quote:
Die is zooo gaaf!quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:06 schreef Svensational het volgende:
Net Shrek 2 gekeken
Gefeliciteerd Bupatih. Dat je maar heel geleerd mag worden.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:11 schreef Bupatih het volgende:IK BEN OVER
afgekeurd!quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:49 schreef Dada het volgende:
Speciaal voor Dizer (en natuurlijk voor ieder ander die geinteresseerd is) een linkje naar de site waar alle titels uit mijn DVD collectie staan: http://www.geocities.com/dada_dvd/
American History X! Die is zo goed! Komt natuurlijk door Edward Nortonquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:49 schreef Dada het volgende:
Speciaal voor Dizer (en natuurlijk voor ieder ander die geinteresseerd is) een linkje naar de site waar alle titels uit mijn DVD collectie staan: http://www.geocities.com/dada_dvd/
Ben benieuwd wat je ervan vindt Dizer.
Ja, heb ik wel op mijn lijstje staan, al een lange lange tijd (is natuurlijk niet hetzelfde maar toch. Hopelijk ben ik nu dus niet helemaal afgekeurd)quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:01 schreef niksan het volgende:
afgekeurd!
ik mis 1 dvd.....Gladiator![]()
Als je van Edward Norton houdt dan MOET je 25th Hour eens gaan bekijken. Dat is een prachtfilm met hem weer in een glansrol. Kan ik, en Dizer ook, echt aanraden.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:05 schreef ZOWIEE het volgende:
American History X! Die is zo goed! Komt natuurlijk door Edward Norton.
25th hourquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Als je van Edward Norton houdt dan MOET je 25th Hour eens gaan bekijken. Dat is een prachtfilm met hem weer in een glansrol. Kan ik, en Dizer ook, echt aanraden.
Mmm, die heb ik nog niet gezien, zal ik zeker eens doen. Ik heb ook nog een film gezien waarin hij een bijrol had, en Richard Gere de hoofdrol, en die vond ik ook zo goed! Ik kan alleen niet op de titel komen..quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Als je van Edward Norton houdt dan MOET je 25th Hour eens gaan bekijken. Dat is een prachtfilm met hem weer in een glansrol. Kan ik, en Dizer ook, echt aanraden.
Uiteraard.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ey BVO, die 2 live Hind optredens die je hier eerst had neer gezet zijn erg goed man..
quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel op mijn lijstje staan, al een lange lange tijd (is natuurlijk niet hetzelfde maar toch. Hopelijk ben ik nu dus niet helemaal afgekeurd)
Dat was "Primal Fear", die heb ik op video (opgenomen van de TV). Inderdaad echt een geweldige rol van Norton. Zooo goed geacteerd. Maar ik dacht ook, weet het niet zeker, dat Norton voor deze rol een Oscar nominatie kreeg.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb ook nog een film gezien waarin hij een bijrol had, en Richard Gere de hoofdrol, en die vond ik ook zo goed! Ik kan alleen niet op de titel komen..
Ik heb nog wat nieuwe fragmentjes gevonden, waaronder Apres Toiquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ey BVO, die 2 live Hind optredens die je hier eerst had neer gezet zijn erg goed man..
Ik had het goed: 1997 - Nominated - Oscar - Best Actor in a Supporting Role - Edward Nortonquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:16 schreef Dada het volgende:
Maar ik dacht ook, weet het niet zeker, dat Norton voor deze rol een Oscar nominatie kreeg.
BlaatschaaP is ook een enorme Edward Norton fan! En ze houdt ook van Muse.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh en je hebt ook The Score, dat is ook een fijne film.
Jaaaaaaaa, Primal Fear, dat was zooo goed. Vooral die scene dat die vrouw hem ondervraagt, en dat ie dan van dat sullige jongetje ineens helemaal veranderd: 'How the fuck should I know!' Die scene heb ik echt nog teruggespoeld om hem nog eens te kijken.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat was "Primal Fear", die heb ik op video (opgenomen van de TV). Inderdaad echt een geweldige rol van Norton. Zooo goed geacteerd. Maar ik dacht ook, weet het niet zeker, dat Norton voor deze rol een Oscar nominatie kreeg.
Goede smaak!quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
BlaatschaaP is ook een enorme Edward Norton fan! En ze houdt ook van Muse..
Ik heb ook Fight Club, die is ook met Norton. Heb je die al gezien? (moet eigenlijk haast wel als Norton fan zijnde)quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh en je hebt ook The Score, dat is ook een fijne film.
Ik hem em op DVDquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die is zooo gaaf!.
quote:Ik heb net Cloaca gekeken, ook echt een supermooie film.
KuchneeKuchquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik heb ook Fight Club, die is ook met Norton. Heb je die al gezien? (moet eigenlijk haast wel als Norton fan zijnde)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |