quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:38 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Sjekurs!!
Nuttige info!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:40 schreef Tweater het volgende:
Nou, gelukkig is VV gesloten, want dat was me toch een nietszeggende reeks!
wij zeggen wel eens wat hoorquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:40 schreef Tweater het volgende:
maar je bent altijd welkom (mits PP niet aanwezig isquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:40 schreef Tweater het volgende:
Ja kunnen wij ook niks aan doen !quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:44 schreef Tweater het volgende:
zeker wel![]()
nee maar ff serieus, lekker staaltje voorkeursbehandeling weer als een reeks als dit wel gedoogd word![]()
Paarse_Paashaasquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:45 schreef Tweater het volgende:
wie's PP? en waarom zou ik die moeten mijden?
nofi op deze reeks trouwens hoor, ik wil gewoon VV terug that's all
nee !quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:47 schreef Tweater het volgende:
nou wees maar blij dat hij geen FA is dan![]()
maar Beetle, ben jij niet die user die al 200 keer van username is veranderd?
PP heeft iets tegen iedereenquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:47 schreef Tweater het volgende:
wat heeft PP tegen mij dan? ik ken die hele gozer nietheb ik ruzie met hem gehad ofzo?
Correct mêb...quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:46 schreef Bosbeetle het volgende:
blijkbaar worden wij gewaardeerd op een soort subcutaan niveau binnen de crew
WopWop!
maar knut haat ons
zie lijstje in de oppo !quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:49 schreef Tweater het volgende:
ow, moet'ie niet tegen mij beginnen![]()
![]()
wie is deze reeks gestart eik?
Ik ben de geestellijke pappa!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:49 schreef Tweater het volgende:
ow, moet'ie niet tegen mij beginnen![]()
![]()
wie is deze reeks gestart eik?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:52 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ben de geestellijke pappa!!
het is van origine een reeks die bestond uit HLOers en MLOers en wij zijn groot geworden door klein te blijvenquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:52 schreef Tweater het volgende:
eh... ja, ik ben dus lui. maargoed, omdat je het zo lief vraagt
ah, meneer Super dus. okie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |