Je moet ook je gratis studiegids ophalen bij het studielandschap daar staat alles wat je wil weten inquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:30 schreef mark_dabomb het volgende:
Haha, ja Kopstoot, die had ik al welmaar ik bedoel meer een jaarrooster met vakanties en speciale data er op, die stond op de KUN site wel onder hetzelfde kopje, in deze lijst kan ik m zo niet vinden....
Ja dat hebben wij ook altijd... ze houden toch nergens rekening mee hequote:Op donderdag 2 september 2004 21:13 schreef rthls het volgende:
Wat een klote rooster heb ik, elke week anders en elke dag wel een aantal uren waar je zelfstudie moet doen, wat dus gewoon tussenuren zijn...
hee! ik heb jou ook nie gezien.. terwijl we wel van boven naar beneden gingen en weer naar boven etc...........quote:Op donderdag 2 september 2004 15:55 schreef L-mo het volgende:
[..]
hehehe daar ben ik ook geweest
kheb je nie gezien....
hehe ik ook, van de skihut naar de kelder en weer terug...quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:34 schreef -moi- het volgende:
[..]
hee! ik heb jou ook nie gezien.. terwijl we wel van boven naar beneden gingen en weer naar boven etc...........
owja, bij hun is dat nog niet digitaal enzo wx, hopeloos verouderd zo'n papieren ding, daar doen ze bij ons niet meer aan hoor!quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:19 schreef wx het volgende:
[..]
Je moet ook je gratis studiegids ophalen bij het studielandschap daar staat alles wat je wil weten in![]()
begint dat gelijk al weer danquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:33 schreef -moi- het volgende:
weet iemand van 1e jaar bedrijfswetenschappen op welke dag inleiding in accounting en finance is? oh trouwens, de informatiekundeners, die gaan dat vak nu toch ook volgen?
ik ga het toch maar opnieuw volgen.. ipv de bezemtoetsen te doen.. maar moet even weten op welke dag t dan is.. en hoe laat etc.
de oude site is er nog wel:quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:07 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik kan geeneens de jaarroosters meer vinden van de managementfaculteit....iemand die me kan helpen?
ik weet ineens niemeer wat nou het vervangende vak van AP is.. principles of marketing & strategy of inleiding in accounting en financequote:Op zaterdag 4 september 2004 20:02 schreef wx het volgende:
[..]
begint dat gelijk al weer dan
vorig jaar was dat toch pas later in het jaar![]()
quote:HC De Nijmeegse GNK studie
HC Inleiding GM01
HC Patiënt met diagnostische problemen in de interne geneeskunde
ga naar kiss: http://www.ru.nl/kiss/quote:Op zondag 5 september 2004 14:12 schreef Renmaestro het volgende:
Weet iemand misschien de roosters te vinden van de letterenfaculteit op de kun-website?
Zal ik waarschijnlijk wel nodig hebben.
Edit: Opleiding = Geschiedenis
Hartstikke bedankt.quote:Op zondag 5 september 2004 17:57 schreef WooZ het volgende:
[..]
ga naar kiss: http://www.ru.nl/kiss/
kiss instellen > start kiss instellen > maak blackboard wachtwoord aan
login op blackboard (digitale leeromgeving) > course information > rooster
das iig 1 mogelijkheidik kan het iig ook heel makkelijk opzoeken via de site van umcn..
Ik zal even voor je kijken, volgens mij pas in het tweede semester....quote:Op zondag 5 september 2004 13:19 schreef -moi- het volgende:
ohja kee.. weet jij misschien wanneer dat vak start? en evt welke dag?
Ik ben nu ingelogd en wel op het bb. Ik neem aan dat je zelf je rooster moet maken met courses invullen 'My Courses'. Maar ik kan de vakken die ik heb er niet terugvinden.quote:Op zondag 5 september 2004 17:57 schreef WooZ het volgende:
[..]
ga naar kiss: http://www.ru.nl/kiss/
kiss instellen > start kiss instellen > maak blackboard wachtwoord aan
login op blackboard (digitale leeromgeving) > course information > rooster
das iig 1 mogelijkheidik kan het iig ook heel makkelijk opzoeken via de site van umcn..
Helaas, kan no niet bij de roosters van het tweede semester komen (of ik zie ze niet). Misschien kan je even op BB kijken bij het vak (hoewel ik betwijfel of daar al announcements zijn)?quote:Op zondag 5 september 2004 13:19 schreef -moi- het volgende:
ohja kee.. weet jij misschien wanneer dat vak start? en evt welke dag?
hehe....das zo'n beetje het centrum van de uniquote:Op zondag 5 september 2004 21:37 schreef mark_dabomb het volgende:
Weet iemand misschien waar collegezaal CC 1 isIk heb zelf geen flauw idee namelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |