Nice, doe ik ookquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:24 schreef DjNivek het volgende:
Nu officieel, ik ga Informatica doen op de KUN![]()
zwaar knude.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:20 schreef DonStefano het volgende:
[..]
gozer! We hebben onze eerste wedstrijd van Kunde met 0-10 verloren, weet je dat ook weer
Ja, dat stond ook in de Gelderlander. "Kunde is knudde"quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:04 schreef L-mo het volgende:
[..]
zwaar knude.
Hebben jullie nie toevallig een klein kalend mannetje als coach dat vrij driftig is en een slechte omgang met de pers heeft?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:20 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Ja, dat stond ook in de Gelderlander. "Kunde is knudde"![]()
hee, zou jij mij misschien ff op stephenfriedrichs@student.kun.nl het tel. nummer van jou en JP kunnen mailen ivm met update van onze site??quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:36 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het van JP. Das niet zo mooi he
stephenfriedrichs@student.kun.nlquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:41 schreef DonStefano het volgende:
[..]
hee, zou jij mij misschien ff op stephenfriedrichs@student.kun.nl het tel. nummer van jou en JP kunnen mailen ivm met update van onze site??
bedankt!![]()
dan zal het daar wel aan liggen. Ik had nog voordat ik op vakantie ging aangemeld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:30 schreef rthls het volgende:
Hoelang geleden heb jij je aangemeld voor je opleiding dan? Want ik heb zo'n 2,5 weken geleden alles opgestuurd, en heb daarvan alleen nog maar m'n sportkaart binnen. Nog geen collegekaart dus...
owja, naamsverandering enzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:00 schreef L-mo het volgende:
[..]
stephenfriedrichs@student.kun.nl
stephenfriedrichs@student.ru.nl, is nog korter ook
Toen kreeg ik pas mijn bewijs van toelating (lotingsstudie), dus dat kon ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:42 schreef -moi- het volgende:
je moest je toch voor 15 juli aanmelden, anders zou je je collegekaart niet op tijd krijgen
Als je hem al nodig hebt voordat je hem hebt gekregen kan je zo'n tof ik-heb-mijn-collegekaart-nog-niet-briefje halen. Dus het maakt nie echt uit wanneer je inschrijft, als je het maar doetquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:42 schreef -moi- het volgende:
je moest je toch voor 15 juli aanmelden, anders zou je je collegekaart niet op tijd krijgen
Dat kun je toch altijd inhalen door mentor te wordenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:46 schreef -moi- het volgende:
heb je geen info toegestuurd gekregen?
volgens mij is het in het CC gebouw, maar kan ook wel fout zijn, want ik heb de introductie jammer genoeg zelf niet meegemaakt
jaa, dat wil ik ook evt.. volgend jaarquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:05 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Dat kun je toch altijd inhalen door mentor te worden
hoorde dat 't een leuke training was! Jammer dat ik er niet bij kon zijn omdat ik met m'n mentoraanhang bij Argus moest dinerenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:42 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Zo, weer lekker gevoetbald. Jammer dat de verlichting het nog niet doet, maar het veld is lekker strak.
Zo, nu ff douchen en de stad in
PMS (wg.) (incl. R+M)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:38 schreef mark_dabomb het volgende:
Zo, ik heb net even naar het rooster gekeken maar snap er niet zo veel van....
http://oase.uci.kun.nl/~o(...)004_-2005_BW_1.1.doc
hoe weet ik nou waar ik op moet komen dagen? De HC's begrijp ik wel dat die niet verplicht zijn maar naar welke og's en welke wg's moet ik nou? Ik weet nog niet in welke mentorgroep ik zit.
Rooster moet je volgens mij zelf dus gewoon uitvinden, door naar die eerste colleges te gaan.quote:Maandag naar de laatkomersdag, wat krijg ik allemaal daar? Rooster en boekenlijst ofzo? En die boeken kan je dan halen op die boekenmarkt? Heeft er misschien hier niet iemand wat boeken van eerste jaar BDW voor mij? (A)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |