Dat wil je niet weten...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:28 schreef mark_dabomb het volgende:
Interessantwat hebben jullie gemaakt?

vooral dat laatste jaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:58 schreef mark_dabomb het volgende:
standaarddeviatie's enzo zijn dat toch? Best interessante meuk.....als je het snapt

ggquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:49 schreef mark_dabomb het volgende:
Het leven als student is niet makkelijk.....gewoon zónder spatbord.....Ik heb nog even genoten van het gratis bier op m'n werk...ben nu helaas dronken maar vriendin komt zoOver een maandje heeft een vriendin eigen kroeg
weer gratis bier.....op zich is student zijn best easy.....

Apocalypse Now duurt echt lang maar er zitten nog wel coole stukken in als je niequote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:22 schreef mark_dabomb het volgende:
Poeha, het is weer is zaterdag, ben lekker vrij vandaag, zit nu apocalypse now:redux te kijken, begint nu een beetje vaart in te komen! Als me ouders terugkomen eindelijk verhuizen.....
Eerst schoonmaken voordat je alles erin zet en...quote:Heb er nu al zin in! Nog tips om op te letten tijdens de verhuizing?

Das wel slim jaquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:26 schreef mark_dabomb het volgende:
Hehe, ik ga gewoon de vloerbedekking er uit halen (ligt toch los). Apocalypse is best oké tot nu toe (anderhalf uur) maar ik wacht nog even afhet is de redus dus die duurt nog langer...

volgens mij niet heel duur.. vaak zijn die dingen ook in de aanbieding, en ik denk dat je dan op ongeveer op 90 euro komt ofzoquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:18 schreef mark_dabomb het volgende:
ACh, op zich is die film nog geeneens zo lang, zag op de hoes staan dat marlon brando er in zat, kwam m alleen niet tegen. Bleek het Kurtz te zijn die pas tegen het einde er in komtMaar wel goede film
Binnenkort ff laminaat kopen, wat kost 25 vierkante meter laminaat

Misschien moeten je ouders dan een keer rijles nemenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:14 schreef wx het volgende:
telkens als ik met m'n ouders mee terug rijdt uit Nijmegen, ligt er een auto op z'n kop in de sloot![]()

Het is telkens aan de andere kant van de wegquote:Op zondag 18 juli 2004 18:04 schreef lost95 het volgende:
[..]
Misschien moeten je ouders dan een keer rijles nemen

Nou spookrijden mag ook nog steeds niet.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:30 schreef wx het volgende:
[..]
Het is telkens aan de andere kant van de weg![]()

Ik was gewoon BBQ met dat weerquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:14 schreef wx het volgende:
Op de snelweg rijden tijdens meganoodweer is niet grappig![]()
Auto ging gewoon aquaplanen, en ik maar easy left, medium right zeggen...
Op den duur zie je dan weer een auto op z'n kop in de sloot liggen... dan wordt het toch minder leuk![]()
En das nu al de 2e keer deze maand, telkens als ik met m'n ouders mee terug rijdt uit Nijmegen, ligt er een auto op z'n kop in de sloot![]()
Maar ik ben nu gelukkig weer thuis![]()

Zo hoort hetquote:Op maandag 19 juli 2004 17:22 schreef L-mo het volgende:
e
[..]
Ik was gewoon BBQ met dat weer.
Maar we zijn gewoon doorgegaan![]()

Zekerquote:Op maandag 19 juli 2004 17:26 schreef wx het volgende:
[..]
Zo hoort het![]()
Ik ga vanaaf steengrillen in de tuin ook altijd nijs![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |