quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:[..]
i..in de B..Bij..Bijenkorf?
![]()
Ja. Toen was ik 20 en in de kelder van de Bijenkorf was de indeling van de tijdschriften nog anders dan nu. Er stonden rekken met aan beide kanten tijdschriften. 1 Rek had aan de ene kant comics, en aan de andere kant de sexblaadjes, waaronder gay.
Ik moest de nieuwe X-Men Special hebben en liep langs de gayblaadjes naar de andere kant van dat rek. Jongen keek me aan, ik keek hem aan en zag dat hij een homo blaadje in z'n handen had. Glimlach van mijn kant werd opgewekt en opgemerkt door zijn kant. Terwijl ik aan de andere kant de comic aan het zoeken ben en door m'n knieen zak (ze lagen op de onderste rij) zakt ook hij door z'n knieen en kijkt me aan door het rek heen. Hij laat het blad aan me zien waarop dus een naakte jongen staat met een ferme ... eh... hobby.
Goed. Ik blozen. Ik sta op en loop een stukje verder. Ik bedacht me dat ik nog ff op de designafdeling wilde kijken en loop naar de roltrap. In m'n ooghoeken zie ik dat hij dat ook doet. Begane grond, hij ook. Eerste verdieping, hij ook. Tweede, hij ook. Rondje door de design afdeling, hij ook. Voordat ik weer naar beneden ga zie ik hem knipogen en ricjting de WC's lopen. Nog een langzame blik en hij verdwijnt richting toiletten. Mijn kans, denk ik!
Niet om te scoren, maar om alsnog die X-man Comic te kopen! Naar beneden, roltrappen af en op naar de comics. Eenmaal bij de kassa reken ik af en op dat moment komt de jongen er weer aan. Hij kijkt me aan en vraagt "Hey... got some time?"
![]()
Blozend reageer ik met een stotterend "Uh...e..n-nee". "Why not? I'll wait for you at the exit" en hij loopt aan. FUCK! Ik kijk snel welke uitgang hij pakt, en pak snel de andere en loop richting school. Ik heb nog best vaak achterom gekeken of ie niet meeliep met me... maar nee, gelukkig. Stel je voor!
![]()