Daar is de lol wel vanaf wanneer je dat allemaal terug moet lezen!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:09 schreef Tweater het volgende:
ja, maar wij kregen geen tagjes. maarja, we waren ook met 20/30 manals het er niet meer waren... nouja, de kern iig zo'n 20
dan is er ook geen kunst aan om een snelle reeks te hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:09 schreef Tweater het volgende:
ja, maar wij kregen geen tagjes. maarja, we waren ook met 20/30 manals het er niet meer waren... nouja, de kern iig zo'n 20
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Biologisch centrum...
Waar wee'k nog niet precies!!
aha nou wij zijn liever klein maar fijnquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:14 schreef Tweater het volgende:
t'was ook niet de gewoonte om alles terug te lezen hoor. we hebben tussen de 1500 en 200 topics volgemaakt... schiet niet op
ik weet niet wat ons record is, maar we hadden regelmatig dat er in een half uur een topic volging. dat wel met veel meer man natuurlijk. maargoed, nalezen gaat niet als je het hele topci nauwelijks bij kunt houden![]()
maargoed, het was een haske gezellige club, dus het boeide niet zo dat het zoveel was. was ook leuk, meetings met 20 man enzo
Half jaar afstudieren, eerst nog ff een half jaar vertragenquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]biologisch centrum
een half jaar afstuderen of een jaar ?
tssskquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Half jaar afstudieren, eerst nog ff een half jaar vertragen
Ik heb GPD'ers gemeet!quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:17 schreef Tweater het volgende:
hebben jullie wel meetings dan?
jazeker !quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:17 schreef Tweater het volgende:
jazeker !quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:17 schreef Tweater het volgende:
3 zelfs dat is bijna de helftquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb GPD'ers gemeet!.
Ik ben ook zoooo tof.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
3 zelfs dat is bijna de helft
nou het is dat je het zelf zegt maar...quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben ook zoooo tof..
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb GPD'ers gemeet!.
GPD meets worden altijd één dag van tevoren geplandquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:20 schreef Tweater het volgende:
vet veel meets dannouja, bij ons waren er wel veel mini-meets maarja, om nou al die lui elke keer te organiseren... soms werd er een meet georganiseerd en dan weer afgezegd omdat iedereen het vergeten was
Afzeggersquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:20 schreef Tweater het volgende:
vet veel meets dannouja, bij ons waren er wel veel mini-meets maarja, om nou al die lui elke keer te organiseren... soms werd er een meet georganiseerd en dan weer afgezegd omdat iedereen het vergeten was
Wat is daar nou weer grappig aan?quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer grappig aan?
nee hoor we zitten in een weidverspreid gebied tussen Rhenen en Groningenquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:22 schreef Tweater het volgende:
wonen julle in elkaars buurt ofzo?
ow, jullie zijn gewoon allemaal buurjongensjullie zijn buursutdenten! allemaal in dezelfde flat! te lui om naar de naastgelegen kamer te lopen! ik heb jullie door
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |