Thanksquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:43 schreef Nadientje het volgende:
gefeliciteerd cho en kep![]()
Ja als ik zo de huidige crew zie wordt het wel watquote:
-edit-quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja als ik zo de huidige crew zie wordt het wel wat![]()
Leuke collega's !!
leuk hoor... en nu niet zo arrogant worden als magneet he, want die meent zich toch watquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leuke collega's !!
Wanneer gaan jullie "live"quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leuke collega's !!
Games blijven games schatquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:47 schreef Nadientje het volgende:
[..]
leuk hoor... en nu niet zo arroagnt worden als magneet he, want die meent zich toch wat![]()
Ben geen crew meer...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:45 schreef Nadientje het volgende:
huh hoezo?
Het enige wat ik tot nu toe weet is dat ik een proefstuk moest schrijven die door een aantal mensen gelezen zou worden.... verder weet ik dat er ook een aantal met de site bezig zijn.... meer nog niet vriendquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie "live"
waarom niet? wilde je dat zelf?? er staat wel nog een tagquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ben geen crew meer...
Jezusquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:48 schreef Nadientje het volgende:
strak ook![]()
sorry![]()
zei toch vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het enige wat ik tot nu toe weet is dat ik een proefstuk moest schrijven die door een aantal mensen gelezen zou worden.... verder weet ik dat er ook een aantal met de site bezig zijn.... meer nog niet vriend
Weet nu net dat ik in de redactie zit. Hoopte er wel op maar had er een hard hoofd in aangezien een hoop gamers meededen.
En ik met scheten latenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:49 schreef Nadientje het volgende:
ik heb echt het hele weekend opgescheept gezeten met een vriend van ons die echt mega oversekst is.. vandaar dat ik moet afkicken met mijn opmerkingen![]()
![]()
Al mijn rechten ben ik al kwijt, en werd net gekicked uit crewchat, en het password ben ik vergetenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
waarom niet? wilde je dat zelf?? er staat wel nog een tag
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Al mijn rechten ben ik al kwijt, en werd net gekicked uit crewchat, en het password ben ik vergeten
Tuurlijk heb ik nog MSNquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:53 schreef Nadientje het volgende:
[..]waarom dan... je hebt ook geen msn meer ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |