van het land. Ik ga niet vliegen. Ik reis niet met het openbaar vervoer. Dan houdt het wel zo'n beetje op eigenlijk. Zelfs de meest gestoorde zelfmoordterrorist zal zich niet opblazen in de plaats op de veluwe waar ik woon, of het moet zijn doel zijn om de lachers op zijn hand te krijgen
Gallia est omnis divisa in partes tres, quarum unam incolunt Belgae, aliam Aquitani, tertiam qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 19:43:09 #116
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_20671692
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 13:00 schreef err het volgende:
ach ik vertrouw volledig op de "scherpe toezicht"
Er is een wachthuisje voor de israelische ambassade waar één agent de hele dag RTL4 zit te kijken. En er staat "af en toe" een politieauto bij de schipholtunnel.

Ik zie de terroristen al gedesilussioneerd afdruipen.
Jij wilt er 24 uur per dag een peloton tanks en commando's laten staan?
pi_20672596
als er een aanslag komt is het jan peter balkenende de schuld
want hij wou irak aanvallen en niet wij
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_20672615
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 20:16 schreef Meki het volgende:
Waarom ben je eigenlijk zo rap op vakantie naar Marokko gegaan?
pi_20672731
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 20:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waarom ben je eigenlijk zo rap op vakantie naar Marokko gegaan?
om van de zon te genieten

en nu is het bewolkt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 20:31:27 #120
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_20672946
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 20:16 schreef Meki het volgende:
pi_20678750
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 19:43 schreef R@b het volgende:

[..]

Heb je je integratie cursus nog niet afgerond??. Holland bestaat uit meer dan koeien en bollen.

Grootste haven van Europa, en één van de grootste ter wereld bijvoorbeeld.
En we hebben lange jan in de efteling met de grootste nek van Brabant

pi_20678819
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 10:04 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ja, wat moet je met zo'n post... Je vergeet voor het gemak dat eenieder die na de vorige verkiezingen als premier zou worden aangesteld dezelfde maatregelen zou moeten nemen als Balkenende nu, dat je hem persoonlijk niet mag omdat hij geen uitstraling of looks heeft kan ik begrijpen, maar dat is nog geen reden om hem als schietschijf te gebruiken.
duh en hij ons wel?

Als alle soldaten de wapens neergooien is er geen oorlog meer..

Hoop ik?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_20684519
quote:
Terreuralarm: extra drukte voor bewakingsfirma's

De particuliere beveiligingsbranche draait overuren in verband met de terreurdreiging. Dat meldt RTL Nieuws.

Extra beveiligers
Sinds vorige week is een terreuralarm van kracht vanwege mogelijke aanslagen door extremistische moslims. Beveiligingsbedrijven hebben extra mensen ingezet om mogelijke doelen te bewaken.

Winkelcentra
De extra beveiligers zijn ingehuurd voor de bewaking van regionale luchthavens, stations en winkelcentra. De overheid wil niet zeggen om welke doelen het gaat. Zij wil alleen kwijt dat de dreiging zich richt op Noord- en Zuid-Holland, Zeeland en Noord-Brabant.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 13:20:26 #124
36038 Shaman
retro-progressief
pi_20684780
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 13:04 schreef -Mk- het volgende:

[..]
Dé manier om de economie vlot te trekken!
Als het kabinet de het terrorisme alarm even kan verhogen tot pimpelpaars met stippeltjes zal dat de wergelegenheid een enorme boost geven. Nu nog van overheidswege gasmaskers, stralingspakken (misschien kunnen Victor en Rolf hier nog een leuk modieus tintje aan geven) en jodiumpillen verkopen en het begrotingstekort is ook weer opgelost.

On-topic: Zolang de kans groter is dat je een verkeersongeluk krijgt, of vliegtuigen als bakstenen naar beneden komen zeilen, zal ik me door dit hele circus niet gek laten maken. Ik vind het eigenlijk wel vrolijk allemaal die kleurtjes, het schijnt bovendien ook nog eens goed te zijn voor het saamhorigheidsgevoel nu het EK met een sisser afgelopen is.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 13:32:55 #125
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_20684993
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 00:10 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

duh en hij ons wel?

Als alle soldaten de wapens neergooien is er geen oorlog meer..

Hoop ik?
Dan gaan ze mekaar te vuist. En zal het niet zo vlug gaan maar er zal wel hoop meubilair sneuvelen en hoop omstanders het slachtoffer worden.

De lege hand is een effectief wapen op korte afstand en gebrek aan wapens.

Sla nooit iemand met een bril maar met je vuist dat komt veel harder aan
More corn!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')