het was het vrouwelijke ras, mannen hebben geen last van huishoudelijk geweldquote:Op zondag 25 juli 2004 20:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ze kreeg zelfs bloemen.
Ik werd eerder aggresief van birgit, met dr mannelijke ras en huishoudelijk geweld.
Ik zou er eigenlijk een topic over moeten openen, wat een ontzettende mus is die birgit.
Birgit > Hindquote:Op zondag 25 juli 2004 23:08 schreef vps het volgende:
het mooiste nog bij birget was dat iedereen stil stond en zoiets had waar zijn we nu in godsnaam naar aan het kijken, laat zij snel op zouten met haar rare net wel geen alto gedrag.
We willen hind, birget van het podium!!!!!
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:25 schreef Fliepke het volgende:
birgit, hind, who gives a fuck tis allemaal kut.
iddquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:14 schreef Lexie het volgende:
Ja, ik kan me ook nog zo'n vaag vak herinneren, intelligente systemen
Nee, dus als je een leegstaande kamer weetquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:07 schreef mark_dabomb het volgende:
WElkomjoin the club, al een kamer?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:14 schreef Fliepke het volgende:
Alleen moeten er nog wat meer vrouwen geregeld worden.
dat maakt me helemaal NIKS uit, tegen die tijd ga ik gewoon weer op zoek naar een nieuwe kamerquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:54 schreef thaleia het volgende:
Ik weet wel iemand die een kamer in onderhuur doet voor 9 maanden vanaf eind september. Maar dan zit je dus wel in onderhuur en moet je er tegen het eind van het studiejaar weer uit.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:18 schreef thaleia het volgende:
Oeps sorry, mijn informatie blijkt niet helemaal te kloppen. Verhuur schijnt via Bureau Buitenland te moeten, vanwege uitwisseling. Ik had het dus al wel voor je gevraagd, ik was echt van goede wil! Maar helaas dus.
Ik ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:01 schreef Jooosie het volgende:
ik hoor er nu ook hier bij, ga recht & management doen...
hé ine ut helliemondquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:41 schreef Fliepke het volgende:
Wooz, je kan voorlopig ook gewoon treinen, dat heeft l-mo ook een hele poos gedaan.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:59 schreef L-mo het volgende:
[..]
hé ine ut helliemond![]()
treine gaat prima, maar fietsen kan ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |