abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 september 2004 @ 10:10:25 #226
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_21722440
Zoiets: http://www.ru.nl/aspx/get(...)itIdt=241&VarIdt=205 ?

Niet zo heel moeilijk te vinden toch?

Het valt me wel op dat het bij Rechten allemaal wat beter en duidelijker geregeld is.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_21723830
Haha, ja Kopstoot, die had ik al wel maar ik bedoel meer een jaarrooster met vakanties en speciale data er op, die stond op de KUN site wel onder hetzelfde kopje, in deze lijst kan ik m zo niet vinden....
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_21724722
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 11:30 schreef mark_dabomb het volgende:
Haha, ja Kopstoot, die had ik al wel maar ik bedoel meer een jaarrooster met vakanties en speciale data er op, die stond op de KUN site wel onder hetzelfde kopje, in deze lijst kan ik m zo niet vinden....
Je moet ook je gratis studiegids ophalen bij het studielandschap daar staat alles wat je wil weten in
pi_21724755
quote:
Op donderdag 2 september 2004 21:13 schreef rthls het volgende:
Wat een klote rooster heb ik, elke week anders en elke dag wel een aantal uren waar je zelfstudie moet doen, wat dus gewoon tussenuren zijn...
Ja dat hebben wij ook altijd... ze houden toch nergens rekening mee he
pi_21747466
weet iemand van 1e jaar bedrijfswetenschappen op welke dag inleiding in accounting en finance is? oh trouwens, de informatiekundeners, die gaan dat vak nu toch ook volgen ?

ik ga het toch maar opnieuw volgen.. ipv de bezemtoetsen te doen.. maar moet even weten op welke dag t dan is.. en hoe laat etc.
Strawberry Flavour..
pi_21747485
quote:
Op donderdag 2 september 2004 15:55 schreef L-mo het volgende:

[..]

hehehe daar ben ik ook geweest
kheb je nie gezien....
hee! ik heb jou ook nie gezien.. terwijl we wel van boven naar beneden gingen en weer naar boven etc...........
Strawberry Flavour..
pi_21751551
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 15:34 schreef -moi- het volgende:

[..]

hee! ik heb jou ook nie gezien.. terwijl we wel van boven naar beneden gingen en weer naar boven etc...........
hehe ik ook, van de skihut naar de kelder en weer terug...
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 12:19 schreef wx het volgende:

[..]

Je moet ook je gratis studiegids ophalen bij het studielandschap daar staat alles wat je wil weten in
owja, bij hun is dat nog niet digitaal enzo wx, hopeloos verouderd zo'n papieren ding, daar doen ze bij ons niet meer aan hoor!
pi_21752224
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 15:33 schreef -moi- het volgende:
weet iemand van 1e jaar bedrijfswetenschappen op welke dag inleiding in accounting en finance is? oh trouwens, de informatiekundeners, die gaan dat vak nu toch ook volgen ?

ik ga het toch maar opnieuw volgen.. ipv de bezemtoetsen te doen.. maar moet even weten op welke dag t dan is.. en hoe laat etc.
begint dat gelijk al weer dan
vorig jaar was dat toch pas later in het jaar
pi_21756703
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 10:07 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik kan geeneens de jaarroosters meer vinden van de managementfaculteit....iemand die me kan helpen?
de oude site is er nog wel:
http://cms.nsm.kun.nl/nieuws/index/
pi_21761421
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 20:02 schreef wx het volgende:

[..]

begint dat gelijk al weer dan
vorig jaar was dat toch pas later in het jaar
ik weet ineens niemeer wat nou het vervangende vak van AP is.. principles of marketing & strategy of inleiding in accounting en finance >> ik neem aan het 2e toch? als het de eerste is dan begint het gelijk in het begin van het jaar heb ik al begonnen, die 2e begint pas later...
Strawberry Flavour..
pi_21763519
inleiding in accounting en finance ik neem aan deze, ook omdat de naam er meer op lijkt. En marketing niet zo heel veel met accounting te maken heeft.
pi_21764126
ohja kee.. weet jij misschien wanneer dat vak start? en evt welke dag?
Strawberry Flavour..
pi_21764946
Weet iemand misschien de roosters te vinden van de letterenfaculteit op de kun-website?

Zal ik waarschijnlijk wel nodig hebben.

Edit: Opleiding = Geschiedenis
pi_21768734
Nou morgen mag ik eindelijk van start, 4 uur HC achter elkaar en dan ben ik alweer klaar

ben benieuwd
quote:
HC De Nijmeegse GNK studie
HC Inleiding GM01
HC Patiënt met diagnostische problemen in de interne geneeskunde
pi_21768947
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:12 schreef Renmaestro het volgende:
Weet iemand misschien de roosters te vinden van de letterenfaculteit op de kun-website?

Zal ik waarschijnlijk wel nodig hebben.

Edit: Opleiding = Geschiedenis
ga naar kiss: http://www.ru.nl/kiss/

kiss instellen > start kiss instellen > maak blackboard wachtwoord aan

login op blackboard (digitale leeromgeving) > course information > rooster

das iig 1 mogelijkheid ik kan het iig ook heel makkelijk opzoeken via de site van umcn..
pi_21771759
quote:
Op zondag 5 september 2004 17:57 schreef WooZ het volgende:

[..]

das iig 1 mogelijkheid ik kan het iig ook heel makkelijk opzoeken via de site van umcn..
Hartstikke bedankt. Alleen 1 probleempje: Ik heb nu dus een wachtwoord gemaakt, alleen bij de login wordt om een username gevraagd en ik heb zowel mijn naam als studentnummer geprobeerd, maar hij wil hem niet pakken. Dus wat moet ik invullen bij username?

Edit: Ik weet nu dat mijn username mijn studentnummer met een 's' ervoor is en ik weet hoe ik mijn bb-wachtwoord moet aanpassen. Maar als ik me wil inloogen dan krijg ik: "Could not login. You have not provided valid authentication credentials. " terwijl ik het toch goed heb ingevuld.

Nog een edit :') : Ik denk dat het gelukt is. Sorry dat ik dit topic heb vervuild.

[ Bericht 11% gewijzigd door Renmaestro op 05-09-2004 20:43:15 ]
pi_21771889
quote:
Op zondag 5 september 2004 13:19 schreef -moi- het volgende:
Ik zal even voor je kijken, volgens mij pas in het tweede semester....
pi_21772242
Beste eerstejaars van bedrijfskunde! Wat is nou precies ons rooster? Welke vakken vallen weg en hoe weet je welke werkgroep precies wanneer les heeft?
pi_21772389
quote:
Op zondag 5 september 2004 17:57 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik ben nu ingelogd en wel op het bb. Ik neem aan dat je zelf je rooster moet maken met courses invullen 'My Courses'. Maar ik kan de vakken die ik heb er niet terugvinden.
pi_21773293
Weet iemand misschien waar collegezaal CC 1 is Ik heb zelf geen flauw idee namelijk!
pi_21773413
quote:
Helaas, kan no niet bij de roosters van het tweede semester komen (of ik zie ze niet). Misschien kan je even op BB kijken bij het vak (hoewel ik betwijfel of daar al announcements zijn)?
pi_21773850
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:37 schreef mark_dabomb het volgende:
Weet iemand misschien waar collegezaal CC 1 is Ik heb zelf geen flauw idee namelijk!
hehe....das zo'n beetje het centrum van de uni pal achter het CultuurCafe, dus tegenover de Refter zeg maar

Overigens heb ik morgen gewoon nog vrij, leven van een Rechtenstudent
pi_21779587
Ik ben uiteraard ook nog vrij morgen (bdw) en woensdag ook lekker! Dus CC1 ligt aan het beginpunt van de TvA zeg maar?
pi_21780768
quote:
ik had al ff gespiekt en het was nog wel poosje weg, week 47 ofzo wanneer dat ook moge zijn
pi_21780780

we gaan zo weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')