quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:09 schreef DonStefano het volgende:
Ik dacht dat het 2de jaar van Rechten leuk(er) zou worden....
dat dacht ik ook van bedrijfswetenschappenquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:09 schreef DonStefano het volgende:
Sux man, vraag anders wat 3ejaars hoe dat jaar is. Informatica 2e jaar was ook zwaar nix, maar het 3e is leukerquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:09 schreef DonStefano het volgende:
Ja wat je vandaag weer hebt gemist, on-ge-loof-elijkquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:41 schreef L-mo het volgende:
Bij ons wordt het iederjaar leuker!
iedere keer als je denkt, "het kan niet leuker!"
verzinnen ze weer wat nieuws!
Geweldig!![]()
ach, ik zie het gwoon als een uitdagingquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:01 schreef Fliepke het volgende:
Student zijn is leuk, studeren is zwaar kut.
Volgens mij slaat dit gewoon op alle studies, als je je hier niet in kunt vinden, tja dan heb je volgens mij je roeping gevonden..
wx heeft et...quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:15 schreef Fliepke het volgende:
nou ik weet dat wij het allemaal nog niet gehaald hebben
Maar ja, we hebben ook nooit college gevolgd
wat klaag je nou manquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:36 schreef mark_dabomb het volgende:
Shit man, 8 contacturen per week....Zo leer je ook niemand kennen! Ik heb me maar opgegeven als actief lid van Synergy in de hoop wat meer gezelligheid te krijgenMijn AV groepje is ook zo saai als wat. Wie helpt mij aan wat gezelligheid
Same here, ik ben nu ook maar actief lid geworden van de JFV en ga me volgende week eventjes inschrijven voor FC Kunde als trainingslid, want ja elke dag naar de kroeg laat mijn budget helaas niet toequote:Op vrijdag 17 september 2004 16:36 schreef mark_dabomb het volgende:
Shit man, 8 contacturen per week....Zo leer je ook niemand kennen! Ik heb me maar opgegeven als actief lid van Synergy in de hoop wat meer gezelligheid te krijgenMijn AV groepje is ook zo saai als wat. Wie helpt mij aan wat gezelligheid
sporten is natuurlijk een prima manier om de gezeligheid op te zoeken. Maar gwoon met klasgenoten is toch wel het gezelligst.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:43 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Same here, ik ben nu ook maar actief lid geworden van de JFV en ga me volgende week eventjes inschrijven voor FC Kunde als trainingslid, want ja elke dag naar de kroeg laat mijn budget helaas niet toe
Nee das gezellig in je eentjequote:Op vrijdag 17 september 2004 17:18 schreef L-mo het volgende:
[..]
wat klaag je nou man![]()
gwoon de kroeg in!
Je kan het halen zonder in het boek te kijken, want ik heb het gehaaldquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:44 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey, iemand hier van informatiekunde of bedrijfswetenschappen die HRM al gevolgd/gehaald heeft.
Vraag me af hoeveel tijd je er ongeveer ingestopt hebt. Moet namelijk ff kijken of ik dat met mijn huidige rooster nog erbij kan doen als bijvak
je weet dat ik een bigshot-bestuurslid en mede-oprichter van Kunde ben??quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:43 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Same here, ik ben nu ook maar actief lid geworden van de JFV en ga me volgende week eventjes inschrijven voor FC Kunde als trainingslid, want ja elke dag naar de kroeg laat mijn budget helaas niet toe
Het is wel te doen dus. 1e college was iig simpel. Thnxquote:Op zaterdag 18 september 2004 11:47 schreef wx het volgende:
[..]
Je kan het halen zonder in het boek te kijken, want ik heb het gehaald![]()
maar er zijn wel makkelijkere managementvakken om te volgen... dus je moet wel wat doen
Hey, daar zat ik ook bij. * Mr._T-Rex checkt fotoboek.quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:53 schreef -moi- het volgende:
HRM is zooo saai.. 1 college gehad, en ik kon echt niet luisteren... SAAI
Ja zeker, woensdag weer, evt. maandag..quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
....
@kopstoot: cu op de training dan he
haha, ik nam em ook letterlijk over.. ten eerste omdat ik niks gehoord heb van wat hij zei, omdat het zo saai was, dus ik had ook nie gehoord dat t op BB zou komen, en ten tweede omdat ik dan nog een beetje wakker zou blijvenquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey, daar zat ik ook bij. * -moi- checkt fotoboek.
Zitten er bij jullie trouwens altijd mensen hele sheets letterlijk over te nemen, ondanks dat de docent net heeft gezegd dat ze op blackboard komen?
Hij zei ook dat het college vooral ter ondersteuning was, dus dan lijkt het me wel te doen met alleen de boeken.quote:Op zondag 19 september 2004 01:01 schreef -moi- het volgende:
[..]
haha, ik nam em ook letterlijk over.. ten eerste omdat ik niks gehoord heb van wat hij zei, omdat het zo saai was, dus ik had ook nie gehoord dat t op BB zou komen, en ten tweede omdat ik dan nog een beetje wakker zou blijven![]()
maar weet niet of ik nog vaak naar HRM zal gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |