abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21856892
Ik dacht dat het 2de jaar van Rechten leuk(er) zou worden....
  vrijdag 10 september 2004 @ 12:43:20 #277
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21857532
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 12:09 schreef DonStefano het volgende:

Are you kidding me?
pi_21858868
quote:
dat dacht ik ook van bedrijfswetenschappen
Strawberry Flavour..
pi_21862509
quote:
Sux man, vraag anders wat 3ejaars hoe dat jaar is. Informatica 2e jaar was ook zwaar nix, maar het 3e is leuker
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_21862802
Bij ons wordt het iederjaar leuker!
iedere keer als je denkt, "het kan niet leuker!"
verzinnen ze weer wat nieuws!
Geweldig!
pi_21866560
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 16:41 schreef L-mo het volgende:
Bij ons wordt het iederjaar leuker!
iedere keer als je denkt, "het kan niet leuker!"
verzinnen ze weer wat nieuws!
Geweldig!
Ja wat je vandaag weer hebt gemist, on-ge-loof-elijk

if that's a crack, the grand canyon is just a ditch

dit vat alles samen, er was ene persoon die dacht dat hij een bouwvakker was... WHY WHY WHY
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:01:03 #282
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21870592
Student zijn is leuk, studeren is zwaar kut.
Volgens mij slaat dit gewoon op alle studies, als je je hier niet in kunt vinden, tja dan heb je volgens mij je roeping gevonden. .
pi_21885668
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 23:01 schreef Fliepke het volgende:
Student zijn is leuk, studeren is zwaar kut.
Volgens mij slaat dit gewoon op alle studies, als je je hier niet in kunt vinden, tja dan heb je volgens mij je roeping gevonden. .
ach, ik zie het gwoon als een uitdaging
pi_22013853
Hey, iemand hier van informatiekunde of bedrijfswetenschappen die HRM al gevolgd/gehaald heeft.
Vraag me af hoeveel tijd je er ongeveer ingestopt hebt. Moet namelijk ff kijken of ik dat met mijn huidige rooster nog erbij kan doen als bijvak
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:15:58 #285
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_22014523
nou ik weet dat wij het allemaal nog niet gehaald hebben
Maar ja, we hebben ook nooit college gevolgd
pi_22019826
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:15 schreef Fliepke het volgende:
nou ik weet dat wij het allemaal nog niet gehaald hebben
Maar ja, we hebben ook nooit college gevolgd
wx heeft et...
pi_22020453
Shit man, 8 contacturen per week....Zo leer je ook niemand kennen! Ik heb me maar opgegeven als actief lid van Synergy in de hoop wat meer gezelligheid te krijgen Mijn AV groepje is ook zo saai als wat. Wie helpt mij aan wat gezelligheid
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_22021297
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:36 schreef mark_dabomb het volgende:
Shit man, 8 contacturen per week....Zo leer je ook niemand kennen! Ik heb me maar opgegeven als actief lid van Synergy in de hoop wat meer gezelligheid te krijgen Mijn AV groepje is ook zo saai als wat. Wie helpt mij aan wat gezelligheid
wat klaag je nou man
gwoon de kroeg in!
  vrijdag 17 september 2004 @ 17:43:07 #289
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_22021739
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:36 schreef mark_dabomb het volgende:
Same here, ik ben nu ook maar actief lid geworden van de JFV en ga me volgende week eventjes inschrijven voor FC Kunde als trainingslid, want ja elke dag naar de kroeg laat mijn budget helaas niet toe
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_22022396
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 17:43 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Same here, ik ben nu ook maar actief lid geworden van de JFV en ga me volgende week eventjes inschrijven voor FC Kunde als trainingslid, want ja elke dag naar de kroeg laat mijn budget helaas niet toe
sporten is natuurlijk een prima manier om de gezeligheid op te zoeken. Maar gwoon met klasgenoten is toch wel het gezelligst.
pi_22024159
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 17:18 schreef L-mo het volgende:

[..]

wat klaag je nou man
gwoon de kroeg in!
Nee das gezellig in je eentje Ik ga me waarschijnlijk aanmelden ook bij de volleybalvereniging Heyendaal, kijken of daar nog wat gezelligheid te vinden is!
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_22034112
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:44 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey, iemand hier van informatiekunde of bedrijfswetenschappen die HRM al gevolgd/gehaald heeft.
Vraag me af hoeveel tijd je er ongeveer ingestopt hebt. Moet namelijk ff kijken of ik dat met mijn huidige rooster nog erbij kan doen als bijvak
Je kan het halen zonder in het boek te kijken, want ik heb het gehaald
maar er zijn wel makkelijkere managementvakken om te volgen... dus je moet wel wat doen
pi_22035006
HRM is zooo saai.. 1 college gehad, en ik kon echt niet luisteren... SAAI
Strawberry Flavour..
pi_22035143
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 17:43 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

je weet dat ik een bigshot-bestuurslid en mede-oprichter van Kunde ben??

En mede slowchatkunner Mr T-Rex is ook trainingslid
  zaterdag 18 september 2004 @ 14:29:14 #295
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_22036729
Q-base
Heb wel zin in vanavond, het rotte is alleen dat ik bijna in slaap val op het moment .
pi_22041713
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 11:47 schreef wx het volgende:

[..]

Je kan het halen zonder in het boek te kijken, want ik heb het gehaald
maar er zijn wel makkelijkere managementvakken om te volgen... dus je moet wel wat doen
Het is wel te doen dus. 1e college was iig simpel. Thnx
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 12:53 schreef -moi- het volgende:
HRM is zooo saai.. 1 college gehad, en ik kon echt niet luisteren... SAAI
Hey, daar zat ik ook bij. * Mr._T-Rex checkt fotoboek.

Zitten er bij jullie trouwens altijd mensen hele sheets letterlijk over te nemen, ondanks dat de docent net heeft gezegd dat ze op blackboard komen?

@kopstoot: cu op de training dan he
  zaterdag 18 september 2004 @ 19:32:41 #297
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_22042604
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 18:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:

....
@kopstoot: cu op de training dan he
Ja zeker, woensdag weer, evt. maandag..

Ik was er woensdag ook 18.00 uur, waren jullie er ook toen?
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_22045063
Nee, deed met de selctie mee. Heb op woensdag tot half 6 college dus dat haal ik niet. Maandag ben ik er zeker ook weer
pi_22049824
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 18:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey, daar zat ik ook bij. * -moi- checkt fotoboek.

Zitten er bij jullie trouwens altijd mensen hele sheets letterlijk over te nemen, ondanks dat de docent net heeft gezegd dat ze op blackboard komen?
haha, ik nam em ook letterlijk over.. ten eerste omdat ik niks gehoord heb van wat hij zei, omdat het zo saai was, dus ik had ook nie gehoord dat t op BB zou komen, en ten tweede omdat ik dan nog een beetje wakker zou blijven

maar weet niet of ik nog vaak naar HRM zal gaan
Strawberry Flavour..
pi_22061420
quote:
Op zondag 19 september 2004 01:01 schreef -moi- het volgende:

[..]

haha, ik nam em ook letterlijk over.. ten eerste omdat ik niks gehoord heb van wat hij zei, omdat het zo saai was, dus ik had ook nie gehoord dat t op BB zou komen, en ten tweede omdat ik dan nog een beetje wakker zou blijven

maar weet niet of ik nog vaak naar HRM zal gaan
Hij zei ook dat het college vooral ter ondersteuning was, dus dan lijkt het me wel te doen met alleen de boeken.
Ik vond het college op zich niet zo heel erg, maar dat kwam misschien meer door mijn goede humeur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')