abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21780829
JEEEEEJ, WE MOGEN WEER!!!!!!
pi_21781437
ja YES zeg

oh ik heb geen zin

ik wil weer vakantie
Strawberry Flavour..
pi_21784263
quote:
Op maandag 6 september 2004 11:07 schreef -moi- het volgende:
ja YES zeg

oh ik heb geen zin

ik wil weer vakantie
tsss das niet de spirit!!!

het was echt SUPER tof!
pi_21784645
Zo, wwat een zooitje zeg, heb nog geeneens collegekaart en dergelijke, sta nu in de studentenbalie met nog 30 wahtenden voor me. Wat een ramp....Kan geeneens inloggen op de computers in het lounge zaaltje van de TvA 3....
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_21785028
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:08 schreef mark_dabomb het volgende:
Zo, wwat een zooitje zeg, heb nog geeneens collegekaart en dergelijke, sta nu in de studentenbalie met nog 30 wahtenden voor me. Wat een ramp....Kan geeneens inloggen op de computers in het lounge zaaltje van de TvA 3....
eerder inschrijven he

zo zie je maar weer het leven van een student gaat niet alleen over rozen
pi_21786870
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:46 schreef wx het volgende:

[..]

tsss das niet de spirit!!!

het was echt SUPER tof!
ja opzich was t bij ons ook wel te doen

twas maar 1 uurtje intro

en woensdag gaan we teambuildingsdag houden sporten enzo
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:08 schreef mark_dabomb het volgende:
hee, waar ken ik dit van... zo gaat het nou altijd bij de managementfaculteit..
Strawberry Flavour..
pi_21787087
Jaaaaa, ik mag woensdag alweer aan de slag .
  maandag 6 september 2004 @ 20:11:02 #258
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_21789341
Yeah! Nog een week vrij!

"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  maandag 6 september 2004 @ 20:49:13 #259
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21790336
quote:
Op maandag 6 september 2004 20:11 schreef yozd het volgende:
Yeah! Nog een week vrij!

pi_21790639
4 uur HC gehad en nu al minstens 3 uur aan de zelfstudie

maarja ik vind 't wel leuk
pi_21791383
quote:
Op maandag 6 september 2004 16:12 schreef -moi- het volgende:

[..]

ja opzich was t bij ons ook wel te doen

twas maar 1 uurtje intro

en woensdag gaan we teambuildingsdag houden :') sporten enzo :')
[..]
Dat heb ik ook gedaan

Das echt erg moet je beetje met boomstammen aan de haal, en in een bootje varen...
het is net sterrenslag
Misschien mag je wel teamcaptain zijn, vind ik wel wat voor jou
Bij ons was het toen alleen heel slecht weer, dat was toen wel minder
maar das nu wel wat beter, en verplicht buiten zijn kan ook nooit heel slecht zijn met dit weer
pi_21798163
quote:
Op maandag 6 september 2004 21:34 schreef wx het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan

Das echt erg moet je beetje met boomstammen aan de haal, en in een bootje varen...
het is net sterrenslag
Misschien mag je wel teamcaptain zijn, vind ik wel wat voor jou
Bij ons was het toen alleen heel slecht weer, dat was toen wel minder
maar das nu wel wat beter, en verplicht buiten zijn kan ook nooit heel slecht zijn met dit weer
als t mooi weer is vind ik alles goed maar ik wil niet omkieperen uit mn kano want ik ben al verkouden
Strawberry Flavour..
pi_21810342
Nou, nog steeds niks maar wel mijn eerste HC gehad....Economie vd man wetenschappen...met mevrouw Sent die zwanger was....dat applause toen ze bijna op der gat lach Best druk in zo'n zaaltje trouwens nog....nog meer mensen die daar waren?

En ja....ik heb AV van Lucas Meijsen.....niet echt de meest flamboyante en aardige man die ik ken..hopen dat mijn groepje een beetje meevalt, zit in 24. Als morgen mijn collegekaart er niet is steek ik de studentenbalie in de hens
  dinsdag 7 september 2004 @ 22:57:10 #264
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_21814689
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:00 schreef mark_dabomb het volgende:

En ja....ik heb AV van Lucas Meijsen.....niet echt de meest flamboyante en aardige man die ik ken..hopen dat mijn groepje een beetje meevalt, zit in 24. Als morgen mijn collegekaart er niet is steek ik de studentenbalie in de hens
Hehe, ik heb 2 jaar geleden CV van Meijssen gehad. Dat vond ik echt ZO'N azijnpisser, niet
normaal. Ik heb een keer ergens in TvA 3 ofzo tegen een studiegenoot gezegd wat ik van
Lucas vond in een niet geheel scheldloos betoog. Toen bleek alleen dat die achter mij liep...
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_21819304
Issie ook streng ofzo? Of verder best een aardige gozer? Ik zie het wel...anders ga ik lekker naar een ander groepje
pi_21821010
ja die lucas meijssen is wel een gevalletje apart ja.. toen ik hier kwam studeren (kwam later instromen) kreeg ik ook bijna ruzie met em hij vond dat ik em niet zo raar moest aankijken

nouja.. maar heb em later nog eens gesproken, toen was ie nog wel oke..
Strawberry Flavour..
pi_21821630
quote:
Op woensdag 8 september 2004 11:26 schreef -moi- het volgende:
ja die lucas meijssen is wel een gevalletje apart ja.. toen ik hier kwam studeren (kwam later instromen) kreeg ik ook bijna ruzie met em hij vond dat ik em niet zo raar moest aankijken

ja, jij hebt altijd wel zo'n blik in je ogen, zovan: "IK MOET JOUW NIE!"
pi_21829259
quote:
Op woensdag 8 september 2004 11:58 schreef L-mo het volgende:

[..]

ja, jij hebt altijd wel zo'n blik in je ogen, zovan: "IK MOET JOUW NIE!"
haha nietwaar :'(

toch?

nee maar ik zat gewoon vragend tegenover em.. en wilde wat info hebben over studie etc.. maar hij zag dat anders ofzo..
Strawberry Flavour..
pi_21829334
waarom doen die smileys altijd zo kut
Strawberry Flavour..
  donderdag 9 september 2004 @ 01:24:33 #270
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_21831326
quote:
Op woensdag 8 september 2004 09:17 schreef mark_dabomb het volgende:
Issie ook streng ofzo? Of verder best een aardige gozer? Ik zie het wel...anders ga ik lekker naar een ander groepje
Ik vond hem behoorlijk streng ja, maar ik ben dan ook natuurlijk niks gewend...
pi_21836446
quote:
Op woensdag 8 september 2004 11:26 schreef -moi- het volgende:

Hij is zelf raar, zn mond staat altijd raar net of hij aan het tandenknarsen is
pi_21842672
quote:
Op woensdag 8 september 2004 23:33 schreef -moi- het volgende:

[..]

haha nietwaar

toch?

nee maar ik zat gewoon vragend tegenover em.. en wilde wat info hebben over studie etc.. maar hij zag dat anders ofzo..
neehoor het was een grapje!!!
pi_21844253
quote:
Op donderdag 9 september 2004 17:57 schreef L-mo het volgende:

[..]

neehoor het was een grapje!!!
Strawberry Flavour..
pi_21844716
Heeft der hier iemand toevallig een kamer over?

ben net 4 dagen bezig en wordt nu al gek van 4 uur reizen per dag
pi_21855068
Ja hoor ik wel, 2 vierkante meter een een deel van een garderobe kast. Met 15 cm vensterbank en een klein tochtgaatje....Het plafond is wel drie meter hoog Bied maar raak

Maar Meijssen valt me nog mee, gister eerste lesje AV van hem gehad (makkelijk vak, alleen maar portfolio en je punten zijn binnen). Hij loopt inderdaad de hele tijd te tandenknarsen en hij weet af en toe even niet waar die over praat Verder volgens mij wel een gezellig groepje...Binnenkort actief worden bij Synergy en ook nog bij de lokale volleybalvereniging twee avonden meetrainen! Dan zijn we weer helemaal ingeburgerd!

Zit nu trouwens in TvA 3 in het forum daar het is rustig, gelukkig kon ik nog inloggen ook al niet onder mijn eigen studentennummer, ze zijn weer lekker traag bij de studentenbalie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')