tsss das niet de spirit!!!quote:Op maandag 6 september 2004 11:07 schreef -moi- het volgende:
ja YES zeg
oh ik heb geen zin
ik wil weer vakantie

eerder inschrijven hequote:Op maandag 6 september 2004 14:08 schreef mark_dabomb het volgende:
Zo, wwat een zooitje zeg, heb nog geeneens collegekaart en dergelijke, sta nu in de studentenbalie met nog 30 wahtenden voor me. Wat een ramp....Kan geeneens inloggen op de computers in het lounge zaaltje van de TvA 3....

ja opzich was t bij ons ook wel te doenquote:Op maandag 6 september 2004 13:46 schreef wx het volgende:
[..]
tsss das niet de spirit!!!
het was echt SUPER tof!
hee, waar ken ik dit van... zo gaat het nou altijd bij de managementfaculteit..quote:Op maandag 6 september 2004 14:08 schreef mark_dabomb het volgende:
Zo, wwat een zooitje zeg, heb nog geeneens collegekaart en dergelijke, sta nu in de studentenbalie met nog 30 wahtenden voor me. Wat een ramp....Kan geeneens inloggen op de computers in het lounge zaaltje van de TvA 3....

Dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 6 september 2004 16:12 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja opzich was t bij ons ook wel te doen
twas maar 1 uurtje intro
en woensdag gaan we teambuildingsdag houden :') sporten enzo :')
[..]

als t mooi weer is vind ik alles goedquote:Op maandag 6 september 2004 21:34 schreef wx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan
Das echt erg moet je beetje met boomstammen aan de haal, en in een bootje varen...
het is net sterrenslag
Misschien mag je wel teamcaptain zijn, vind ik wel wat voor jou
Bij ons was het toen alleen heel slecht weer, dat was toen wel minder
maar das nu wel wat beter, en verplicht buiten zijn kan ook nooit heel slecht zijn met dit weer

Hehe, ik heb 2 jaar geleden CV van Meijssen gehad. Dat vond ik echt ZO'N azijnpisser, nietquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:00 schreef mark_dabomb het volgende:
En ja....ik heb AV van Lucas Meijsen.....niet echt de meest flamboyante en aardige man die ik ken..hopen dat mijn groepje een beetje meevalt, zit in 24. Als morgen mijn collegekaart er niet is steek ik de studentenbalie in de hens

ja, jij hebt altijd wel zo'n blik in je ogen, zovan: "IK MOET JOUW NIE!"quote:Op woensdag 8 september 2004 11:26 schreef -moi- het volgende:
ja die lucas meijssen is wel een gevalletje apart ja.. toen ik hier kwam studeren (kwam later instromen) kreeg ik ook bijna ruzie met emhij vond dat ik em niet zo raar moest aankijken
nouja.. maar heb em later nog eens gesproken, toen was ie nog wel oke..

haha nietwaar :'(quote:Op woensdag 8 september 2004 11:58 schreef L-mo het volgende:
[..]
ja, jij hebt altijd wel zo'n blik in je ogen, zovan: "IK MOET JOUW NIE!"

Ik vond hem behoorlijk streng ja, maar ik ben dan ook natuurlijk niks gewend...quote:Op woensdag 8 september 2004 09:17 schreef mark_dabomb het volgende:
Issie ook streng ofzo? Of verder best een aardige gozer? Ik zie het wel...anders ga ik lekker naar een ander groepje![]()

Hij is zelf raar, zn mond staat altijd raar net of hij aan het tandenknarsen isquote:Op woensdag 8 september 2004 11:26 schreef -moi- het volgende:
ja die lucas meijssen is wel een gevalletje apart ja.. toen ik hier kwam studeren (kwam later instromen) kreeg ik ook bijna ruzie met emhij vond dat ik em niet zo raar moest aankijken
nouja.. maar heb em later nog eens gesproken, toen was ie nog wel oke..

neehoor het was een grapje!!!quote:Op woensdag 8 september 2004 23:33 schreef -moi- het volgende:
[..]
haha nietwaar
toch?
nee maar ik zat gewoon vragend tegenover em.. en wilde wat info hebben over studie etc.. maar hij zag dat anders ofzo..

quote:Op donderdag 9 september 2004 17:57 schreef L-mo het volgende:
[..]
neehoor het was een grapje!!!![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |