Kijk eens naar een OS-2 - kun je de klankkleur instellen vanaf een lichte overdrive tot een zware distortion. Tweedehands zijn deze niet zo duur (nieuw ook niet hoor - 79 euro bij Feedback).quote:Op maandag 26 juli 2004 16:20 schreef Prep2Fight het volgende:
Dus dat is wel te doen
Vind de Distortion van de OS-2 wat aan de schelle kant (alhoewel lang niet zo erg als een Metalzone) maar de Overdrive is idd primaquote:Op maandag 26 juli 2004 16:25 schreef Rooligan het volgende:
Kijk eens naar een OS-2 - kun je de klankkleur instellen vanaf een lichte overdrive tot een zware distortion. Tweedehands zijn deze niet zo duur (nieuw ook niet hoor - 79 euro bij Feedback).
dit is de grootste bij mij in de buurt, is voor mij uurtje rijdenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Zijn er nog meer winkels zoals musik-produktiv? (goedkope prijzen, veel artikelen)
Hoe ver is het rijden vanaf de grens eigenlijk? Ik woon zelf in Vinkeveen (tussen Utrecht en Amsterdam), dus ik vraag me af of het voor mij zinvol zou zijn daar eens heen te rijden, of dat het gewoon te ver is.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:04 schreef afraidtech het volgende:
[..]
dit is de grootste bij mij in de buurt, is voor mij uurtje rijden
Vanaf de grens is het nog ongeveer drie kwartier tot een uur.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:36 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Hoe ver is het rijden vanaf de grens eigenlijk? Ik woon zelf in Vinkeveen (tussen Utrecht en Amsterdam), dus ik vraag me af of het voor mij zinvol zou zijn daar eens heen te rijden, of dat het gewoon te ver is.
Lijkt me wel een prima versterker hoor. Is het buizen of transistor?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:06 schreef afraidtech het volgende:
iemand ervaring met dit dingetje:
[afbeelding]
Dan is het vanaf mijn huis ongeveer 2,5 uur rijdenquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:47 schreef Tomek het volgende:
[..]
Vanaf de grens is het nog ongeveer drie kwartier tot een uur.
Maar het is zeker de moeite waar hoor.
Ik weet niet hoe Feedback Rotterdam is, schijnt ook wel aardig groot te zijn maar volgens mij lang niet zo groot als Musik Produktiv
Ik ben bang dat de muziekinstrumentenzaken in Afghanistan niet zo'n groot assortiment hebben als de gemiddelde zaak in Nederland. Je kan het maar beter bij MP houden, die is over het algmeen redelijk goedkoop.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Waar zijn gitaarspullen het goedkoopst? Ik ben van plan om met een maat naar Afghanistan te fietsen, misschien kan ik dan meteen een goedkope buizenamp meenemen.
Ow, dan blijf ik maar thuis.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:53 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de muziekinstrumentenzaken in Afghanistan niet zo'n groot assortiment hebben als de gemiddelde zaak in Nederland. Je kan het maar beter bij MP houden, die is over het algmeen redelijk goedkoop.
Ik denk dat het het handigste is als je kennissen hebt werken bij òf de importeur, òf de fabriek zelf. Alleen dan krijg je ze ècht goedkoop denk ik.
Dat wordt met iemand aanpappen dus...
Feedback is zeker goed (Rotterdam) .. ik ga er weleens heenquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:14 schreef NRK het volgende:
feedback is ook wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |