hahaquote:Op maandag 19 juli 2004 19:03 schreef L-mo het volgende:
[..]
Zeker, ons mam had een quiche gemaakt, op zich prima, smaakte ook prima, maar toen kwam het...
"moeders... waar is het vlees?!"
"Ow dat zit er niet in, het is VEGETARISCH"
OMG, ik wordt een linkse hippie![]()

Ik had boos gekeken, en ik was naar de frietkraam gegaan om een frikandel te halen.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:03 schreef L-mo het volgende:
[..]
Zeker, ons mam had een quiche gemaakt, op zich prima, smaakte ook prima, maar toen kwam het...
"moeders... waar is het vlees?!"
"Ow dat zit er niet in, het is VEGETARISCH"
OMG, ik wordt een linkse hippie![]()

vierdaagsefeesten enzoquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:10 schreef mark_dabomb het volgende:
Rustig hierIedereen bij de vierdaagse? Ik heb zin om te verhuizen maar kan nog niet want ouders zijn nog niet terug! Morgen lekker vrij
misschien alvast maar wat inpakken
KOm maar is biertje drinken half september, dan ben ik wel gesettled

Volgens mij is er geen ruk te doen vanavond. Maargoed, ik zal toch wel weer gaan, uit pure vervelingquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:09 schreef L-mo het volgende:
Weet iemand of er iets is dat de moeite waard is vanavond? Ik heb al gekeken maar kzag er zo snel niks tussen staan...

och je moet het gezellig makenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:40 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen ruk te doen vanavond. Maargoed, ik zal toch wel weer gaan, uit pure verveling

dat is het geval als er niks leuks is ja, maar gister de loco loco disco show was wel de bomquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
och je moet het gezellig maken.
Ik luister toch niet echt naar wat er op het podium staat.

dat heb ik al zo vaak gezien inmiddelsquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:28 schreef L-mo het volgende:
[..]
dat is het geval als er niks leuks is ja, maar gister de loco loco disco show was wel de bom

Hensly heeft samen met z'n neef ook zo'n show...quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:28 schreef L-mo het volgende:
[..]
dat is het geval als er niks leuks is ja, maar gister de loco loco disco show was wel de bom

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej een 7quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:20 schreef L-mo het volgende:
21 pagina's, gemaakt met liefde en toewijding.
Wat zullen ze trots op ons zijn!
Nog even de conclusie bijschaven, omzetten naar PDF en mailen maar!![]()

Ben ik weer effe blij dat ik mij daar de laatste paar dagen niet vertoond heb...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:21 schreef yozd het volgende:
OMG![]()
![]()
Wat een ongelovelijke BOEREN in de drie tijdens de zomerfeesten. Zat een half uurtje aan die
draaibar en drie vechtpartijtjes gezien... Zoiets gebeurt NOOIT op een normale donderdagavond.
Pfff, ik wacht wel een paar maandjes voordat ik me er weer vertoon.

Bij Marianne Weber was het toch ook matten??quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ben ik weer effe blij dat ik mij daar de laatste paar dagen niet vertoond heb...

Mjah ik ook wel op zich...voor zover ik me alles nog kan herinneren danquote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:37 schreef DonStefano het volgende:
Idd opvallend veel gajes en tuig in de stad, maja, wat wil je met de zomerfeesten heh
Heb me desondanks toch wel goed vermaakt

Ze kreeg zelfs bloemen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:20 schreef wx het volgende:
[..]
Bij Marianne Weber was het toch ook matten??![]()
... die provocerende songteksten in combinatie met van die foute fans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |