quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:06 schreef Lexie het volgende:
Ik moet maar eens gaan inventariseren wat ik nog moet halen van het tweede en het derde jaar, ik weet nu niet wat ik allemaal nog moet halen.

De makers hebben een CW achtergrond inderdaad, maar het is totaal niet de bedoeling dat het hier bij blijft. Het is de bedoeling dat er van alles en nog wat op komt!quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:11 schreef DonStefano het volgende:
[..]
www.partyRUN.tk is wel heel erg op Mycelium gericht. CommunicatieWetenschap-achtergrond??

stap dan op zn minst af van dat tk adres, en gebruik .nl ofzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:02 schreef Dulcis het volgende:
[..]
De makers hebben een CW achtergrond inderdaad, maar het is totaal niet de bedoeling dat het hier bij blijft. Het is de bedoeling dat er van alles en nog wat op komt!

neej, gekkie, das toch nie gratis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
stap dan op zn minst af van dat tk adres, en gebruik .nl ofzo

ik zou hier nog ergens een dictaat discrete wiskunde moeten hebben liggen, maar helaas ik zie het nergens...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:05 schreef DjNivek het volgende:
Hmm, ik vroeg me af...heeft iemand hier een toelatingsexamen moeten afleggen voor informatica (zo ja, hoe zat het in elkaar), of snapt iemand het onderwerp 'Vergelijkingen en Verzamelingen' van 'Discrete wiskunde voor Informatici' goed? Ik zit met 2 dingetjes vast, dus iemand die het me uit kan leggen, graag

De tweede is volgens mij toch niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:32 schreef DjNivek het volgende:
Voor de mensen die er niks van willen weten, skip deze post, straks leer je nog eens iets:
Het zijn allebei vragen over verzamelingen, vergelijkingen kom ik wel door.
1: Hoe stel je een verzameling op met daarin x en y coördinaten?
Bijv: 'de cirkel in R^2 (kwadraat, niet 'en') met middelpunt (3,4) en straal 5'
2: Bij de volgende verzameling kom ik er gewoon niet uit:
{1,2,3,4,5,6,7} (doorsnijdingstekentje hier) {n (element van tekentje hier) N | n < 3 -> n > 3}
Nu dacht ik dat de uitkomst {1,2,4,5,6,7} was, maar blijkbaar gaat het anders in z'n werk.
De uitkomst moet dan zijn {3,4,5,6,7}. Hoe gaat dit dan in z'n werk?
Als ik dit weet, dan haal ik het denk ik wel

Tja, maar wat doet die 3 daar dan nog?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
De tweede is volgens mij toch niet zo moeilijk.
Als n kleiner dan 3 is, dan is n groter dan 3 , met als gevolg n is 4,5,6 of 7.
Of zie ik dit te simplistisch?
Beter kon ik die vraag niet brengen aangezien ik die tekentjes niet op mn toetsenbord hebquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:39 schreef Fliepke het volgende:
Bij de eerste vraag begrijp ik niet zo goed wat je bedoelt.
disclaimer: mijn antwoorden kunnen heel goed fout zijn, ik ben niet zo slim![]()

is 3 kleiner dan 3, nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:51 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Tja, maar wat doet die 3 daar dan nog?

wordt aan gewerkt.........duurt nog even.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
www.partyrun.tk
stap dan op zn minst af van dat tk adres, en gebruik .nl ofzo

gozer! We hebben onze eerste wedstrijd van Kunde met 0-10 verloren, weet je dat ook weerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey mensen, ben ook weer terug

Ja, ik hoorde het van JP. Das niet zo mooi hequote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:20 schreef DonStefano het volgende:
[..]
gozer! We hebben onze eerste wedstrijd van Kunde met 0-10 verloren, weet je dat ook weer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |