dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ze daar altijd met Israelische vlaggen op de tribune zwaaienquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:35 schreef lionsguy18 het volgende:
spelen er nog moslims bij ajax?
Ik hoop dat OBL niet naar het Nederlandse voetbal kijktquote:dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ze daar altijd met Israelische vlaggen op de tribune zwaaien
Dat geeft de term BOMvol stadion toch weer een heel andere betekenis.. net als een KNAL van een schot... en wat dacht je van de EXPLOSIEVE sfeer die er wel eens in zo'n stadion hangt?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:44 schreef Drugshond het volgende:
Ik hoop dat OBL niet naar het Nederlandse voetbal kijkt![]()
Noord Brabantquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:15 schreef lekkersnoepje het volgende:
Terreurdreiging geldt voor West Nederland
DEN HAAG De terroristische dreiging in
Nederland is gericht op de provincies
Noord- en Zuid-Holland,Noord-Brabant en
bla bla bla
TT
Nee.. ballonnetjes... alvast voor 't carnavalquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:17 schreef Drugshond het volgende:
Noord Brabant, gaan ze koeienvlaaien opblazen ?
Die mening deel ik ook....quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:03 schreef Dr_Weird het volgende:
Baardmans kan beter maar geen aanslag plegen want de sentimenten zouden tegen zijn geloofsgenoten kunnen keren. Massahysterie kan grimmige vormen aannemen.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:57 schreef Drugshond het volgende:
Ik kan de akties van OBL met een zekere afstand wel begrijpen. Maar heb je wel eens goed nagedacht over zijn (mogelijke) daden en de consekwenties voor de Europeese (multiculturele) samenleving. En in het meest extreme geval : "Ben je soms vergeten wat er gebeurd is met de joden in 1934-1945".... Alleen deze keer is er wel een vijand, met een direct aanwijzbare reden.
Hoe dan ook... het worden spannende tijden.....
thx......quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:22 schreef Darklight het volgende:
Er is nu trouwens een documentaire over het AL-Qaeda netwerk in Europa, op de Duitse zender ZDF
Nou, ik lees wel dat sommigen er bijna op hopen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:03 schreef Dr_Weird het volgende:
Baardmans kan beter maar geen aanslag plegen want de sentimenten zouden tegen zijn geloofsgenoten kunnen keren. Massahysterie kan grimmige vormen aannemen.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:53 schreef Eurobilltracker het volgende:
Zeg... zijn die Mladic en Karadzic nog werkzoekend?![]()
![]()
Nou, één iemand hebben ze in ieder geval al bang weten te maken.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:53 schreef cygnusx het volgende:
Hee allemaal, Den Haag en iets in Belgie word bedreigd... wtf dit word toch niet menens he.?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |