Volgens mij quote je verkeerd.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:52 schreef niksan het volgende:
[..]
en ik kan het natuurlijk weer niet ontvangen...
klotegat
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij quote je verkeerd..
Of je moet zin in die mier hebben.
Als je ze netjes teruggeeft vast welquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:35 schreef Svensational het volgende:
Mag ik ook DVD'tjes lenen van Dizer?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als je ze netjes teruggeeft vast wel
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:38 schreef BVO het volgende:
[..].
Je hebt dat stuk over z'n vriendin toch wel weggelaten he?.
Anita!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]Lees jij wel wie wat schrijft? Dat was Emma hoor
He Dizer ik snap helemaal wat je bedoelt. Leen zelf niets uit, zelfs niet aan familie. Ik zou dus ook gewoon tegen je broer zeggen dat ie niets meer mag lenen. Hij heeft pech gehad. Je zou hem nog een kans kunnen geven maar nadat jij vertelde dat hij na de preek alweer doodleuk een DVD’tje kwam lenen heb ik weinig hoop dat hij die kans verdient.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:31 schreef Dizer het volgende:
Nou ik heb hem erop aangesproken...
leggen....
Nou, ik ben benieuwd hoe lang ie dat gaat volhouden... ik geef het een week.. hem kennende is ie weer de oude na het weekend en slingeren mijn dvd's weer door het hele huid en mag ik weer 120 dvd's gaan sorteren....
Slaap lekker schatquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:35 schreef niksan het volgende:
veel succes Dizeryou'll need it!
ik ga naar bed![]()
Filmavondje met Dizer.....nou mensen ga maar vast in de rij staan.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:45 schreef Dizer het volgende:
En Svurno...tuurlijk mag je dvd's van mij lenen, alleen helaas, wie een dvd van mij leent, leent mij die avond er ook bij
Heeft ie zulke leuke films danquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Filmavondje met Dizer.....nou mensen ga maar vast in de rij staan.
Wat vind jij leuk?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heeft ie zulke leuke films dan![]()
Dat ook. Maar Rebecca jij weet toch ook wel wat voor een leuke, mooie, gezellige jongen Dizer is he?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:51 schreef Tania18 het volgende:
Heeft ie zulke leuke films dan![]()
Ik heel veel! Vooral thrillers en horrorfilmsquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk?.
Ik kijk eigenlijk heel weinig films..
Laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:45 schreef Dizer het volgende:
En Svurno...tuurlijk mag je dvd's van mij lenen, alleen helaas, wie een dvd van mij leent, leent mij die avond er ook bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |