Open psychologenfeest in de 3 maandagquote:Op zondag 29 augustus 2004 03:25 schreef yozd het volgende:
Iemand nog naar wat intro feestjes geweest?
of nog van plan om te gaan?
Maar je krijgt wel een lijst dus? Moet je die boeken daar ter plekke betalen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:24 schreef wx het volgende:
En waar je die boeken moet halen zeggen ze wel tijdens die colleges, je hebt ze toch de eerste keer nog nie nodig.
Weet nie of je een lijst krijgt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel een lijst dus? Moet je die boeken daar ter plekke betalen?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:38 schreef yozd het volgende:
Ej!
Open Psychologenfeest tot 23.45u maar???!!! WTF?
Is de kroeg daarna nog open?
Weet iemand iets wat tot heel laat open is? (Dio?)
klopt, las net op de site van de 3 dat het tot 4 uur duurtquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:42 schreef -moi- het volgende:
ik belde mn nichtje net (doet psychologie), en ze zei dat t gewoon tot 4 zou zijn.. lijkt me wel heel sterk tot 23u
en dan toch maar naar 't rechtenfeest gaanquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:42 schreef -moi- het volgende:
ik belde mn nichtje net (doet psychologie), en ze zei dat t gewoon tot 4 zou zijn.. lijkt me wel heel sterk tot 23u
ja twas eng op t rechtenfeestquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:32 schreef DonStefano het volgende:
[..]
en dan toch maar naar 't rechtenfeest gaan
Jammer, ik had je mn mentorkindjes wel even willen laten zien, maar ze waren allemaal knetterzat.![]()
nog 3 paginas te gaanquote:Op woensdag 1 september 2004 23:50 schreef Reks het volgende:
Topic Titel moet ook aangepast worden
RU (N) Slowchat
hehehe daar ben ik ook geweestquote:Op zondag 29 augustus 2004 11:24 schreef -moi- het volgende:
[..]
Open psychologenfeest in de 3 maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |